ژاله فراهانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
100 را هدف بگیر
  • همراه با تخفیف
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 246,500 تومان
سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 4)
سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 3)
سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 2)
سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 1)
شاهدخت شاهین دختر آیرون هند
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
توفان سوار (ریگانت 4)
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
ریون هارت
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان

100 را هدف بگیر

  • 290,000 تومان

لیز خوب می‌دانست من چه حالی دارم. می‌دانست یعنی چه که تلاش کنی اما از وزنت کم نشود. او نیمی از عمرش را به تلاش برای کم کردن وزن گذرانده است؛ از کودکی اضافه وزن داشته و دیگران بی‌رحمانه آزارش می‌داده‌اند. البته حالا هم دنیا به زنان و دخترانی که ترکه‌ای نیستند سخت می‌گیرد. او با من حرف زد و راضی‌ام کرد یک بار هم که شده روشش را امتحان کنم و این بهترین تصمیمی بود که در زمینه سلامتی‌ام گرفتم. او کمکم کرد درک کنم آنچه باید بر آن تمرکز کنم «آگاهی» است، آگاهی از عادت‌ها و برنامه‌هایم. شما هم امتحان کنید. - جنیفر هادسون. در کتابی که در دست دارید، نویسنده آخرین دستاوردهای علمی حوزه تغذیه را با تجارب عملی در هم آمیخته تا در نهایت راهنمایی جامع و قابل تحقق برای زندگی‌ای سالم فراهم کند.

سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 4)

  • 44,000 تومان

اگر "آنیمه" (انیمیشن ژاپنی) و "مانگا" (کمیک ژاپنی) را دو راس یک مثلث فرض کنیم، راس سوم آن "رمان راحت‌خوان" است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آن که از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد. بازی‌ای به نام «شمشیرزنی آنلاین» یا «بازی مرگ» بازیکنان را به درون جهان مجازی می‌کشد و زندانی می‌کند. بازیکنانی که در این واقعیت مجازی بمیرند، در جهان واقعی هم جان خود را از دست می‌دهند. سهم همه ما از غم و شادی یکی است. آدم‌های خوب شادی و غم را عمیقا حس می‌کنند. آدم‌های بد شادی و غم‌شان عمقی ندارد، ولی بالاترین رنج‌شان این است که فداکاری را درک نمی‌کنند.

سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 3)

  • 40,000 تومان

اگر "آنیمه" (انیمیشن ژاپنی) و "مانگا" (کمیک ژاپنی) را دو راس یک مثلث فرض کنیم، راس سوم آن "رمان راحت‌خوان" است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آن که از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد. بازی‌ای به نام «شمشیرزنی آنلاین» یا «بازی مرگ» بازیکنان را به درون جهان مجازی می‌کشد و زندانی می‌کند. بازیکنانی که در این واقعیت مجازی بمیرند، در جهان واقعی هم جان خود را از دست می‌دهند. اعتماد کردن سخت‌ترین کار دنیاست. ولی وقتی به کسی آن‌قدر اعتماد می‌کنیم که مادامی که پای او در میان باشد، اشک و لبخند یکی است، آدم بالغ‌تر می‌شود.

سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 2)

  • 36,000 تومان

اگر "آنیمه" (انیمیشن ژاپنی) و "مانگا" (کمیک ژاپنی) را دو راس یک مثلث فرض کنیم، راس سوم آن "رمان راحت‌خوان" است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آن که از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد. بازی‌ای به نام «شمشیرزنی آنلاین» یا «بازی مرگ» بازیکنان را به درون جهان مجازی می‌کشد و زندانی می‌کند. بازیکنانی که در این واقعیت مجازی بمیرند، در جهان واقعی هم جان خود را از دست می‌دهند. مرگ همیشه وحشت‌انگیز است، ولی وقتی عشق به زندگی وارد می‌شود، مرگ و از دست دادن حتی ترسناک‌تر هم می‌شود...

سائو هنر شمشیرزنی آنلاین (رمان‌های راحت‌خوان 1)

  • 75,000 تومان

اگر "آنیمه" (انیمیشن ژاپنی) و "مانگا" (کمیک ژاپنی) را دو راس یک مثلث فرض کنیم، راس سوم آن "رمان راحت‌خوان" است، این رمان‌ها می‌تواند هر ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هر حال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات بپردازد، بی‌آن که از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد. بازی‌ای به نام «شمشیرزنی آنلاین» یا «بازی مرگ» بازیکنان را به درون جهان مجازی می‌کشد و زندانی می‌کند. بازیکنانی که در این واقعیت مجازی بمیرند، در جهان واقعی هم جان خود را از دست می‌دهند. سیاهچالی به نام آینکراد... هزاران جنگجو که به امید فتحش وارد آن می‌شوند. ولی آینکراد برای آن‌ها به گورستان بدل می‌شود.

