ندا رحمانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلمرو
  • 495,000 تومان
  • با تخفیف: 495,000 تومان
1984
  • 360,000 تومان
  • با تخفیف: 360,000 تومان
جزیره درختان گمشده
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
درباره سرشت انسان
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

قلمرو

  • 495,000 تومان

دهکده کوهستانی اوس در نروژ زیر پوسته آرام و دلپذیر خود آبستن اسرار زیادی است که یک سر همه آنها به رو اپگار، راوی داستان «قلمرو»، می‌رسد. غریزه کلانتر کرت اولسن به او می‌گوید که نکته شومی در مرگ‌هایی نهفته است که به ظاهر خودکشی قلمداد شده‌اند و یکی از آنها پدر خود او، کلانتر سابق سیگمن اولسن، است که درباره مرگ مشکوک والدین روی اپگار تحقیق می‌کرده. «حتما ماجرای بیرون آوردن جسد مامان و بابا از هوکن را شنیده بود. دو مرد از تیم نجات کوهستان آن پایین رفته بودند و وقتی شروع کرده بودند به بالا کشیدن برانکارها همراه با اجساد، برانکارها با صدای بلند به دامنه صخره برخورد کرده بودند، اما هیچ سنگی جدا نشده بود. حادثه زمانی رخ داد که مردها در راه بازگشت به بالا بودند. سنگی از کنار کسی که طناب را گرفته بود کنده شد و به فردی که زیرش بود و از او محافظت می‌کرد، برخورد کرد و مفصل شانه‌اش را له کرد.»

1984

  • 360,000 تومان

کتاب مصور 1984 برداشتی از رمان 1984، شاهکار جورج اورول است که مطالب کتاب را به یاری تصویرسازی به خواننده منتقل می‌کند. سبک خاص تصویرسازی‌های فیدو نستی در این کتاب نشانی از فضای بسته و خوفناک این پادآرمان‌شهر دارد. در این کتاب پیشگویانه که اورول به سال 1949 آن را نوشته است، با پادآرمان‌شهری تحت حاکمیتی تمامیت خواه رو‌به‌رو هستیم که تمام شئون زندگی افراد را در گدشته و حال و آینده در اختیار خود گرفته است. «هدف زبان نوین این بود که واسطه‌ای برای ابراز دیدگاه و عادات ذهنی مختص سرسپردگان سوسینگ باشد، علاوه بر آن، دیگر حالت‌های تفکر را غیر ممکن کند. در واقع، هدف این بود که وقتی برای همیشه زبان نوین زبان رسمی شد و زبان کهن فراموش شد، نتوان اندیشه‌ای بدعت‌آمیز را - به بیان دیگر، اندیشه‌ای را که از اصول سوسینگ فاصله گرفته باشد - در ذهن آورد، دست‌کم تا جایی که اندیشه به واژگان وابسته باشد.»

جزیره درختان گمشده

  • 125,000 تومان

جزیره درختان گمشده داستان درخت و انسان است؛ درختی که از شاخه‌ای بریده، در خاک دیگری ریشه می‌دهد و انسان‌هایی که از مام وطن کوچ می‌کنند و در سرزمینی دیگر خانه می‌کنند، به امید شروعی دوباره؛ اما گذشته، انگار در ژن‌های آن‌ها ثبت شده باشد، به نسل بعدی منتقل می‌شود و تاریخ میراثی است که در ناخودآگاه آن‌ها به حیات خود ادامه می‌دهد. شافاک در این کتاب روایات تاریخی و رنج‌ بشر و طبیعت را در حکایتی شاعرانه درهم آمیخته و داستانی خواندنی و درخور تامل خلق کرده است.

درباره سرشت انسان

  • 18,000 تومان

ما انسان‌ها حیواناتی هستیم که قوانین زیست‌شناسی بر ما حاکم است. زندگی و مرگ ما همان پروسه‌های بیولوژیکی است که در حیوانات دیگر شاهد آن هستیم. ما نیازهای بیولوژیکی داریم که تحت تاثیر و محدودیت ژن‌هایی هستند و باروری‌های الزام‌آور خود را دارند... ما موجوداتی زمینی هستیم، درست مثل شامپانزه‌ها، گرگ‌ها و ببرها. همچنین نسبت به محدوده ارضی خود مدعی هستیم و برای آن می‌جنگیم. همچنین ژن‌های ما، اگر قرار باشد تکرارشان تضمین شود، به زیستگاه و محل سکونت خود نیاز دارند و این هم به موفقیت ما در این جنگ بستگی دارد. با این حال زمانی که ما می‌جنگیم، این نزاع براساس یک قانون، تحت نام عدالت، آزادی، حاکمیت ملی و حتی خود خداست...

صفحه‌ی 1