هما حسین زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازاریابی شبکه‌ای چگونه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

پرزنت‌های 45 ثانیه‌ای برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (با اقتباس از مطالب آموزشی دان فایلا در سمینارهای سخنرانی‌های برق‌آسا)

  • 8,500 تومان

برای اولین بار... استفاده از تمثیل برای انتقال مفاهیم سابقه چند هزار ساله دارد. بسیاری از معلمان و اندیشمندان بزرگ تاریخ از داستان و تمثیل برای آموزش تعالیم خود استفاده کرده‌اند. اما شاید برای اولین بار باشد که یک استاد بین‌المللی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای تمثیل‌هایی را طراحی کرده و عمیق‌ترین نکته‌های این تجارت را با این ابزار ارائه داده است. ده تمثیل قدرتمند و خلاقانه این کتاب در قالب ده پرزنت کوتاه اما موثر، اساسی‌ترین آموزش‌های مورد نیاز درباره بازاریابی شبکه‌ای را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. همچنین این پرزنت‌ها عصای دست لیدرهایی است که دغدغه آموزش و انگیزه در تک تک افراد مجموعه خود را دارند.

بازاریابی شبکه‌ای چگونه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد

  • 29,000 تومان

هشت دارایی مهم که بازاریابی شبکه‌ای به شما می‌بخشد. رابرت کیوساکی به عنوان بزرگ‌ترین مشاور و معلم جهانی، در این کتاب استثنایی و پرفروش، به اهمیت و قدرت و جایگاه بازاریابی شبکه‌ای می‌پردازد و بطور کامل توضیح می‌دهد که چگونه این تجارت 8 دارای و مزیت مهم برای افرادی که در این حرفه شاغل هستند، به ارمغان می‌آورد. کتاب مهم و تاثرگذار رابرت که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های منابع مهمی از جمله نیویورک تایمز قرار دارد، نگرش قدرتمندی در اختیار بازاریابان شبکه‌ای قرار می‌دهد. هم‌چنین توصیه می‌شود این کتاب را در اختیار کسانی قرار دهید که نگرش مثبتی درباره بازاریابی شبکه‌ای ندارند و با سوءظن به آن می‌نگرند. زیرا رابرت کیوساکی به عنوان فردی که سال‌ها با تردید به این حرفه نگاه می‌کرده، داستان تغییر نگرش خود به بازاریابی شبکه‌ای را توضیح می‌دهد و می‌گوید که بعد از سال‌ها تحقیق و بررسی، چه مزیت‌ها و ارزش‌های بی‌بدیلی در این تجارت یافته است که او را تبدیل به یکی از بزرگترین مدافعان آن کرده است.

صفحه‌ی 1