کاظم فیروزمند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چهره‌های تمدن
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
شاخه زرین (گالینگور)
  • 600,000 تومان
  • با تخفیف: 600,000 تومان
شاخه زرین (شومیز)
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان
فرانکنشتاین یا پرومته نوین
  • 52,500 تومان
  • با تخفیف: 52,500 تومان

چهره‌های تمدن

  • 49,500 تومان

سخن گفتن از تمدن، سخن گفتن از مکان، سرزمین و وضعیت‌اش، آب و هوا، گیاهان، انواع حیوانات و مواهب طبیعی یا غیر آن است. هم‌چنین بحث درباره چیزهایی است که انسان از این شرایط اساسی ساخته است: کشاورزی، دامداری، غذا، سرپناه، لباس، ارتباطات، صنعت و مانند آن. صحنه‌ای که نمایش‌های بی‌پایان بشریت را عرضه می کند، به لحاظی تعیین کننده‌ی خط داستانی آنهاست و خصلت آن‌ها را توضیح می‌دهد. بازیگران تغییر می‌کنند، اما صحنه‌ی ماجرا عمدتا همان است.

شاخه زرین (گالینگور)

  • 600,000 تومان

شاخه‌ی زرین اثری دوران‌ساز است که می‌خواهد وجه مشترک تقریبا همه‌ی ادیان ابتدایی را با هم ـ‌ و با ادیان «مدرن» چون مسیحیت ـ‌ نشان دهد. تز کتاب این است که همه‌ی ادیان، در اصل، آیین‌های باروری بوده‌اند متمرکز بر گرد پرستش و قربانی کردن ادواری فرمانداری مقدس که تجسد خدایی میرنده و زنده شونده، الوهیتی خورشیدی، بود و به وصلتی رمزی با الهه‌ی زمین تن در می‌داد و هنگام خرمن می‌مرد و به وقت بهار تجسد دوباره می‌یافت.

شاخه زرین (شومیز)

  • 480,000 تومان

شاخه‌ زرین اثری دوران‌ساز است که می‌خواهد وجه مشترک تقریبا همه‌ ادیان ابتدایی را با هم ـ‌ و با ادیان «مدرن» چون مسیحیت ـ‌ نشان دهد. تز کتاب این است که همه‌ ادیان، در اصل، آیین‌های باروری بوده‌اند متمرکز بر گرد پرستش و قربانی کردن ادواری فرمانداری مقدس که تجسد خدایی میرنده و زنده‌شونده، الوهیتی خورشیدی، بود و به وصلتی رمزی با الهه‌ زمین تن در می‌داد و هنگام خرمن می‌مرد و به وقت بهار تجسد دوباره می‌یافت.

فرانکنشتاین یا پرومته نوین

  • 52,500 تومان

حادثه‌ای که بر مبنای این داستان است غیر از قصه صرف اشباح و افسون و جادوست. بداعت و تازگی موقعیت‌هایی که در داستان وصف می‌شود دلیل و عذر آن است و با آن که خود حادثه به صورت واقعه‌ای طبیعی نامحتمل است، دیدگاهی تخیلی عرضه می‌کند که دریچه‌ای برای نمایش امیال و آرزوهای بشری است در سطحی جامع‌تر و کوبنده‌تر از آنچه مناسبات عادی رویدادهای موجود بتواند القا کند.

صفحه‌ی 1