هدیه جامعی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به یاد داشته باش (علم حافظه و هنر فراموشی)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
رهایی از تفکر (چرا فکر کردن آغاز و پایان رنج است)
لذت کمتر داشتن (راهنمای داشتن یک زندگی مینیمال چطور زندگیتان را مرتب سازمان‌دهی و ساده کنید)
انتظارش را نداشتم (چطور وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی را دوباره از سر بگیرید)
فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن ( چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را بازسازی کنید )
شرمنده نباش دختر (1 برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف)
101 سوالی که در دهه 20 زندگی باید از خود بپرسید و صادقانه بگویم در دهه 30 سالگی هم همین‌طور
من 1 نجات‌یافته‌ام (108 داستان درباره غلبه بر سرطان)

به یاد داشته باش (علم حافظه و هنر فراموشی)

  • 135,000 تومان

آیا تا به حال شده نتوانید نام بازیگر فیلمی را که هفتۀ پیش دیده‌اید به یاد بیاورید یا به محض ورود به اتاق فراموش کنید اصلاً چرا به آنجا رفته‌اید و بعد موجی از وحشت وجودتان را فرابگیرد؟ اگر بالای چهل سال دارید، احتمالاً به این موضوع نمی‌خندید. حتی ممکن است نگران شده باشید که شاید این اختلالات حافظه علائم اولیۀ آلزایمر یا زوال عقل باشند. در واقع برای اکثریت قریب به اتفاق ما، این‌گونه فراموشی‌ها کاملاً طبیعی‌اند. چرا؟ چون حافظه درعین‌حال که فوق‌العاده است، عیب‌ونقص‌هایی هم دارد. مغز ما برای به یاد آوردن تمام اسم‌هایی که می‌شنویم، برنامه‌ریزی‌هایی که می‌کنیم یا اتفاقاتی که در طول روز تجربه می‌کنیم طراحی نشده است. تنها این که حافظه‌تان گاهی اوقات دچار مشکل می‌شود، به این معنا نیست که از کار افتاده و تسلیم آلزایمر شده. درواقع فراموش کردن بخشی از انسان بودن است. در این کتاب یاد می‌گیرید که آیا خاطرات فراموش شده موقتاً خارج از دسترس‌اند یا برای همیشه پاک شده‌اند. همین‌طور اینکه چرا بعضی از خاطرات ساخته می‌شوند تا فقط چند ثانیه دوام بیاورند (مثل رمز عبور)، در حالی که بسیاری دیگر تا آخر عمر باقی می‌مانند (مثل روز عروسی‌تان). تفاوت آشکار میان فراموشی طبیعی (اینکه به یاد نمی‌آورید ماشینتان را کجا پارک کرده‌اید) و فراموشی ناشی از آلزایمر (اینکه به یاد نمی‌آورید ماشین دارید) را درک خواهید کرد و متوجه خواهید شد که چگونه حافظه عمیقاً تحت تأثیر معنا، احساسات، خواب، استرس و فضا قرار دارد.

رهایی از تفکر (چرا فکر کردن آغاز و پایان رنج است)

  • 58,000 تومان

مهم نیست چه کسی هستید، اهل کجایید، چه پیشینه‌ای دارید، چه کرده‌اید و نکرده‌اید، می‌توانید آرامش محض، عشق بی‌قید و شرط، رضایت کامل و شادی فراوان را در زندگی‌تان پیدا کنید. هیچ‌کس از این قاعده مستثنی نیست. دلیل وجود تاریکی، روشنایی است، یعنی حتی در تاریک‌ترین لحظات هم نور قطعا وجود دارد. صفحات این کتاب حاوی خردی جاودانه است که شما را به درک قابلیت نامتناهی ذهن توانمند می‌سازد تا بدون توجه به شرایط بیرونی هر تجربه‌ای که در زندگی می‌خواهید را خلق کنید. «رهایی از تفکر» در مورد برنامه‌ریزی مجدد مغز، بازنویسی گذشته، تفکر مثبت یا هر چیزی از این قسم نیست. این کتاب نوشته شده تا به شما کمک کند فراتر از تفکر خود بروید و حقیقت آنچه را که از قبل به طور شهودی در اعماق روح خود می‌دانید، کشف کنید. در این کتاب می‌خوانید: - فکر کردن علت اصلی تمام رنج‌هاست. - ما در واقعیت زندگی نمی‌کنیم، بلکه در ادراکی از واقعیت زندگی می‌کنیم که توسط تفکر خود ما ایجاد شده است. - افکاری که در ذهن ما وجود دارند حقیقت نیستند. - تفکر فقط زمانی بر ما تسلط می‌یابد که آن را باور داشته باشیم، باور به افکارتان را رها کنید تا از رنج رها شوید. - ما فکر می‌کنیم چون این واکنشی بیولوژیکی برای بقاست. ذهن ما فکر می‌کند فقط به این دلیل که ما را زنده نگه دارد اما به رشد ما کمکی نمی‌کند. - اگر می‌خواهید بینش، خلاقیت و دانشی فراتر از توانایی‌های حال حاضر خود دریافت کنید، فقط کافیست به جای ذهن محدود به هوش نامتناهی گوش فرادهید.

