وحید نمازی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رویارویی با تغییر (چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم)
زندگی روی آتشفشان (رازهای زنده ماندن و بقای مربیان فوتبال)
چرا فوتبال مهم است
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
حالا وقت دویدن است
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

رویارویی با تغییر (چگونه شبیه سر الکس فرگوسن فکر کنیم)

  • 195,000 تومان

رویارویی با تغییر و پایان دادن به روزگار تلخ یک سازمان شکست‌خورده متوسط و تبدیلش به یکی از برترین برندهای تجاری ورزشی جهان نیاز به فداکاری و گذشتن او از خودش و خانواده‌اش داشت. تمام 212 بازیکنی که سر الکس فرگوسن در طول دوران مربی گری‌اش در منچستر یونایتد با آن‌ها کار کرد، خانواده‌اش بودند. او پدر همه بود، از دیوید بکام و اریک کانتونای یاغی گرفته تا اوله گونار سولسشر که روزی سرمربی منچستریونایتد شد. رئیس با تمام وجود از خانواده‌اش محافظت می‌کرد. او بود که در برابر فشارها قرار می‌گرفت و با تغییر مواجه می‌شد. این‌جا سخن از آن تغییر بزرگ ناگزیر است که در بطن زندگی هرکس وجود دارد. همان که برای دیدنش لازم است از خواب بیدار شوی، در آغوشش بگیری و تغییر کنی. این کتاب را پروفسور دیمین هیوز نوشته. نویسنده، سخنران انگیزشی و تسهیلگر مدیریت تغییر. او با اشاره به روش‌های فرگوسن به ما می‌آموزد که با چه رویکردی با تغییر روبه‌رو شویم، چه‌طور با آن کنار بیاییم و چگونه تغییر کنیم. در این کتاب می‌بینیم که بارها و بارها اتفاقاتی که نویسنده شرح می‌دهد برای خودمان هم افتاده، ولی هربار با هر بهانه‌ای که شده از مواجه شدن با تغییر خودداری کرده‌ایم. بیایید این‌بار به پیشواز تغییر برویم و آن را در آغوش بگیریم. با همان روشی که فرگوسن انجامش داد.

زندگی روی آتشفشان (رازهای زنده ماندن و بقای مربیان فوتبال)

  • 140,000 تومان

احساس کردم یه نوری از یه جایی به طرفم اومد. زندگیم روشن شده بود. می‌دونم این درمان برای همه افاقه نمی‌کنهء اما قسم می‌خورم که بخش بزرگی از درمان من اینجوری رقم خورد. از همون روز به بعد بود که حالم بهتر شد. دوباره یه عده مثل سر الکس فرگوسنء سم آلارداس و کریس هیوتون بهم زنگ زدن. اینطوری حس کردم که انگار اتحادیه مربیان لیگ پیامی به این مضمون منتشر کرده که یکی از اعضامون توی دردسر افتاده. اینجا کمک لازم داریم. اونجا نقطه‌ای بود که فهمیدم همتاهای خودم بهم اهمیت می‌دن. از اینکه می‌شنیدم مربی‌های دیگه‌ای هم اون دوره‌های درمانی رو تجربه کردنء جا خوردم «تو گنده‌ترین و بهترین مربی نیستی که روی اون صندلی نشسته‌ ...».

چرا فوتبال مهم است

  • 37,000 تومان

خوب یا بد بیشتر انرژی‌ام را در زمین فوتبال خرج کردم. در زمین فوتبال بود که دیگر به فقر، پدر و مادرهای‌مان و تراژدی‌های قدیمی فکر نمی‌کردیم. در زمین فوتبال، هیچ‌کس ثروتمند یا فقیر نبود؛ جایی بود که می‌توانستیم فقط در آن فوتبال بازی کنیم. ما روزهای عمرمان را با حرف زدن، نفس کشیدن و زندگی کردن در این ورزش سپری کردیم؛ و آن‌قدرها هم نمی‌دانستیم که فوتبال، پس‌زمینه‌ی اصلی بزرگترین رویدادی است که در برزیل رخ داده است.

حالا وقت دویدن است

  • 25,000 تومان

در میان روستایی ایستاده‌ام که انگار نه انگار روزی در آن زندگی می‌کرده‌ام. دیگر چیزی از روستاها باقی نمانده. دیگر از بچه‌هایی که مقابل در خانه‌ها بازی می‌کردند اثری نیست. دیگر از اجاق‌های غذا اثری نیست. دیگر از خنده‌ها اثری نیست. از قصه‌های بابابزرگ اثری نمانده. از آغوش مامانم اثری نمانده. او را روی خاک پیدا می‌کنم. آمای با صورت روی زمین دراز کشیده. دست‌هایش طوری رو به جلو کشیده شده که انگار می‌خواسته چیزی را چنگ بزند. پشتش با لخته‌های خون پوشیده شده. او را با احتیاط برمی‌گردانم و سرش را بالا می‌آورم. اسم مرا صدا نمی‌زند. به من نگاه نمی‌کند. دیگر هرگز صدایم نخواهد کرد؛ دیگر هرگز مرا نمی‌بیند؛ آمای مرده.

صفحه‌ی 1