پارسا بامشادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های بسیار کوچک (عادت‌های کوچک‌تر دستاوردهای بزرگ‌تر)
هوش هیجانی (راهنمای جامع کسب مهارت‌های اجتماعی بهبود روابط افزایش هوش هیجانی و تسلط برنفس)
فضیلت خودخواهی (برداشتی تازه از مفهوم خودخواهی)

عادت‌های بسیار کوچک (عادت‌های کوچک‌تر دستاوردهای بزرگ‌تر)

  • 37,500 تومان

پیش فرض اساسی کتاب عادت‌های بسیار کوچک این است که قدم‌های کوچک قدرتمند هستند و عادت‌ها بهترین راه برای استفاده از این قدرت هستند. به عنوان کارآفرینان، ایجاد عادات مولد قدرتمند و نه وابسته به انگیزه زودگذر برای انجام کارها، بسیار مهم است. افراد تمایل دارند اهداف بزرگ و چشمگیر را تنظیم کنند و به طور کلی از آن‌ها کوتاه بیابند. آن‌ها فرآیند تعیین هدف را دوباره تکرار می‌کنند و فقط از طریق آن چرخه می‌گیرند: آن‌ها انگیزه می‌گیرند، شکست می‌خورند و دوباره سعی می‌کنند. این کتاب یک رویکرد متفاوت را ارائه می‌دهد: کاری را انجام دهید که قطعا می‌توانید انجام دهید. این می‌تواند چیزی ساده به عنوان فشار روزانه باشد، که اولین عادت کوتاه استفان گیز بود. وقتی هر روز هدف خود را برای قوام بخشیدن به کمیت قرار دهید، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

هوش هیجانی (راهنمای جامع کسب مهارت‌های اجتماعی بهبود روابط افزایش هوش هیجانی و تسلط برنفس)

  • 125,000 تومان

کسب احساسات و زندگی خود را متعادل‌تر کنید. اگر دو دهه پیش از شما سوال شد : چه عواملی وجود دارد که موفقیت کلی فرد را در زندگی تعیین می‌‌کند؟ شما می‌گفتید : یک ذره هوش بالا، نمرات خوب و تحصیلات عالی. طبیعی بود که فرض کنیم افراد دارای هوش بالا شانس موفقیت بالاتری دارند. اگر چه ممکن است به عنوان هوش ذهنی آی کیو مشهور نباشد ، هوش هیجانی ای کیو وظیفه ایجاد برخی از افراد را به طور طبیعی‌تر با دیگران به شکلی مولد امکان‌پذیر می‌سازد. ای کیو به آنها کمک می‌کند تا بی‌درنگ لحظه‌ای درست را انتخاب کنند و به طور کلی قادر به ایجاد اقدامات مثبت از اهداف خوب باشند.

فضیلت خودخواهی (برداشتی تازه از مفهوم خودخواهی)

  • 185,000 تومان

«اخلاق نه یک فانتزی رازآلود صوفیانه است، نه یک قرارداد اجتماعی و نه یک تجمل ذهنی قابل چشم‌پوشی. اخلاق یک ضرورت عینی برای زندگی و بقای آدمی است و سرچشمه آن نه موهبت فراطبیعی، نه لطف دیگران و نه خواسته‌ها و خواهش‌های خود شماست؛ سرچشمه‌ی اخلاق در واقعیت و ماهیت زندگی انسان نهفته است.»

صفحه‌ی 1