هنگامه اباسهلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
این کتاب را نخوانید (مدیریت زمان برای آدم‌های خلاق و نوآور)
تندتر فکر کردن سریع‌تر یاد گرفتن باهوش‌تر شدن
88 راز جادویی برای زندگی بهتر
  • 32,500 تومان
  • با تخفیف: 32,500 تومان

این کتاب را نخوانید (مدیریت زمان برای آدم‌های خلاق و نوآور)

  • 56,000 تومان

در این کتاب بر این تمرکز می‌کند که شما در مورد هرآنچه که در زندگی روزمره‌تان انجام می‌دهید، انتخاب درست داشته باشید. متد «کارهایی را که نباید انجام داد» به شما معرفی می‌کند. وفتی که شما «نه» به یک کاری که باید انجام دهید،بگویید، وقت بیشتربرای انجام کارهای مهم دیگر خواهید داشت. هرچقدر از تعداد کارهایتان کاسته شود، تمرکز بر روی کارهای اصلی بیشتر خواهد شد. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: 1) زندگی - کار - پروژه‌ها (فعالیت‌ها) 2) شامل همه چیز که برای رسیدن به اهداف زندگی‌تان به آنها نیاز دارید. 3)از نوشتن ایمیل‌های پنج‌جمله‌ای تا کوتاه کردن مدت پروژه‌ها.

تندتر فکر کردن سریع‌تر یاد گرفتن باهوش‌تر شدن

  • 95,000 تومان

این کتاب یک راهنمای عملی برای بالاتر بردن قدرت درک و به دست آوردن تمرکز است که همۀ ما برای رسیدن به اهدافمان به آن نیاز داریم. خواندن این کتاب به همگان، بخصوص کسانی که در حوزه‌های تجارت، صنعت، هنر، موسیقی، مشاغل خدماتی و همچنین درمانی فعالیت دارند، توصیه می‌شود.

هنر نه گفتن (چگونه از حق خودتان دفاع کنید وقت و توان خود را از آن خودتان کنید و از به خدمت درآمدن برای دیگران خودداری کنید بدون داشتن احساس گناه)

  • 110,000 تومان

هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که چگونه مرزهایی منطقی بنا کنیم و بدون احساس گناه «نه» بگوییم. قرار نیست اولویت‌های دیگران مسیر زندگی ما را تعیین کند و قرار نیست وقت و زمان و سبک زندگی آدمی با سلیقه دیگران تعریف شود. هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که نباید بدون دلیل «بله» گفت،‌ نباید به هر خواسته‌ای تن داد، نباید صرفاً به راضی نگاه داشتن دیگران فکر کرد و نباید آرامش و آسایش زندگی را قربانی نظرات دیگران کرد.

88 راز جادویی برای زندگی بهتر

  • 32,500 تومان

ویکتوریا فرچایلدپرتر، نویسنده ای آمریکایی‌ست که فعالیت عمده او در حوزه راه‌های زندگی بهتر، موفقیت، مثبت اندیشی و شادی و شادکامی برای انسان‌هاست. ویکتوریا پرتر در این کتاب به 88 راز جادویی اشاره می کند که می‌توانند خوشبختی بی‌اندازه‌ای را به زندگی انسان‌ها بیاورند. رازهایی که پذیرش و اجرای هرکدام از آن‌ها می‌تواند گرهی از زندگی و نابسامانی‌های آدمی بگشاید و آرامشی پایدار را به ارمغان بیاورد. رازهایی مبتنی بر حقایق نیرومند جهان هستی و چراغی روشن در راهی که برای رسیدن به موقیت و شادکامی و آینده‌ای سعادتمند انتخاب می‌کنیم. ((با ارزش‌ترین چیزی که شما دارید، زمان است و هیچ جانشینی به‌جای آن وجود ندارد. از هدر دادن آن پرهیز کنید.))

صفحه‌ی 1