نصرالله مرادیانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ابیگیل
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
قواعد مباحثه
  • 26,500 تومان
  • با تخفیف: 26,500 تومان
خیابان کاتالین
  • همراه با تخفیف
  • 335,000 تومان
  • با تخفیف: 284,750 تومان
در
  • همراه با تخفیف
  • 298,000 تومان
  • با تخفیف: 253,300 تومان
سینمای اگزیستانسیالیستی
  • 142,000 تومان
  • با تخفیف: 142,000 تومان

ابیگیل

  • 135,000 تومان

برای سومین بار خودش را در حال دویدن در طول چمن باغچه یافت، در هوای سرد و بنفشه بوی ساعات پایانی شب، در حال عبور از کنار مجسمه ابیگیل، و برای سومین بار، رسیدن به دروازه‌ای که دو شب پیش پشتش آن صدا آن‌طور مدهوشش کرده و فریبش داده بود. اگر قفل در را، همان‌طور که میتسی هورن گفته بود باز خواهد بود، باز نکرده بودند چه باید می‌کرد؟ یا اگر کسی دیده بود که باز است و دوباره بسته بودش و او نمی‌توانست بیرون برود؟ ناقوس کلیسای سفید با طنین بم مردانه‌اش ساعت نه را اعلام کرد: دانگ، دانگ، دانگ. در فلزی را با احتیاط هل داد. با اولین فشار او از جا حرکت کرد و بدون صدا باز شد. از در بیرون رفت... و در جا خشکش زد.

قواعد مباحثه

  • 26,500 تومان

قواعد مباحثه آنتونی وستون با ایجاز خود و با طرح مثال‌هایی ساده، گویا و در عین حال واقعی امکان آن را به خواننده می‌دهد تا پس از مطالعه کتاب، هم در بحث‌های روزمره و هم به هنگام نوشتن مقاله یا مباحثه‌ای، بتواند پیرامون نارسایی‌ها و نقاط قوت بحث خود و دیگران بیندیشد و به واسطه دست یافتن به درک دقیق‌تری از چیستی بحث، از طرح مغالطاتی که در گفتگوهای روزمره بسیار رایج هستند، بپرهیزد. همچنین ایجاز این کتاب و دسته‌بندی مباحثات و مغالطات، یاری‌گر مخاطب در هنگام رجوع به بحث یا مغلطه‌ای خاص است...

خیابان کاتالین

  • 335,000 تومان

بی‌حرکت آن‌جا ایستاد و به چیزهایی که از گذشته‌اش بر جا مانده بود چشم دوخت. هر کدام از آن‌ها برای خودش سرگذشتی داشت، هر چند که سربازهایی که بین‌ آن‌ها راه می‌رفتند از سرگذشت آن‌ها هیچ نمی‌دانستند: اشیا برای غریبه‌ها هیچ حرفی ندارند. سربازها کارشان را با عجله و کمابیش حرفه‌ای انجام می‌دادند. چیزی کش نمی‌رفتند، همه چیز را در دسته‌های جداگانه تفکیک می‌کردند، صندلی‌ها کنار صندلی‌ها، تابلوها کنار تابلوها، اشیای کوچک‌تر توی سبدها، رختخواب‌ها، لباس‌های زیر و ملافه‌ها در دسته‌ای مجزا. هنریت یاد بوهای جور واجور افتاد که مشامش را پر می‌کرد، بوی خوشایند بالش‌ها، روپوش‌های سفید تروتمیز که تازه شسته شده بود، یا بوی آهار لباس‌ها؛ و همین‌طور حوله‌ها، نرمی حوله‌ها. همه چیز داشت از هم می‌پاشید، خانه داشت جلوی چشمش متلاشی می‌شد، داشت به در و دیوارش رجعت می‌کرد؛ برای او، که آنجا خانه‌اش بود، هر خاطره‌ای که از آن اشیا داشت در میان آن توده خرت و پرت‌ها همچنان زنده بود، توده‌ای که برای آن آدم‌هایی که داشتند جابه‌جایش می‌کردند هیچ معنایی نداشت.

در

  • 298,000 تومان

تمام خواب‌هایم تکرار یک خواب واحدند، با تک‌تک جزئیاتش، رویایی که دوباره و دوباره به سراغم می‌آید. در این کابوس همیشه یک شکل، من پای پله‌ها، در دالان ورودی، رو به چارچوب فولادی و شیشه نشکن در بیرونی ایستاده‌ام و تقلا می‌کنم قفل در را باز کنم. آمبولانسی بیرون توی خیابان ایستاده. هیکل‌های امدادگرها را مات و درخشنده از آن‌طرف شیشه می‌بینم که کج و معوج به نظر می‌رسند و صورت‌های آماسیده‌شان مثل قمرهای نورانی است. کلید می‌چرخد،‌ ولی تلاشم بیهوده است: نمی‌توانم در را باز کنم.

سینمای اگزیستانسیالیستی

  • 142,000 تومان

معنا در زندگی ما انسان‌ها چه نقشی ایفا می‌کند؟ آیا معنا صرفا از آن رو اهمیت دارد که موجود بشری را از حیوانات و سایر موجودات جدا می‌کند؟ در کدام برهه‌های تاریخی آدمی با ورطه هولناک بی‌معنایی رو در رو شده و آیا توانسته چشم در چشم آن بدوزد یا در پی راه‌های گریز از مسیر ایدئولوژیک آن بوده است؟ یکی از مفاهیم اساسی اگزیستانسیالیسم ـ جنبشی برآمده در دل وضعیتی که شاید در آن خیلی‌ها در کره خاک به خوبی با بی‌معنایی آشنا بودند.

صفحه‌ی 1