نسیم موسوی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متافیزیک تیوب‌ها
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
دکتر سملوایس
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
مردی که می‌خواست خوشبخت باشد
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

متافیزیک تیوب‌ها

  • 49,000 تومان

«متافیزیک تیوب‌ها» به یک افسانۀ ژاپنی نظر دارد که در آن کودکان تا سه سالگی به‌عنوان خدا مورد احترام هستند. املی از بدو تولد تا دو و نیم سالگی نزد همه به ‌عنوان یک دستگاه گوارش بی‌خاصیت و نباتی شناخته می‌شد که فعالیت‌هایش به نیازهای اولیه‌اش محدود بود. به همین دلیل، والدینش او را «تیوب» می‌نامیدند. پرداختن به زندگی منفعل تیوب دراساس تأملی دربارۀ زندگی و دربارۀ خداست، اما تیوب از همین فضا برای ساختن یک پرترۀ طنزآمیز از زندگی و خانواده‌اش بهره می‌برد. املی نوتومب در این کتاب جنبه‌های ناشناختۀ شخصیت و زندگی‌اش را آشکار می‌کند و درعین‌حال خود را دقیق‌تر، شفاف‌تر و شوخ‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

دکتر سملوایس

  • 20,000 تومان

لویی فردینان سلین، نویسنده طغیان‌گر و شهیر فرانسوی، با رمان سفر به انتهای شب جایگاهی تسخیرناپذیر در ادبیات جهان به دست آورده و همواره ستایش منتقدان و خوانندگان را برانگیخته است. سلین پزشک بود و رساله‌اش را درباره یکی از نوابغ علم پزشکی به نام ایگناتس فیلیپ سملوایس (1818 - 1865) نوشت. دکتر سملوایس دریافته بود عفونت‌ها از طریق ماماها و پزشکان به بیماران سرایت می‌‌کند و اگر آن‌ها پیش از حاضر شدن در عمل‌های زایمان دستان خود را بشویند، نرخ تب پس از زایمان و مرگ ‌و میر مادران به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. جامعه پزشکی آن زمان حاضر نبود یافته‌های سملوایس را بپذیرد و، به‌رغم وجود شواهد روشن در تایید نظریاتش، او مطرود و مهجور شد و به یک بیمارستان روانی انتقال یافت و در عسرت درگذشت. سال‌ها بعد، مشخص شد این پزشک مجارستانی چه خدمت بزرگی به علم پزشکی و بشریت کرده است و اکنون او را از پیشگامان «ضدعفونی کردن» در جهان می‌شناسند و می‌ستایند.

مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

  • 60,000 تومان


تصور کنید در حال گذراندن تعطیلات در بالی هستید و کمی قبل از بازگشتتان به یک شفادهنده پیر مراجعه می‌کنید. تشخیص او روشن است: کاملا سالم هستید، ولی خوشبخت نیستید. به نظر می‌رسد این پیرمرد حامل حکمت بی‌پایان شما را از خودتان بهتر می‌شناسد. روشنایی بسیار ویژه‌ای که او برای زندگی‌تان به ارمغان می‌آورد شما را به وسوسه‌انگیزترین ماجرای ممکن می‌کشاند: خودشناسی؛ آنچه شما را به سمت دگرگونی زندگی‌تان هدایت می‌کند. مردی که می‌خواست خوشبخت باشد داستان مهیجی است که دنیایی از انتخاب‌های جدید را پیش رویتان قرار می‌دهد و کمک می‌کند از بند هر چه مانع خوشبختی حقیقی است رها شوید.

صفحه‌ی 1