شاهدخت شاهین دختر آیرون هند

  • 60,000 تومان

داستان باشکوه دیگری از حماسه‌نویس نام‌آشنا در ادبیات فانتزی. گمل در این کتاب، افسانه‌های پهلوانی و قهرمانی را بر مرزهای جنسیت و باورهای سنتی‌ پرواز می‌دهد. پهلوان این داستان، زن بزرگ‌زاده‌ای است که از گذرگاه زمان گذشته است تا به موقع فریادرس قوم شکست‌خورده اما مغرور خود باشد. دهقانان و دامپروران شریف سرزمین کوهستانی مستعمره‌ قومی جنگ طلب و شرور شده‌اند که معاش خود را از راه خونریزی و کشورگشایی تامین می‌کند. اما این استعمار کافی نیست و دشمن برای قطع نسل کامل آنان قدم پیش ‌گذاشته است. شاهدخت شاهین الهام‌بخش فانتزی‌نویسان بسیاری شده است، از این بین کسانی که با داستان حماسی «بازی تاج و تخت»‌ آشنایی دارند، متوجه شباهت‌های بسیار آن با شخصیت‌ها و اتفاقات این رمان خواهند شد.

توفان سوار (ریگانت 4)

  • 52,000 تومان

«اگه یه بچه از گرسنگی در حال مرگ باشه، بهش غذا ندم و بمیره، مگه نه اینکه من باعث مرگش شده‌ام؟ این ها احمقن و حتی بلد نیستن شکار کنن اما بچه همراهشونه. دارن از گرسنگی تلف می‌شن. من غذا دارم. اگه الان بذارم و برم روح بزرگ از این کارم غمگین می‌شه.» فیرگل گفت: «جد در جد این آدم‌ها هیچ درکی از روح بزرگ نداشته‌ان و ندارن. اون ها بی‌فکر و طماعن، بی‌رحم و پستن. زمین رو نابود می‌کنن و کوه‌ها رو از هم می‌شکافن، جنگل‌ها رو از بین می‌برن و رودخانه‌ها را آلوده می‌کنن.» «فکر کنم منظورت اینه که اگه من یه شر کوچک انجام بدم و یه خیر بزرگ بوجود بیاد. شایداین حقیقت بزرگی باشه. اما حقیقتی نیست که دلم بخواد درکش کنم. من سائوگوانتا هستم. یه شکارچی‌ام. نمی‌ذارم بچه‌ها گرسنگی بکشن. روح بزرگ به خاطر همچین عملی به من استعداد شکار و هماهنگی با سرزمین و مردم رو نداده.» بعد بلند شد و گوشت آهو را بروی شانه‌هایش گرفت. فیرگا ایستاد. آشفتگی اولیه از وجودش رخت بربسته بود و حس می‌کرد باری از دوشش برداشته‌اند. «تو مرد بزرگی هستی سائوگوانتا. من هم باهات میام.»

ریون هارت

  • 43,000 تومان

«تاریخ رو همیشه فاتحین نوشته ان. چیزی از حقیقت و عدالت درش نیست. نژاد کلتوئی یه نژاد از جنگجویان مغرور بوده. به ضرر ماست که اون‌ها همون‌طوری بمونن پس فرهنگشون رو بدنام می‌کنیم و هر چیزی رو که نتونیم آلوده کنیم، مال خود می‌کنیم.» بزرگ‌ترین وحشت کاناوار به واقعیت انجامیده است. دشمن بیگانه،سرزمین کلتوئی را تصرف کرده و قصد تاراج فرهنگ ریگانتی را دارد. اما این دشمن نه از شهر استون که نژاد جنگجو و خونریزوار است. وارها به سرزمین کلتوئی یورش آورده و با آتش زدن روستاها و کشتن زنان و کودکان ایلیاتی، موفق به در هم شکستن مقاومت این قوم و فتح سرزمین‌شان شده‌اند. کتاب سوم ریگانت به شرح حال ریگانتی‌ها در زمانی می‌پردازد که سال‌ها از سلطه دشمن می‌گذرد اما روح قهرمانی و پهلوانی هنوز از میان مردم رخت برنبسته است.

صفحه‌ی 1