هادی بهمنی


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کار بدون شغل
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
ساختن
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)
آرمان‌شهری برای واقع‌گراها
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
عادت‌های اتمی
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
اول سود (کسب و کار خود را از 1 هیولای پول‌خوار به 1 دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید)

کار بدون شغل

  • 230,000 تومان

کار به‌طور سنتی به‌عنوان یک «شغل» و کارمندان به‌عنوان «صاحبان شغل» شناخته می‌شوند. در این شیوه مشاغل بر اساس عناوین، سلسله‌مراتب و صلاحیت‌ها شکل می‌گیرند. اما در کتاب «کار بدون شغل»، رَوین جساتیسن و جان بودرو رویکرد جدیدی به کار دارند. آنها «سیستم‌عامل کار» جدیدی را توصیف می‌کنند که مشاغل را به اجزای سازنده آنها تجزیه می‌کند و این اجزا را به ترکیبات بهینه‌تری بازآرایی می‌کند که منعکس‌کننده مهارت‌ها و توانایی‌های تک‌تک کارمندان است. سیستم‏‌عامل سنتی کار شغل‏‌محور و کارمندمحور، بسیار دست‏‌وپاگیر و برای آینده نامتناسب است و تسریع تحولات، لزوم چابک‌سازی سازمان‏‌ها، اتوماسیون مشاغل، تلاش در زمینۀ افزایش برابری و تنوع و همچنین ظهور آرایش‌های کاری متفاوت نیز این موضوع را آشکار می‌کنند. این سیستم‌عامل جدید نقشۀ راهی برای آینده کار ترسیم می‌کند و نشان می‌دهد چطور می‌توان با استفاده از روش‌‌هایی عملی و مستدل، آن را پیاده‌سازی کرد.

ساختن

  • 230,000 تومان

کارآفرینی مسیری پرپیچ‌وخم است و احتمالا در طول این مسیر سوالات مختلفی برایتان به وجود خواهد آمد. سوالاتی مثل: «آیا باید از شغلم استعفا بدهم، باید چه تغییری در مسیر حرفه‌ای خودم ایجاد کنم، چطور کیفیت ایده‌هایم را بسنجم، کدام طرح مناسب‌تر است، چطور با شکست‌ها کنار بیایم، چه زمان و چطور کسب‌ و کارم را شروع کنم و …». تعدادی از افراد برای رسیدن به پاسخی مناسب دست به آزمون و خطا می‌زنند و عده‌ای نیز با منتورهای باتجربه و مورد اعتماد مشورت می‌کنند. اما ممکن است همه فرصت آزمون ‌و خطا یا امکان دسترسی به چنین منتورهایی را نداشته باشند. تونی فادل کسی است که در دوران مدیریت استیو جابز در اپل حضور داشته و از او به‌ عنوان خالق آی‌پاد نام می‌برند. او در این کتاب به تازه‌کارها، مدیرعامل‌ها، مدیران، کارآموزها و تمام اشخاصی که می‌خواهند در دنیای کسب ‌و کار پیشرفت کنند توصیه‌هایی مطابق با هر مرحله از مسیر شغلی ارائه می‌کند.

مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)

  • 35,000 تومان


تیم پشت کتاب «گوگل چگونه کار می‌کند»، این بار با درس‌هایی از بیل کمپل بازگشته‌اند؛ کسی که یک مربی و مدیر اسطوره‌ای بود و تحت راهبردهای او، افراد و نگرش‌هایی شکل گرفت که به ساخت شرکت‌هایی با ارزش بازار بیش از یک تریلین دلار منجر شد. بیل کمپل نقشی سازنده در رشد چندین شرکت پیشرو و از جمله گوگل، اپل و اینتوییت و پرورش دادن قهرمانان سیلکون ولی نظیر استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت داشت. به علاوه، این نابغه کسب و کار، با منتورینگ افراد زیادی از سرتا سر آمریکا (از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر گرفته تا آموزش‌دهندگان و بازیکنان فوتبال و...)پس از مرگش در سال 2016، میراثی از شرکت‌ها در حال رشد، افراد موفق، دوستی، احترام و عشق به جا گذاشت. اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و آلن ایگل که چندین دهه سابقه رهبری ارشد در گوگل را دارند، به صورت دسته اول مشاهده کرده‌اند که چگونه مردی که در گوگل با عنوان «مربی بیل» شناخته می‌شود، روابط مبتنی بر اعتماد را بنا نهاد، رشد فردی را پرورش داد و توسعه سازمانی را به شکلی پایدار ممکن ساخت. نویسندگان کتاب، برای قدردانی از منتور و مربی‌شان، و همچنین آموزش و انگیزه‌دهی به نسل‌های بعدی، آموزه‌های بیل کمپل را در این کتاب راهنما گردآوری کردند.

