هاجر علی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تیزذهن بمانید (در هر سنی مغزی بهتر بسازید)
  • 219,000 تومان
  • با تخفیف: 219,000 تومان
همه پادکست دارند جز شما (راهنمایی خودآموز از اولین خانواده‌ی پادکست‌ساز)
خرد شکست (چه کنیم وقتی اوضاع بر وفق مراد نیست)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

تیزذهن بمانید (در هر سنی مغزی بهتر بسازید)

  • 219,000 تومان

تیزذهن بمانید قرار است به شما کمک کند برای خودتان برنامه‌ی ذهن تیز تنظیم کنید، برنامه‌ای که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره‌تان بگنجانید. خود من قبلا آن را انجام داده‌ام و مشتاقم این کار را به شما هم یاد بدهم. من خبرنگار و جراح مغز و اهل علم هستم و بخش عمده‌ای از شغلم تعلیم و توضیح دادن است.من یاد گرفته‌ام برای این که پیام‌هایم جا بیفتند، توضیح دادن دلیل یک پدیده به اندازه‌ی چیستی و چگونگی آن اهمیت دارد. بنابراین از اول تا آخر این کتاب توضیح می‌دهم که چرا مغزتان این چنین کار می‌کند و چرا گاهی نمی‌تواند منظورتان را برساند. وقتی این کارکرده‌های درونی را بفهمید، عادت‌های خاصی که من شما را به نهادینه کردن آن‌ها ترغیب می‌کنم معقول به نظر خواهند رسید و به احتمال زیاد بخشی جدا نشدنی از برنامه‌ی روزانه‌تان خواهند شد.

همه پادکست دارند جز شما (راهنمایی خودآموز از اولین خانواده‌ی پادکست‌ساز)

  • 175,000 تومان

برادران مک‌الروی، صاحبان رتبه‌ی یک در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و سازنده پادکست‌های محبوب «برادرم، برادرم و من» و «منطقه ماجراجویی»، کتاب راهنمای مفید و بامزه‌ای درباره‌ی ساخت پادکست نوشته‌اند که تمام جوانب ساخت، تدوین و تبلیغ یک پادکست و حتی ثروتمندشدن از طریق این کار -تضمین نمی‌کنیم البته!- را پوشش می‌دهد. جاستین، تراویس و گریفین مک‌الروی، ده سال است که پادکست می‌سازند و با پادکست محبوب «برادرم، برادرم و من» به شهرت رسیده‌اند. شاید پندهای شان در حوزه‌ی روابط کاری برای کسانی که مثل آن‌ها با برادر خود همکار نیستند کارآمد نباشد‏، اما مطمئنا شما را می‌خنداند. برادران مک‌الروی در کتاب همه پادکست دارند جز شما! شما را قدم به قدم همراهی می‌کنند تا ایده‌تان را به یک رویداد شنیداری شیرین برای لشکر طرفداران‌تان تبدیل کنید. آن‌ها با نظرات تخصصی و ماهرانه‌شان علاقه‌مندان به ساخت پادکست را از اشتباهاتی برحذر می‌دارند که دانسته‌شان ضروری است.

خرد شکست (چه کنیم وقتی اوضاع بر وفق مراد نیست)

  • 45,000 تومان

خرد شکست کاربردی و الهام‌بخش است، راهنمایی ضروری برای تبدیل‌کردن شکست‌های‌مان به موفقیت؛ گفتگویی است با دوستی خوب که می‌داند چطور حال‌مان را بهتر کند. سلسله‌ مراتبی برای رنج وجود ندارد. هرکسی ممکن است در شکاف عظیمی که بین آرمان‌ها و دست‌آوردهایش وجود دارد سقوط کند؛ هرکسی می‌تواند برای زندگی ناکامش سوگواری کند. بدتر از ناامیديِ صرف، شکست است که رؤیاهای‌مان را بی‌ثمر نشان می‌دهد. شکست رویارویی هولناک ما با خواسته‌ها و تخیلات خودخواهانه‌ای ‌است که برای خود ساخته‌ایم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

صفحه‌ی 1