لذت کمتر داشتن (راهنمای داشتن یک زندگی مینیمال چطور زندگیتان را مرتب سازمان‌دهی و ساده کنید)

  • 75,000 تومان

لذت کمتر داشتن راهنمایی سرگرم‌کننده و فرح‌بخش برای رسیدن به یک زندگی مینیمال است. بخش اول نکاتی امیدوارکننده و الهام‌بخش از رسیدن به شادی و پاداش در صورت کاهش دادن وسایل ارائه می‌دهد. بخش دوم روش‌های نظم‌دهی را معرفی می‌کند: ده مرحله آسان برای رهایی خانه‌هایتان از بی‌نظمی. بخش سوم اتاق به به اتاق را بررسی می‌‌کند و روش هایی مخصوص برای رسیدگی به هرکدام را مطرح می‌کند. بخش چهارم کمک می‌کند تا اعضای خانواده‌تان را نیز در این راه با خود همراه کنید و بر روی این کره خاکی سبک‌تر و برازنده‌تر زندگی کنید. برای از بین بردن بی‌نظمی آماده‌اید؟ فقط کافی‌ست این کتاب را باز کنید تا در مسیر داشتن یک زندگی ساده‌ترء منظم‌تر و آرام‌تر قرار بگیرید.

انتظارش را نداشتم (چطور وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی را دوباره از سر بگیرید)

  • 110,000 تومان

ترس، غم، فقدان، ناامیدی، ریچل هالیس تمام اینها را تجربه کرده است و می‌داند که شما نیز با آن‌ها مواجه شده‌اید. حالا او شما را به سمت دیگر این مسیر می‌برد. ریچل هالیس، پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، با شوخ‌طبعی خاص، صداقت خالصانه و بیان داستان‌های خصوصی زندگی‌اش، به مخاطبانش نشان می‌دهد که چگونه لحظات سخت را به عنوان تجربیات آموزنده‌ای ببینند که اعتبار و پیشرفت برایشان به ارمغان می‌آورد. کسانی که پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز او، خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر، را خوانده‌اند، می‌دانند که او می‌خواهد شاهد تغییر و تحول مردم باشد. وقتی دوران سخت فرا می‌رسد و غم عدم اطمینان از آینده بر زندگی سایه می‌افکند، تغییر و تحول غیرممکن به نظر می‌رسد. ریچل هالیس در این کتاب یادآور می‌شود که شیوه مقابله با غم و اندوه به خودتان بستگی دارد؛ می‌توانید از این دوران به شکلی بهتر بیرون بیایید؛ تجربه به دست بیاورید و پیشرفت کنید، یا در موقعیتی گرفتار بمانید که هویتتان را براساس آنچه باعت اندوهتان شده شکل می‌دهد. انتظارش را نداشتم کتابی کوتاه است که از احساساتی بزرگ صحبت می‌کند؛ کتابی الهام‌بخش و امیدوارکننده که نشان می‌دهد تاریکی می‌تواند با زیبایی همراه باشد.

فصل بعدی زندگی‌ات را طراحی کن ( چطور رویاهایتان را بشناسید و زندگی‌تان را بازسازی کنید )

  • 60,000 تومان

چند سال پیش به جایی رسیدم که باید تصمیم می‌گرفتم به همان روشی که قبلا زندگی می‌کردم زندگی کنم یا این که تغییری اساسی در آن ایجاد کنم. من تغییر را انتخاب کردم. برای تحقق رویاهای هیجان‌انگیز فصل بعدی زندگی‌ام تلاش کردم و حالا در دل آن رویاها زندگی می‌کنم: مزرعه و ملکی را که در توسکانی به حال خود رها شده بود، بازسازی کردم و آن را به گریزگاهی برای زنانی تبدیل کردم که به تغییری در زندگی‌شان نیاز دارند. در این کتاب می‌خواهم تجربیاتی را که در این راه به دست آورده‌ام، با شما در میان بگذارم و داستان‌های جذاب و انگیزه‌بخشی را که مردم در جلسات مختلف با من سهیم می‌شدند، برایتان تعریف کنم...