آرمان‌شهری برای واقع‌گراها

  • 45,000 تومان

کتاب آرمان‌شهری برای واقع‌گراها، جزو معدود کتاب‌هایی است که همزمان شما را شگفت‌زده می کند و افکار و ذهنیات‌تان را به چالش می‌کشد. روتگر برگمن، با ارائه مثال‌های عملی از یک شهر کانادایی که توانست کاملا بر فقر غلبه کند تا برنامه درآمد همگانی رئیس جمهور نیکسون که قرار بود به میلیون‌ها آمریکایی پول پرداخت شود، ما را به یک سفر تاریخی می‌برد که ایده‌ها و چالش‌های جدی و فراجناحی در خود دارد، ایده‌هایی چالشی، که به‌نظر می‌رسد زمان اجرایی کردنشان فرا رسیده است. تک تک پیشرفت‌های تمدن (از پایان یافتن عصر برده‌داری تا دموکراسی)، همگی رویاهای دست نیافتنی و آرمان‌شهر افرادی بود که نه چندان قبل‌تر از ما زندگی می‌کردند. کتاب برگمن، که همزمان چالشی، و شوق‌انگیز است، ایده‌های آرمان‌شهريِ جدیدی را مطرح می‌کند؛ ایده‌هایی نظیر ریشه‌کن کردن فقر و یک هفته کاری 15 ساعته، که احتمال دارد حتی در دوره زندگی ما هم به حقیقت بپیوندد. به‌نظر می‌رسد این ایده‌ها، تنها راه‌های باقیمانده برای رسیدن به یک دنیای واقعا بهتر است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

عادت‌های اتمی

  • 195,000 تومان

این کتاب، به سبکی جالب و روان، به ما یاد می‌دهد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت این عادت‌ها، هر روز یک درصد بهتر شویم. هر روز یک درصد بهتر شدن، معادل سالی 37 برابر بهتر شدن است! به قول جیمز کلیر (نویسنده کتاب)، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند 5 سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم! یاد می‌گیریم چگونه: ـ سیستمی طراحی کنیم که هر روز 1 درصد بهتر شویم. ـ عادت‌های بد را بشکنیم و به عادت‌های خوب بچسبیم! ـ از اشتباهاتی اجتناب کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات مرتکب می‌شوند. ـ بر نبود انگیزه و اراده غلبه کنیم. ـ هویت قوی‌تری بسازیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم. ـ برای عادت‌های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد). ـ محیط‌مان را طوری طراحی کنیم که در آن، موفقیت آسان‌تر باشد. ـ تغییرات کوچک و ساده‌ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند. ـ چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می‌گیریم، مجددا به مسیر درست برگردیم. ـ و مهم‌تر از همه، چگونه این ایده‌ها را در زندگی‌مان به اجرا درآوریم. و بسیاری موارد بیش‌تر...

اول سود (کسب و کار خود را از 1 هیولای پول‌خوار به 1 دستگاه پول‌سازی تبدیل کنید)

  • 43,000 تومان

نویسنده کتاب‌های پرفروش «برنامه کدویی» و «کارآفرین دستمال توالت»، در این کتاب راه‌حلی ساده و ساختارشکن برای مدیریت مالی پیشنهاد می‌کند تا کسب و کارهای کوچک بتوانند با کمک آن از بحران مالی همیشگی خود خارج شده و به سودآوری برسند. حسابداری سنتی همواره از یک فرمول سنتی و منطقی استفاده می‌کند: درآمد منهای هزینه‌ها مساوی است با سود. مشکل اینجاست که کسب و کارها توسط انسان‌ها اداره می‌شوند و انسان‌ها لزوما منطقی نیستند! کارآفرین سریالی، مایک مخالوویچ، رویکردی رفتاری را توسعه داده است که به این فرمول می‌رسد: درآمد منهای سود مساوی است با هزینه‌ها! درست مانند رژیم گرفتن برای کاهش وزن، میخالوویچ پیشنهاد می‌کند که ابتدا سود برداشت شده و مبلغ باقی مانده صرف هزینه‌ها شود. این شیوه باعث می‌شود کسب و کار کارآفرین‌ها از یک هیولای پول‌خوار به یک ماشین پول‌ساز تبدیل شود. با استفاده از سیستم اول سود میخالوویچ، افراد یاد می‌‌گیرند که: - با پیگیری یک مدل 4 مرحله‌ای ساده، و با بالانس کردن حساب‌های بانکی، می‌توان حسابداری را ساده و به راحتی کسب و کار را سودده کرد. - یک کسب و کار کوچک و سودده به مراتب از کسب و کار بزرگی که به زحمت ادامه حیات می‌دهد بهتر است. - کسب و کاری که زودتر به سودآوری و ثبات می‌رسد، در بلند مدت، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد. این کتاب با ده‌ها کیس استادی، راه‌حل‌های عملی و گام به گام و همچنین شوخ‌طبعی (که به نوعی به امضای میخالوویچ تبدیل شده)، نقشه راه موثری برای کارآفرینان است تا به رویای همیشگی «سودآوری» دست بایند.

صفحه‌ی 1