نوشین سلیمانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سیسو (هنر شجاعت فنلاندی)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
ما مورچه‌ایم (مجموعه داستان)
  • 116,000 تومان
  • با تخفیف: 116,000 تومان
اگر اشتباه کرده باشیم چه (تصور حال در قالب گذشته)
هنر جنگ (رساله باستانی سون تزو در قالب نگاره و نمودار) مصور

سیسو (هنر شجاعت فنلاندی)

  • 180,000 تومان

سیسو راز موفقیت فنلاندی‌هاست. مردم فنلاند هم رازدارند و آن را فاش نمی‌کنند. ولی همیشه راهی برای کشف پنهان‌ترین رازها نیز وجود دارد. در این کتاب شیوه‌های مواجهه فنلاندی‌ها با مشکلات، راه‌های رسیدن به موفقیت و آرامش و شادی و البته روش آنها برای کشف و حفظ مسیر درست، تحمل سختی‌ها و… بیان شده است. همه اینها را می‌توان در مجموع در سیسو خلاصه کرد؛ اصطلاحی خاصِ فنلاندی‌ها که هیچ‌گاه چیزی درباره آن از زبان خودشان نخواهید شنید.

ما مورچه‌ایم (مجموعه داستان)

  • 116,000 تومان

«هستی ممکن است فراموشمان کند؛ اما نورمان از الان تا همیشه تاریکی این کیهان را روشن نگه می‌دارد... حتی اگر چیزی از موجودیتمان باقی نمانده باشد. شاید هستی فراموشمان کند اما تا وقتی هستیم نمی‌تواند نادیده‌مان بگیرد. خبر خوب این که ما هنوز اینجاییم... آینده‌مان هنوز نانوشته مانده... می‌توانیم انتخاب کنیم همین‌طور بنشینیم و روز به روز رسیدن مرگمان را انتظار بکشیم یا نه... می‌توانیم همین لحظه را زندگی کنیم. می‌شود رفت لبه پرتگاه پوچی و داد زد... داد زد و عدم را به چالش کشید. باید داد زد و گوهر حضور را فریاد کشید. ما مهمیم... همه‌مان. هنوز اینجاییم... در پوچی زندگی می‌کنیم اما زنده‌ایم... دیگر روا نیست همین حیات پوچمان را هم ازمان بگیرند. نه شهاب‌سنگ‌ها نه کرم‌چاله‌ها و نه گرما نمی‌تواند ما را شکست دهد... شاید نتوانیم مرگمان را انتخاب کنیم اما انتخاب زندگی کردنمان که دیگر دست خودمان است. شاید هستی ما را فراموش کند اما مهم نیست... چون ما مورچه‌ایم و مورچه‌ها هیچ‌وقت از رژه رفتن خسته نمی‌شوند.»

اگر اشتباه کرده باشیم چه (تصور حال در قالب گذشته)

  • 59,500 تومان

این کتاب مجموعه‌ای از مقالات نیست. شاید به نظر جمع‌بندی‌ای از مقالات بیاید و برخی اوقات چنین حسی را به مخاطب القا کند، اما مقصود این نبوده است. مشخصا می‌توانید این کتاب را بر اساس انتخاب‌تان بخوانید. من از مردم نمی‌خواهم این کتاب را بر اساس ترتیب چیده شده در فهرست بخوانند. اگر هم تصمیم گرفته باشند فصل‌های آن را رد کنند و هر یک را نامنظم و تصادفی بخوانند نمی‌توانم جلوی الگوی دیوانه‌وار شخصی‌شان را بگیرم. حتی در صورت تمایل می‌توانید آن را از آخر به اول بخوانید؛ اما اگر این کار را نکنید عقلانی‌تر خواهد بود...خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است

هنر جنگ (رساله باستانی سون تزو در قالب نگاره و نمودار) مصور

  • 179,500 تومان

هنر جنگ بیش از 800 سال است که به عنوان استراتژی بازی‌ای برای رسیدن به موفقیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورژن تصویری کنونی در واقع نسخه قرن 21 این متن کهن است، که می‌تواند هر زمان چیزی در زندگی‌تان ارزش جنگیدن داشت استفاده کنید.

صفحه‌ی 1