ندا بهرامی نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
خانه‌ی خاکستر
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
قاتلان ماه گل (پشت پرده کشتار سرخ پوستان و پیدایش اف بی آی)

می‌خواهم بمیرم ولی هوس دوکبوکی کرده‌ام

  • 129,000 تومان

زن جوان و موفقی به نام بک سه‌هی، در طول زندگی بی‌هیچ دلیل روشنی بارها با علائم افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کند، وضعیت سردرگم‌کننده‌ای که در آن با وجود اینکه دلش می‌خواهد بمیرد ولی هوس دوکبوکی هم می‌کند و سرانجام برای پایان دادن به این کابوس، از روان‌پزشک کمک می‌گیرد. کتاب حاضر گفت‌وگوهای میان بک سه‌هی و روان‌پزشکش در جلسات مشاوره، یادداشت‌های نویسنده درباره سوژه‌های موردبحث در هر جلسه و پی‌نوشتی درباره زندگی بعد از دوره درمانی او را در بر می‌گیرد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم : «به امثال خودم فکر می‌کنم که از بیرون خیلی سرحال به نظر می‌رسند ولی از درون دارند می‌پوسند... اصلا افسردگی چیزی هست که بشود کاملا درکش کرد؟... امیدوارم مردم این کتاب را بخوانند و پیش خودشان فکر کنند من تنها کسی نیستم که چنین حسی دارد یا حالا می‌فهمم دیگران با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.»

خانه‌ی خاکستر

  • 198,000 تومان

زنده زنده دفن می‌شی، زنده زنده می‌سوزی ... دیوارهای خانه‌ی‌ خاکسترهمیشه داغ است و کسی حق مریض شدن ندارد. ساکنان آنجا انگار از دنیای دیگری آمده‌اند. دورتادور خانه را حصار مرگباری فرا گرفته و راه فراری نیست. آقای مدیر سه سال است که غیبش زده و همه منتظر هستند تماس بگیرد. خوابگاه بچه‌ها بیشتر به گلخانه‌ای شیشه‌ای شباهت دارد. سالیتیود بی‌خبر از همه‌جا برای درمان بیماری ناشناخته‌اش به خانه‌ی خاکستر پناه می‌برد. سوال‌های زیادی توی سر سالیتیود می‌چرخد: این همه پهپاد اینجا چه کار می‌کنند؟ چه کسی بسته‌های غذا را نصفه شبی برایشان می‌فرستد؟ چرا بچه‌ها چیزی از دنیای بیرون نمی‌دانند؟ اصلا این خانه واقعیت دارد یا وهم و خیال است؟

قاتلان ماه گل (پشت پرده کشتار سرخ پوستان و پیدایش اف بی آی)

  • 110,000 تومان

در دهه 1920، کشف طلای سیاه در اعماق قرار‌گاه قبیله‌ای از بومیان آمریکا، ثروتی رشک بر‌انگیز برایشان به ارمغان آورد که تیشه به ریشه‌شان زد. قاتلان ماه گل، به قلم دیوید گرن- عضو تحریریه نیویورکر- روایت مستند این ثروت شوم، کشتار‌های متعاقب آن و مسیر پر پیچ وخم حل این پرونده‌های جنایی است که از حقیقت شکل‌گیری اف بی آی هم پرده بر‌میدارد. در ماه آوریل، میلیون‌ها گل کوچک روی تپه‌های پوشیده از درختان بلوط سرخ و چمنزار‌های پهناور اراضی اسیج اکلاهما گسترده می‌شوند. در ماه که کایوت‌ها زیر قرص پر هیبت ماه زوزه می‌کشند، گیاهان بلند‌قدتری چون کوکب و برگ بیدی، یواش یواش روی گل‌های کوپک می‌خزند و آب و آفتاب را از از آن‌ها دریغ می‌کنند. گردن گل‌های ظریف تر می‌شکند و خیلی زود زیر خاک مدفون می ‌شوند. به همین خاطر،سرخ پوست‌های قبیله اسیج، به ماه مه،ماه گل کشان می ‌گویند.

صفحه‌ی 1