پرویز درگی مرتضی امیرعباسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفت‌آور با قدرت کهن‌ الگوها)
چم و خم فروش (فروشنده نیستید وگرنه مردم خریدارند)
چم و خم مدیریت
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

قهرمان و عاصی (ایجاد برندهای شگفت‌آور با قدرت کهن‌ الگوها)

  • 500,000 تومان

این کتاب نوری به کهن‌ترین دالان‌ها در ژرفای ذهن ما می‌تاباند، همان چیزی که کارل گوستاو یونگ آن را «کهن الگو» نامید و سالها بعد نویسندگان کتاب حاضر نشان دادند که چگونه می‌توان از این الگوهای ازلی و ابدی برای معنادارسازی و سودرسانی به یک برند بهره برد. برندها نیز مانند انسان‌ها زنده‌اند، رشد می‌کنند، اوج می‌گیرند، می‌میرند و لابد شخصیت هم دارند. بر این اساس، شاید بی‌راه نباشد اگر کهن الگوها را نقشه‌ تمام‌نمای دستیابی به فکر و قلب آدم‌ها بدانیم.

چم و خم فروش (فروشنده نیستید وگرنه مردم خریدارند)

  • 75,000 تومان

کتاب چم و خم فروش کتابی است کم‌حجم اما پرمغز. شورآفرین و تکان‌دهنده که دیدگاه‌ها و نگرش‌هایتان را کاملا تغییر می‌دهد. با مطالعه صفحه یا صفحاتی از این کتاب، در سیل عبارت‌ها و واژگان کتاب غرق می‌شوید و به خود می‌آیید که دست کم 30 تا 40 صفحه را خوانده‌اید. با وجود این، همچنان پرولع علاقه‌مندید خواندن را ادامه دهید...

چم و خم مدیریت

  • 130,000 تومان

این کتاب شامل 10 فصل کوتاه است که همگی مستقیم سر اصل مطلب رفته و مملو از استراتژیهایی هستند که می‌توانید آنها را به کار برید. در هر فصل نقل‌قواها یا جملات کوتاهی را با عنوان فوت‌وفن می‌یابید که موجب تقویت آموخته‌هایتان می‌شود. همچنین داستانهایی را خواهید خواند که بیانگر تجربه‌های واقعی نویسنده بوده و بستری برای پیاده‌سازی اصولی خواهد بود که می‌اموزید. سرانجام در هر فصل، راه و روشهایی را می‌بینید که همچون قطب‌نمایی شما را به سمت تغییر در کار و کسب‌تان هدایت میکند. در پایان هر فصل، 8 سوال کلیدی آمده و کتاب با خلاصه‌ی نکات مهم هر فصل پیان می‌یابد که برای مرور کردن مناسب است.

صفحه‌ی 1