پریا حسن زاده


تولیدکننده



بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ستاره پشت پنجره
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
از حالا به بعد قوی‌تر باش
  • 158,000 تومان
  • با تخفیف: 158,000 تومان
هنر رهایی از تنبلی (چطور به آرزوهایتان برسید و زندگی‌تان را به ماجراجویی تبدیل کنید)
تا آخرین نفس
  • 38,500 تومان
  • با تخفیف: 38,500 تومان

ستاره پشت پنجره

  • 115,000 تومان

آنیای ده ساله و برادرش نوآ بعد از ناپدید شدن مادرشان، ناگهان سر از خانواده‌ای غریبه در می‌آورند. پلیس آن‌ها را به جایی بسیار دورتر از خانه‌شان آورده و سرپرست جدیدشان خانم ایووچوکوو، زنی سخت‌گیر اما مهربان است. با این‌که زندگی آنیا زیرورو شده، او از یک چیز مطمئن است: مادرش برای همیشه از پیش او نرفته، چون انسان‌هایی که قلبی درخشان دارند هیچ‌وقت واقعا از دنیا نمی‌روند، بلکه به ستاره تبدیل می‌شوند. بنابراین، بعد از این که ستاره‌ی جدیدی با رفتاری عجیب در آسمان کشف می‌شود، آنیا مطمئن است که این ستاره مادرش است و ماجراجویی بزرگی را آغاز می‌کند تا همه را از این موضوع باخبر کند. در این ماجراجویی او به رصد‌خانه‌ی سلطنتی لندن نفوذ می‌کند، با گروهی از سنجاب‌های بازیگوش سروکله می‌زند، بزرگ‌ترین ستاره‌ی هالیوود را ملاقات می‌کند و... این روایت عمیق و تکان‌دهنده، کاوشی صادقانه و درعین‌حال همدلانه درباره‌ی این است که مردم چگونه به شرایط دشوار واکنش نشان می‌دهند و از قدرتی که امید حتی در برابر بزرگ‌ترین تراژدی‌ها دارد، صحبت می‌کند.

از حالا به بعد قوی‌تر باش

  • 158,000 تومان

می‌دانم چه حالی داری که نسخه‌ی بهتر از خودت درون سینه‌ات حبس شده باشد، حس مغلوب کننده‌ای است. دلت می‌خواهد شجاع باشد و سربلند کند. اما این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه تو تکانی به خودت بدهی. مگر اینکه تو دست از بهانه‌هایت برداری و این تغییر را ایجاد کنی. این کتاب هم دقیقا در همین خصوص است. درباره‌ی تمام ترس‌هایی است که تا مدت‌ها مرا عقب نگه داشت. شاید همان ترس‌هایی باشد که دست و پای تو را در همین لحضه بسته. من می‌خواهم نشان‌ات بدهم که چطور بر آن ترس‌ها غلبه کردم و اینکه تو هم می‌توانی. دلم می خواهد از آرزو کردن برای اینکه کاش بهتر بودی دست برداری. دلم می‌خواهد از زندگی‌کردن با این نگرانی که دیگران چه فکری درباره‌ات می‌کنند یا ترس از اینکه شاید شکست بخوری دست برداری. تو فقط همین یک زندگی را داری، اجازه نمی‌دهم این شکلی سپری‌اش کنی. استفانی باندا موسس یک شبکه ارتباطی برای زنان است که در آن محتوای الهام‌بخش و غنی برای رشد و توسعه‌ی فردی زنان را از طریق رسانه‌های اجتماعی، سایت‌ها، رویدادها و سخنرانی‌های انگیزشی به اشتراک می‌گذارد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به سرعت وارد زندگی حرفه‌ای شد اما به زودی فهمید آدمی نیست که بتواند ساعت‌های طولانی پشت میز اداره بنشیند و برای دیگران کار کند. او ترجیح داد به دنبال رویای خودش برود. هدفش تمرکز بر جنبه‌هایی از زندگی زنان است که از دید رسانه‌ها و فعالان مدنی پنهان مانده است. او در نوشته‌ها و سخنرانی‌هایش سعی می‌کند اعتماد به نفس از دست رفته‌ی زنان را به آن‌ها باز گرداند و فرصت‌هایی را در برابرشان قرار دهد که از چشم‌شان پنهان مانده است. StefanyBanda.com

هنر رهایی از تنبلی (چطور به آرزوهایتان برسید و زندگی‌تان را به ماجراجویی تبدیل کنید)

  • 145,000 تومان

با خود روراست باشید: هیچ اتفاقی یک‌دفعه نمی‌افتد، کسی شما را به جایی نمی‌رساند و غرزدن هم راه به جایی نمی‌برد. اگر می‌خواهید اجاقتان گرمتان کند، باید مدام هیزم درونش بریزید. زندگی دقیقا مثل اجاق است، اول باید دست به عمل بزنید، بعدش نتیجه را می‌بینید و لذت را تجربه می‌کنید، و برای این که زیاد نتیجه را ببینید و زیاد لذت ببرید باید روزانه دست به اقدامات بزرگ بزنید. میزان اقدامی که می‌کنید با پیشرفتی که حاصل می شود، تعداد اهدافی که بهشان می رسید و لذتی که تجربه می‌کنید ارتباط مستقیم دارد.

تا آخرین نفس

  • 38,500 تومان

دورجوی داتا، نویسنده جوان هندی، در این داستان الهام‌بخش و امیدوارکننده‌اش، که شهرت و ثروت بسیاری برایش به ارمغان آورد شما را می‌خنداند، می‌گریاند و در تمام مدت خواندن آن شما را به فکر فرو می‌برد. وقتی پیهو و دوشیانت در اتاق 509 بیمارستان جی کی ال (GKL) بستری می‌شوند، تمام آن چه می‌دانند این است که وضعیت سلامتی‌شان در بدترین حالت ممکن است. پیهو دچار بیماری‌ای مهلک شده و اعتیاد به الکل دوشیانت،باعث از کار افتادن اندام‌های حیاتی‌اش شده است. تنها راهی که برای آن دو باقی مانده، اعتماد به پزشکان حاذق بیمارستان است. آن‌ها می‌دانند که مرگ وحشتناکی چشم‌انتظارشان است. اما آیا عشق هم در انتهای مسیر انتظارشان را می‌کشد؟

صفحه‌ی 1