شرمنده نباش دختر (1 برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف)

  • 175,000 تومان

من آدم‌های مبارزی را که هیاهو به پا می‌کنند دوست دارم. من عاشق کسی هستم که به خاطر خواسته‌هایش شرمنده نیست و اجازه نمی‌دهد دیگران ناامید و منصرفش کنند. منظورم این نیست که این افراد هرگز نترسیده‌اند، منظورم این نیست که هرگز در دام نظرات دیگران گرفتار نشده‌اند؛ نه، آن‌ها هم انسان هستند و مثل همه ما گاه دچار نبود اعتماد به نفس شده‌اند، اما وقتی نوبت عمل فرا رسیده است، شک به دلشان راه نداده و دودل نشده‌اند، فقط سرشان را پایین انداخته و بدون توجه به دیگران به کارشان ادامه داده‌اند. مبارز بی‌پروا از نظر من یعنی این؛ یعنی حاضرید برای رسیدن به خواسته‌تان ـ هرچیزی که هست ـ تلاش کنید، و منتظر نمانده‌اید تا کسی آن‌را دودستی تقدیمتان کند و می‌دانید که این خواسته متعلق به شماست و به آن دست خواهید یافت. آیا شما هم یک مبارز بی‌پروایید؟ من هم هستم. آیا دلتان می‌خواهد باشید، اما از فکر و نظر دیگران می‌ترسید؟ من هم در چنین شرایطی بوده‌ام. وزن و اهمیت نظرات دیگران برای بسیاری از زنان آن‌قدر سنگین و بالاست که تحمل کردنش بسیار دشوار است. آن‌ها می‌ترسند از مکان امنی که برای خود ساخته‌اند قدم بیرون بگذارند. اما این خود واقعی‌مان نیست، نه؟ ما باید به‌دنبال اهداف و رویاهایمان برویم، باید جسور باشیم و شجاعت به خرج دهیم و شرایط را بپذیریم؛ چون شانس زندگی با استفاده از تمام توانایی‌هایمان، ارزش تمام واکنش‌ها و برخوردهای منفی‌ای را که در مقابل، دریافت خواهیم کرد دارد. مردم می‌گویند یک دختر خوب هیاهو به پا نمی‌کند. بسیار خوب، من اهمیتی به این حرف نمی‌دهم. من بیش‌تر به تغییر دادن دنیا اهمیت می‌دهم تا نظراتی که آدم‌هایش در موردم دارند.

101 سوالی که در دهه 20 زندگی باید از خود بپرسید و صادقانه بگویم در دهه 30 سالگی هم همین‌طور

  • 170,000 تومان

آیا بزرگ‌سالی ناامیدتان کرده است؟ چه به تازگی کیک فارغ‌التحصیلی دانشگاهتان را نوش جان کرده‌اید چه در دهه بیست و سی ‌سالگی‌تان با بحران یک‌چهارم زندگی دست و پنجه نرم می‌کنید و سعی دارید هرطور شده از پس دردسرهای بزرگ شدن برآیید، «101 سوالی که باید در دهه بیست ‌سالگی از خودتان بپرسید» کتابی مناسب برای شماست. برای رسیدن به جواب‌های مهم در دهه بیست ‌سالگی باید با سوالات درست و مناسب شروع کنید. پل انگون دوازده سال زندگی‌اش را وقف کمک به بیست و چند ساله‌ها کرده است. او در این کتاب حداکثر تلاشش را کرده تا خوانندگان را با سوالات اساسی زندگی آشنا کند. سوالاتی از قبیل: ـ بهترین راه برای دانستن این‌که چه زمانی آمادگی ازدواج دارید، چیست؟ ـ آینده شغلی‌ام چگونه است و یک شغل موفق چه شکلی است؟ ـ چطور می‌توانم تصمیم بگیرم وقتی نمی‌دانم چه انتخابی باید داشته باشم؟ ـ چطور می‌توانم از اینترنت دل بکنم و با انسان‌های حقیقی ارتباط برقرار کنم؟ ـ چرا عده‌ای ازدواج موفق دارند، در حالی که عده‌ای دیگر هنوز به بزرگراه نرسیده چپ می‌کنند؟ ـ آیا من آن‌روی عکس‌هایی که افراد در اینستاگرامشان پست می‌کنند را می‌دانم؟ (منظورم آن‌رویی است که از آن عکس نمی‌گیرند.) ـ نکته محوری داستان من کجاست؟ ـ آیا من کسی در «تیم رویایی‌ام» دارم؟ پل انگون همیشه تحلیل‌های خنده‌دار، عجیب و غریب و دقیقی از زندگی یک‌فرد بیست و چند ساله (و سی و چند ساله) که با مشکلات نسل هزاره روبه‌روست ارائه می‌دهد، اما این‌بار در این کتاب پا را فراتر گذاشته و سراغ مسائلی اساسی‌تر رفته است. اگر از شکست خوردن، ناامید شدن یا هر دو می‌ترسید، یا این‌که مشتاقانه به دنبال توصیه‌هایی می‌گردید تا به کمک آن‌ها مرحله «گذر از مشکلات» را پشت‌سر بگذارید، این کتاب را بردارید و در تعیین‌کننده‌ترین دهه زندگی‌تان بدرخشید.

