ویدا محمدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با هم حرف زدن (روانشناسی ارتباطات برای کادر رهبری و مدیریت)
تیم درونی و مفاهمه متناسب با موقعیت
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مفاهمه هنر زندگی (فلسفه و واقعیت روزمره با هم حرف‌زدن)

با هم حرف زدن (روانشناسی ارتباطات برای کادر رهبری و مدیریت)

  • 110,000 تومان

با هم حرف‌ زدن بخصوص در ارتباطات روزمرۀ مدیرانِ بنگاه‌های کسب ‌و کار اهمیتی کلیدی پیدا می‌کند. نه مهارت‌ها و قابلیت‌های تخصصی و نه سِمَت‌های شغلی مدیران، هیچ‌کدام نمی‌توانند آنها را در مقابل بروز سوءتفاهمات، ابهامات و یا انحرافاتی که در جریان گفت‌ و شنود و مفاهمه پیش می‌آیند مصون بدارند. وظایف مدیران در تیم‌ها و سلسله ‌مراتب سازمانی در بنگاه‌های کسب‌ و کار ایجاب می‌کنند که ارتباطات و مناسبات براساس رفتاری شفاف، انسانی و حرفه‌ای و به‌طور ثمربخش و خوشایند - حتی در موقعیت‌های تنش‌زا و مشاجره‌آمیز - برقرار و تحکیم بشوند. کتاب حاضر «روانشناسی ارتباطات برای کادر رهبری و مدیریت» به‌ مثابه یک راهنمای عملی به وظایف خاص مدیران می‌پردازد و بر اساس مدل‌ها و الگوهای فکری بدیع و کاربردی در اثر سه ‌جلدی «با هم حرف‌زدن» تدوین شده است. این کتاب شیوه‌های تصنعی و رایج ارتباطات را زیر سؤال می‌برد و خواننده را به کمک مثال‌ها و تمرینات آموزنده به «با هم حرف‌زدن سازنده» رهنمون می‌شود.

تیم درونی و مفاهمه متناسب با موقعیت

  • 150,000 تومان

ستاره راهنمای روانشناسی ارتباطات همانا «هماهنگی قائم به حقیقت درون و برون» است: آنچه گفته یا رفتار می‌شود، باید موافق و مطابق با حقیقت درون و برون باشد. این در واقع تکلیفی مضاعف در برقراری تناسبی دوسویه است، تکلیفی که از خلوص و اصالت قائم به درون دست نمی‌کشد، لیکن در عین حال مجموعه مقتضیات و ملزومات تنیده بر هر موقعیت انضمامی و نیز نقش «من» را از نظر دور نمی‌دارد. تکلیفی سخت و برکشنده: «نه فقط با خودت، بلکه با حقیقت موقعیتی که درآن قرارگرفته‌ای نیز در توافق باش!». اولا حقیقت وضعیت موجود چیست؟ در اینجا چه می‌گذرد؟ در این صحنه چه کسی، چه نقشی و چه اهدافی دارد؟ من از دید دیگران و با توجه به شرایط موجود کیستم و باید به عنوان چه کسی وارد صحنه بشوم؟ رابطۀ تنگاتنگ این وضعیت با زمینه‌های سیستمی تنیده بر پیرامون آن چگونه است؟ پاسخ به این پرسش‌ها نخستین گام در سمت‌گیری به سوی یافتن راه‌حل هماهنگ و مناسب است. گام بعدی یافتن حقیقت مقتضیات، مکنونات و ملزومات درونی است: در هر مسئله روزمره، از مشکل‌های کوچک ارتباطی (من چطور مسئله را به دوستم بگویم؟) تا تصمیمات اساسی برای زندگی (در زندگی من واقعاً چه چیز اهمیت دارد؟)، نداهای درونیِ متضاد و متنوعی به جنب‌وجوش می‌افتند. حاملین این نداها تا حدود زیادی اهل عمل‌اند و البته اهل عمل در صحنه برونی (می‌خواهند حرف اول را بزنند و سریع اقدام کنند) و همین‌طور در صحنه درونی (در نقش روحیه‌دهندگان و شرکت‌کنندگان در گفت‌وگوی درونی). کدام نداهای درونی، که بی‌تردید همه با هم یکسره پرت و پلا نمی‌بافند و غالبا انتظارات به حقی دارند، شنیده می‌شوند؟ برای اتخاذ رفتار و گفتاری سنجیده در قبال تکلیفی که این موقعیت در پیش‌روی من گذاشته، باید کدام نداها، تمایلات و انگیزه‌های درونی به توافق و اشتراک‌مساعی برسند؟ پس از این گام دوجانبه، یافتن راه‌حلی موافق با حقیقت درون و مطابق با حقیقت برون شروع می‌شود. «با هم حرف‌زدن» همواره یک وجه بین‌انسانی و یک وجه درون‌انسانی دارد. شولتس فن تون در این کتاب این دو را با هم به تصویر می‌کشد تا رویداد درونی را قابل رویت، ملموس و قابل فهم به نمایش بگذارد.

مفاهمه هنر زندگی (فلسفه و واقعیت روزمره با هم حرف‌زدن)

  • 50,000 تومان

هنر زندگی کردن در هیچ کتاب راهنمایی ثبت نشده است، بلکه آن مدیریت زندگی‌ای را نشان می‌دهد که با «من» و یا خصوصیات فردی روح «من» در توافق و هماهنگی است و در عین حال نیز در برابر آن‌چه شرایط زندگی عین به دوش من می‌گذارد و از من مطالبه می‌کند پاسخگوست. این همان توازن و تعادل پویای تعهد در برابر خود و در برابر سیستمی است که من جزئی از آن است. و همه مسئله بر سر همین پویه تعادل و توازن است. ما باید، به جای راه‌حل‌های از پیش آماده شده، یک رویه کاوشگرانه به معنی هنر جویندگی و یابندگی در اختیار بگذاریم. مدل‌ها و روش‌هایی که ما را دعوت می‌کنند روی خودی خود کار کنیم.

صفحه‌ی 1