پژمان طهرانیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یادداشت‌های شبانه نیشا
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
زنی که از حال رفت و 3 داستان دیگر (مجموعه داستان)
اگر گابریل نبود
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
درهایی در تاریکی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
وطن من کجاست
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
صبح روز یادبود (واپسین داستان)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
هیچ‌گاه تنها گام برنخواهی داشت (درس‌های زندگی کاپیتان تام)
حالا می‌بینید چه سرعتی داریم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
فضاهایی برای عبور (از حال‌ها و هواهای تازه در داستان) مجموعه داستان
محفل فلسفی یکشنبه‌ها
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
دومین بهار (مجموعه داستان)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

یادداشت‌های شبانه نیشا

  • 210,000 تومان

رمان حاضر در قالب خاطره-نامه‌نگاری دختی دوازده‌ساله به نام «نیشا» خطاب به مادرش نوشته شده، مادری که با به دنیا آوردن او و برادر دوقلویش از دنیا رفته است. نیشا، در سال 1947 و با جدا شدن هند از پاکستان، مجبور می‌شود با خانواده هندویش از پاکستان بگریزد. او می‌کوشد در قالب این نامه‌ها صدای خود را بیابد و سر دربیاورد از دنیایی که در اطرافش رو به نابودی است. در این رمان، تاثیر جهل و تعصب فرقه‌ای و مذهبی را بر ویرانی روابط انسانی مشاهده می‌کنیم و از منظر نیشا با یکی از برهه‌های تاریخی سرزمین هند آشنا می‌شویم.

زنی که از حال رفت و 3 داستان دیگر (مجموعه داستان)

  • 70,000 تومان

لوکا از این دلخور بود که دست کم سه نفر او را به جا نیاورده بودند. نه اینکه به او کم‌لطفی کرده باشند یا مثلا نزدیک‌بین باشند، مسئله بدتر از این‌ها بود: واقعا نمی دانستند او کیست. لوکا مرتکب اشتباه ساده‌ای شده بود که با خودش عهد کرد دیگر مرتکبش نشود: سنش بالا رفته بود.

اگر گابریل نبود

  • 135,000 تومان

گابریل نوجوان یک سر دارد و هزار سودا، شوق بسیار به نقاشی و سودای فیلمسازی دارد. اما زندگی از‌هم‌پاشیده پدر و مادرش او را پیوسته در موقعیت‌های سختی قرار می‌دهد؛ پدر موزیسینی ناکام، بیکار و الکلی است و مادر مجبور است با کار شبانه و حقوقی کم که به سختی به دست می‌آید، اوضاع خانه را سروسامان بدهد. پس گابریل با پناه بردن به تخیل با شرایط کنار می آید، گاه به دنیای مردگان پناه می‌برد و گاه در آرزوی سامان گرفتن خانواده به تکاپو می‌افتد.

درهایی در تاریکی

  • 140,000 تومان

در برابر زشتی‌ها و پلیدی‌های دنیا چه باید کرد؟ آدم به خودش می‌گوید کاشکی انجمنی سرّی و زیرزمینی در کار باشد با اَبَرقهرمان‌هایی که جلوی پیشروی شر را بگیرند. بچه‌های مبتکرِ درهایی در تاریکی چنین کارهایی می‌کنند بی‌آنکه ابرقهرمان باشند. آنها آدم‌های عادی هستند و سلاحشان هم ابزار و وسایل دمِ دست. دِیو اِگِرز نویسنده آمریکایيِ این رمانِ پرحادثه خوب می‌داند که درون و بیرونِ بچه‌ها چه می‌گذرد. او با مهارتِ تمام داستان نوجوانانی را تعریف می‌کند که شهرشان را نجات می‌دهند و بی‌عرضگی‌های آدم‌بزرگ‌ها را جبران می‌کنند.

وطن من کجاست

  • 56,000 تومان

در سال‌هایی که مهاجرت و مواجهه با نشانه‌های پیدا و پنهان نژادپرستی در کشورهای مهاجرپذیر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان و خانواده‌ها، به‌خصوص در کشور‌های خاورمیانه، تبدیل شده است، خواندن تجربیات و تاملات یکی از نویسندگان بزرگ معاصردر این مورد، برای خوانندگان فارسی زبان غنیمتی است که غنای ادبی‌اش هیچ دست‌کمی از آثار داستانی و نمایشی حنیف قریشی ندارد.

مبانی مطالعات سینمایی و نقد فیلم (با بررسی و تحلیل نمونه‌هایی از فیلم‌های مهم تاریخ سینما از آغاز تا امروز)

  • 96,000 تومان

این کتاب ابزارهای لازم را برای درک و تحلیل فیلم در اختیار خواننده قرار می‌دهد و علاقه‌مندان سینما، از طریق آشنا ‌شدن با مفاهیم کلیدی مطالعات سینمایی - مانند میزانسن و میزانشات، تدوین، شگردهای متفاوت روایت و داستان‌گویی در سینما، ژانرها و نظریه‌های فیلم، و قالب‌های گوناگونی که فیلم‌های مستند می‌توانند به خود بگیرند - و با خواندن بررسی و تحلیل‌های موردی نمونه‌هایی از آثار شاخص تاریخ سینما، از رمز و رازهای پنهان پشت‌پرده نقره‌ای آگاه خواهند شد.