خودت باش دختر (از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌تان گفته می‌شود دست بردارید تا تبدیل به همان کسی شوید که واقعا هستید)

  • 140,000 تومان

تا به حال این فکر به سرت زده که آن‌قدرها هم که باید خوب نیستی؟ که به اندازه کافی لاغر نیستی؟ که مادر بدی هستی؟ آیا این فکر به سرت زده که لیاقتت همین است که با تو بدرفتاری شود؟ که هیچ ارزشی نداری و هرگز به جایی نخواهی رسید؟ تمامی این‌ها دروغ است. دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌هایمان، یا صادقانه بگویم، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته‌اند. این دروغ‌ها برای اعتماد‌به‌نفس و توانایی‌های ما خطرناک و ویرانگر هستند. بزرگ‌ترین گناه این دروغ‌ها این است که اصلا آن‌ها را نمی‌شنویم. ما به ندرت دروغ‌هایی را که درباره خودمان ساخته‌ایم می‌شنویم چون سال‌هاست که آن‌ها با صدای بلند در گوش‌هایمان نجوا می‌شوند و از این رو شنیدن‌شان تبدیل به امری عادی شده است. حرف‌های نفرت‌انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می‌شوند اما متوجه‌شان نمی‌شویم. تشخیص دروغ‌هایی که در مورد خودمان باور کرده‌ایم کلید تبدیل شدن به نسخه بهتری از خودمان است. اگر هم‌زمان با علم به این که بر ناملایمات زندگی‌مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آن‌ها را نیز پیدا کنیم آن‌وقت است که می‌توانیم به درستی مسیرمان را تغییر دهیم.

من 1 نجات‌یافته‌ام (108 داستان درباره غلبه بر سرطان)

  • 295,000 تومان

خلیج امید را پیدا کن... درست در کنار اقیانوس غم، خلیج امید قرار دارد که از میلیون‌ها ماسه ساخته شده است. ماسه‌هایی که هر کدام به تنهایی ناچیزند اما باهم نیرویی را تشکیل می‌دهند که قدرتی بی‌حد و حصر دارد. اقیانوس همواره در تلاش است تا این خلیج و ماسه‌های طلایی‌اش را با اشک‌های درخشانش بشوید و ازبین ببرد. به عنوان یک سرطان‌شناس سخت است که به خانه برگردم و با خیالی راحت غذا بخورم یا شب به خواب بروم و بدون آنکه بالشم خیس شده باشد از خواب بیدار شوم و مطمئن نباشم که آیا این اشک‌های خودم بوده یا بیمارانم. این را می‌دانم که در این دنیای خارق‌العاده درست مثل ماسه‌های ریز ساحل چیزی جز ذره‌ای ناچیز نیستم. اما با رابطه‌ای که با بیمارانم برقرار کرده‌ام مثل تمام آنها مصمم و تسخیر ناپذیر شده‌ام. نجات‌یافتگان از سرطان بیش از علم پزشکی به من درس یاد داده‌اند. این کتاب فقط 108 داستان نیست. این آینده مبارزه ما علیه سرطان است. مراحلی‌ست که نجات‌یافتگان از سرطان پشت‌سر گذاشته‌اند، مراحلی از اشک‌ها تا لبخندها. «من یک نجات‌یافته‌ام» درباره افرادی‌ست که از سرطان نجات یافته‌اند، مسیری که طی کرده و استقامت بی‌نهایتی که در این راه از خود نشان داده‌اند و حالا درست مثل انسان‌ها زندگی می‌کنند. این کتاب تلاشی‌ست برای قدردانی و احترام به هدف و استقامت آنها و منبعی‌ست برای کسانی که در مسیری مشابه قدم بر می‌دارند.

صفحه‌ی 1