نیما اشرفی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نقشه‌هایی برای گم شدن
  • 172,000 تومان
  • با تخفیف: 172,000 تومان
حفره (ماجرای واقعی خلافکاری که نویسنده شد)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
دوستان دم‌کلفت (کاوش‌گری‌های کمیسر برونتی)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
دکتر جکیل و آقای هولمز
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
شرلوک هولمز علیه دراکولا (ماجرای کنت خون‌خوار)
خون بر برف
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان

نقشه‌هایی برای گم شدن

  • 172,000 تومان

این جستارها نقشه‌هایی هستند برای گم شدن و گشت و گذار در سکوت - خرابه های شهری - بیمارستان‌های متروک - موسیقی‌های سواشده برای جاده‌های دور - شهربازی‌های رها شده - خلوت وسوسه انگیز صحراها - خاطرات گنگ خانه‌ کودکی - خواب‌های مکرر رازآلود - شخصیت‌های بی نام ترانه های کانتری و بلوز - سرگیجه‌های هیچکاکی - آبی جادویی ایوکلن - معمای زبان طبیعت

حفره (ماجرای واقعی خلافکاری که نویسنده شد)

  • 28,000 تومان

اگر عکس‌ها و مصاحبه‌های جک گانتوس را ببینید شاید باورتان نشود همان کسی است که نوجوانی‌اش را با قاچاقچی‌های مواد مخدر سرکرده و به زندان هم افتاده. او که از بچگی می‌خواسته نویسنده شود، در زندان فرصت پیدا می‌کند تا خودش را وقف رسیدن به این آرزوی دیرینه کند. نوشتن به او کمک می‌کند تا از سخت‌ترین اتفاقات زندگی عبور کند. گانتوس در این کتاب نه بهانه‌ای برای اشتباهش می‌تراشد، نه خودش را سرزنش می‌کند؛ او خودش را می‌بخشد و این قسمت تلخ از زندگی‌اش را فرصتی برای رشد می‌داند.

دوستان دم‌کلفت (کاوش‌گری‌های کمیسر برونتی)

  • 35,000 تومان

دوستان دم‌کلفت نهمین رمان دانا لئون است که در آن شخصیت محبوب «کمیسر برونتی» نقش اصلی داستان را به عهده دارد. یک روز تعطیل که کمیسر برونتی روی کاناپه دراز کشیده و کتاب می‌خواند، کارمندی جوان از طرف اداره ثبت املاک ونیز سرزده به دیدنش می‌آید تا به او بگوید مدارک مجوز ساخت خانه‌ او در بایگانی اداره‌شان نیست، یا به عبارت دیگر از دید این اداره، خانه او اصلا وجود خارجی ندارد! اما با ماجراهای عجیبی که پیش می‌آید، کمیسر برونتی متو جه می‌شود که قضیه فقط به خانه او ختم نمی‌شود. برونتی تحقیقاتش را آغاز می‌کند و می‌رود در دل زوایای مخفی و مخوف زندگی ونیزی‌ها تا بار دیگر به او ثابت شود داشتن دوستان دم‌کلفت در ونیز چه اهمیتی دارد.

دکتر جکیل و آقای هولمز

  • 35,000 تومان

در این کتاب با رویارویی دو شخصیت اسطوره‌ای ادبیات جهان مواجهیم. اگر گمان می‌کنید با خواندن رمان کوتاه ماجرای عجیب دکتر جکیل و آقای هاید نوشته رابرت لویی استیونسون همه ماجرا دستگیرتان شده، سخت در اشتباهید. با خواندن کتابی که در دست دارید متوجه خواهید شد که چرا نقش شرلوک هولمز و دستیار باوفایش در این ماجرای شگفت‌انگیز تا همین چند وقت اخیر فاش نشده بود.

شرلوک هولمز علیه دراکولا (ماجرای کنت خون‌خوار)

  • 27,000 تومان

در این کتاب ماجرای کنت خون‌خوار را این‌بار از زبان دکتر واتسون می‌خوانیم. بله، یار باوفای شرلوک هلمز ادعا می‌کند روایتی را که استوکر به هم بافته، روایتی جعلی و پر از حذفیات است و پروفسور ون‌هلسینگ استوکر را وادار کرده حقیقت را دست‌کاری کند و نقش هولمز و واتسون را در این ماجرا نادیده بگیرد. تقابل این موجود نامیرای فراطبیعی با هولمزی که فقط بر پایه عقل و شواهد استنتاج می‌کند، برای تمام هولمز دوستان تقابل شگفتی خواهد بود.

خون بر برف

  • 68,000 تومان

«خون بر برف» روایت آدم‌کش دل‌ رحمی به نام اولاف است که مأموریت پیدا می‌کند همسر رئیس خود را بکشد. اولاف که مسحور زیبایی این زن شده است، او را زیر نظر می‌گیرد و متوجه مردی می‌شود که هر روز به خانه زن آمده و او را به باد کتک می‌گیرد. او در عوض کشتن زن، آن مرد را تعقیب می‌کند و... در این رمان که به زودی اقتباسی سینمایی با بازی لئوناردو دی‌کاپریو از آن ساخته می‌شود، خون و صحنه‌های نفس‌گیر، پی‌رنگ داستان را به جلو می‌رانند و ما همسفر راويِ از‌ همه ‌چیز بریده می‌شویم تا به دنیای زیرزمینيِ مخوف اُسلو سرک بکشیم و در این راه، درباره عشق و مرگ بیشتر تأمل کنیم. «خون بر برف» را یو نسبو، نویسنده نروژی، در سال 2015 به رشته تحریر درآورد. منتقدان همواره آثار یو نسبو را تحسین کرده‌اند و بسیاری وی را یکی از بهترین رمان‌نویسان ژانر پلیسی ‌‌جنایی و نوآر حال حاضر دنیا می‌دانند. تا به حال بیش از بیست میلیون نسخه از آثار او در سراسر جهان به فروش رسیده است. او همچنین با نوشتن بیش از بیست اثر شاخص، تا به حال نامزد و برنده چندین جایزه معتبر بین‌المللی، از جمله جایزه ادگار (2010)، جایزه کتاب کودکان آرک (2007) و جایزه پیر گینت (2013) شده است.

صفحه‌ی 1