نگین معروفی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در ستایش سادگی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
هنر زندگی به سبک ژاپنی
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
وابی‌سابی در ستایش دل‌ آسودگی چگونه با این جهان کنار بیاییم
در ستایش آرامش (زندگی کوتاه است و این کتاب نیز)

در ستایش سادگی

  • 40,000 تومان

بله! می‌دانم اینکه کتابی درباره مینیمالیسم بیش از یک یا دو صفحه باشد، کنایه آمیز است. محتوا مینیمالیستی نیست، و این خود متناقض است، اینطور نیست؟ خب، حتما می‌توانستم کتابی بنویسم که تنها یک پاراگراف داشته باشد، اما آیا ارزش پول و زمان شما را دارد؟ آیا به شما در دستیابی به چیزی که برای آن آمده‌اید، کمکی می‌کند، من می‌خواستم راهنمایی حقیقتا مفید خلق کنم، و این بدان معناست که اطلاعاتی بیش از حداقل را در کتاب آورده‌ام. امیدوارم این کتاب برای شما خوب باشد، اگر نه، همین حالا آن را کنار بگذارید!

هنر زندگی به سبک ژاپنی

  • 60,000 تومان

قدم‌هایی کوچک و پیوسته بردارید. حوصله به خرج دهید و با خودتان و دیگران تبادل نظر کنید و به تأمل بپردازید، بدون آن که بیش از حد از خودتان انتقاد کنید. . تعادل پیدا کنید، استراحت کنید، از سکوت لذت ببرید. دست به کار شوید. با آغوش باز خراشیدگی‌ها، جای زخم‌ها و کبودی‌هایی را بپذیرید که از تلاش کردن‌تان ناشی می‌شوند. هفت بار زمین بخورید، هشت بار بلند شوید. و به راهتان ادامه دهید. این همان چیزی است که من می‌خواهم از طریق این کتاب به شما منتقل کنم.

وابی‌سابی در ستایش دل‌ آسودگی چگونه با این جهان کنار بیاییم

  • 60,000 تومان

وابی سابی به‌ عنوان یک مفهوم برای افراد بسیار زیاد خارج از ژاپن از آن رو جذاب است که در تقابل با دیگر تصورات آرمانی از کمال قرار دارد، جست‌و‌جوی بی‌امان جوانی، ایستا و ثابت بودن یا بی‌عیب و نقص بودن. از بسیاری جهات، این آرمان‌ها کاملا غیرواقع گرایانه و دست‌نیافتنی هستند، و تقریبا لطفی ندارند. یافتن آسایش و زیبایی در گذر زمان و پذیرفتن آن‌چه قادر به تغییرش نیستیم همراه با آرامش خاطر راحت‌تر و مطمئن‌تر به نظر می‌رسند. این کار باعث می‌شود یافتن آرامش خاطر و رضایت‌مندی دست یافتنی باشند و شما را ترغیب می‌کند تا نسبت به خودتان هوشیارتر و مهربان‌تر باشید. وابی سابی شما را دوباره به گوهر انسانیتان باز می‌گرداند و نیز به رابطه‌تان با فرایندهای طبیعی و سفر زندگی، این که زندگی چقدر سریع غافلگیرتان می‌کند و این که چقدر مهم است که قدر داشته‌هایتان را بدانید.

در ستایش آرامش (زندگی کوتاه است و این کتاب نیز)

  • 45,000 تومان

برای اینکه موفق یا شادکام باشیم نیاز به آرامش داریم. چنین نیست که موفقیت یا شادکامی آرامش را از پی خود بیاورند. برای رسیدن به آرامش باید خواسته‌های قلبی و عقلی خود را بدانیم. برداشت‌ها از آرامش متفاوت است. برخی آسایش را بر آرامش مقدم می‌دانند و در مورد برخی دیگر عکس این قضیه صادق است. کتاب در ستایش آرامش کتابی درباره‌ی ذهن ‌آگاهی و تمرکز و کنترل اضطراب است. نویسندگان این کتاب تلاش می‌کنند تا افرادی را پرورش دهند که از نظر اجتماعی و هیجانی هوشیارتر باشند. برای رسیدن به این هدف،کتاب راهکارهایی را بیان کرده‌است، که شامل نفس کشیدن، برقرای ارتباط با بدن، تجربه‌ی احساسات و مانند این ها می‌شود. با انجام این تمرین ها می‌توان تا اندازه‌ی زیادی به ذهن آگاهی و تمرکز حواس دست یافت و از اضطراب خود کاست.

صفحه‌ی 1