نسرین رنجبر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

زیرک باش و فکرت را به کار بینداز (چگونه می‌توان مانند موفق‌ترین و پردرآمدترین افراد هر زمینه اندیشید و رفتار کرد)

  • 42,000 تومان

ابر رایانه ذهن شما آنچنان قدرتمند است که اگر صد بار دیگر به دنیا آمده و زندگی کنید نمی‌توانید به‌طور کامل استعدادها و توانایی‌های خود را بروز دهید. در این کتاب راه‌های آسان، عملی و اثبات‌شده‌ای را برای یهره‌برداری هرچه بیشتر از استعدادها و توانایی‌های طبیعی ذهن به شما معرفی می‌کنیم. لازم نیست بیشتر از آنچه هستید و یا فردی متفاوت باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از تمامی توانایی‌های خود بهره بگیرید و هرچه بیشتر از توانایی‌های ذهنی خود پرده بردارید.

نقطه تعادل خود را پیدا کن (اولویت‌هایت را مشخص نما زندگی‌ات را آسان کن و موفقیت‌های بیشتری به‌دست آور)

  • 25,000 تومان

همه ما با توجه به ارزش‌ها، دیدگاه‌ها، اهداف و مقاصد خاص خود منحصر به فردیم. هر یک از ما شیوه‌ای خاص برای رسیدن به تعادل دارد. هر انسان با به کار انداختن نقطه تعادل منحصر به فرد خود، به تعادلی درست دست می‌یابد. به وسیله همین نقطه تعادل است که می‌توانید با بالاترین میزان وضوح، تعهد، قدرت و اطمینان به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌تان دست یابید.

باور کن تا به دست آوری (بر تردیدهایت غلبه کن گذشته‌ها را دور بریز و تمامی استعدادهایت را شکوفا کن)

  • 50,000 تومان

با مطالعه صفحات این کتاب یاد می‌گیرید چگونه موانع پنهانی را که مانع پیشرفت شما می‌شوند، تشخیص دهید. یاد می‌گیرید چگونه ذخایر عظیم انرژی، اشتیاق و آرزوهایتان را در جهت رسیدن به خواسته‌های خود آزاد کنید. شما با عقاید و بینش‌های اثبات‌شده‌ای آشنا می‌شوید که شاید زندگی‌تان را متحول کند.

صفحه‌ی 1