صبح روز یادبود (واپسین داستان)

  • 25,000 تومان

این کتاب داستان دیوید مک‌دانلد است که حالا بیشتر از پنجاه سال از زمانی که در سال 1942 برای جنگ به خط مقدم اورتونا در ایتالیا رفت، می‌گذرد: در بارانداز، یکی از سربازهای هم‌قطارش به او پیشنهاد خرید یک تفنگ ارتش را داد که قاچاقی توی ساک کیسه‌ای‌اش از اقیانوس رد کرده بود. بخشی از لوله تفنگ را با اره بریده بود تا توی ساک جا شود، و بعد نشانه‌گیر سر لوله را دوباره به لوله کوتاه‌شده وصل کرده بود. چندتا گلوله هم داشت که آن‌ها را مجانی می‌داد. معامله با یک دلار سر گرفت.

هیچ‌گاه تنها گام برنخواهی داشت (درس‌های زندگی کاپیتان تام)

  • 40,000 تومان

این کتاب آخرین یادگار اوست و تجربه‌های زیسته‌اش طی یک قرن زندگی را، با زبانی ساده و صمیمی و در قالب ده درس کوتاه و موجز و حاوی داستان‌های جذاب از زندگی و زمانه خودش، با خواننده امروز در میان می‌گذارد - کتابی که عصاره‌ای از شوخ‌طبعی و خردمندی و صمیمیتی است که باعث شده بودند او آن‌قدر منحصربه‌فرد باشد. شاید این کتاب، به ویژه در این سال‌های سخت همه‌گیر بیماری، به همه‌مان کمک کند کمی بیشتر کاپیتان مور باشیم.

حالا می‌بینید چه سرعتی داریم

  • 65,000 تومان

داشتم با هند حرف می‌زدم، یکی از دو رفیق شفیقم، همانی که هنوز زنده بود، و داشتیم برای رفتن نقشه می‌کشیدیم. آن موقع، روزهای خوب و هفته‌های خوبی در کار بود که وانمود می‌کردیم به هر صورت خیلی هم خوب بوده که جک زندگی کرده، که زندگی‌اش، به همان صورت کوتاه‌شده هم، زندگی کاملی بوده است. آن روز از آن روزها نبود. من قدم می‌زدم و هند می‌دانست که دارم قدم می‌زنم و می‌دانست که قدم زدنم چه معنایی دارد. وقت‌هایی که حساب و کتاب می‌کردم یا نقشه می‌کشیدم، این‌طوری قدم می‌زدم و بند انگشت‌هایم را توی هم می‌کردم و انگشت‌هایم را، آرام و بدون نظم خاصی، درقی به صدا درمی‌آوردم و از گوشه غربی آپارتمان راه می‌افتادم و در ورودی را قفل و باز می‌کردم و بعد به سمت شرق آپارتمان، به سمت در شیشه‌ای کشویی ایوان چوبی پشتی آپارتمان می‌رفتم و سریع بازش می‌کردم و سرم را از آن بیرون می‌دادم و بعد دوباره می‌بستمش...

فضاهایی برای عبور (از حال‌ها و هواهای تازه در داستان) مجموعه داستان

  • 22,000 تومان

کتاب حاضر دربردارندة مجموعه داستان‌های کوتاه و روایت‌های مختلفی از نویسندگانی چون: «جان آپدایک»، «راسل ادسون»، «مارگارت اتوود»، «رولان توپور»، «دیو اگرز»، «خولیو کورتاسار»، «هانری میشو» و ...، با عنوان‌های «خیلی زود به آرامش می‌رسی»، «فضایی برای عبور»، «کوه از کاه»، «حسّ خون»، «کاسه در دست»، «در مجاورتی مدید»، و ... است. لازم به ذکر است در پایان کتاب، بیوگرافی مختصری به همراه معرّفی آثار نویسندگان داستان‌ها آورده شده است.

محفل فلسفی یکشنبه‌ها

  • 54,000 تومان

این رمانی است معمایی-کارآگاهی با مایه های فلسفی. شخصیت اصلی کتاب زنی روشنفکر است اهل فلسفه اخلاق و علاقه به هنر و ادبیات. داستان در شهر ادینبروی اسکاتلند میگذرد و در طول آن، معمای مرگ مرد جوانی که زن شاهد آن بوده، با تاملات خاص این زن و ارتباطش با جامعه و نزدیکانش، و نیز دغدغه های فلسفی و اخلاقی او در هم می آمیزند و با ارجاع هایی گسترده به تاریخ و اسطوره و فلسفه و هنر و روانشناسی و سیاست و اقتصاد در غرب، رمانی عمیق و چندوجهی پدید می آورند. نویسنده بریتانیایی این رمان از پرکارترین و تحسین شده ترین نویسندگان معاصر است و سال هاست که، در کنار نویسندگی، در دانشگاه ادینبروی اسکاتلند حقوق پزشکی تدریس میکند.

دومین بهار (مجموعه داستان)

  • 75,000 تومان

«در میان مردگان هر نسل، کسانی بودند که سگ خاکستری را دیده بودند: زنانی که مقدر بود سر زا بمیرند؛ سربازانی که به جنگ‌های زیادی اعزام شده اما بازنگشته بودند؛ کسانی که درگیر دشمنی‌ها و خصومت‌ها یا روابط عاشقانه پرمخاطره شده بودند؛ کسانی که به پیام‌های مرموز شبانه پاسخ داده بودند؛ کسانی که در بزرگراه‌ها ناگهان از مسیر منحرف شده بودند تا به سگی خاکستری که در خیال دیده بودند برخورد نکنند و عاقبتشان شده بود توده‌های مچاله شده فولاد...»

1  صفحه‌ی 1