نجلا محقق


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازی‌های میراث
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان
دیگر هرگز (فراطبیعی 1)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
روح شمشیر (مجموعه سایه روباه 2)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
سایه روباه (سایه روباه 1)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
شوالیه آهنین (رویازاد آهنین 4)
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان
پادشاه آهنین ( رویازاد آهنین 1)
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان

بازی‌های میراث

  • 289,000 تومان

ایوری گرمبز برای آینده‌ای بهتر برنامه‌ریزی کرده است: از دبیرستان جان سالم به در ببرد، بورسیه بگیرد و برود. ولی آینده‌اش در یک لحظه تغییر می‌کند؛ وقتی توبیاس هاثورن، میلیاردر مشهور، می‌میرد و عملا تمام ثروتش را برای ایوری به ارث می‌گذارد. گیر کار کجاست؟ ایوری به هیچ وجه نمی‌داند چرا این کار را کرده ... یا حتی توبیاس هاثورن کیست. ایوری برای دریافت ارثیه‌اش باید در عمارت وسیع و مملو از راهروهای مخفی هاثورن ساکن شود، جایی که هر اتاقش اثری از پیرمرد و عشقش به معما، چیستان و رمز دارد. از بخت بد ایوری، خانواده‌ای که توبیاس هاثورن از ارث محرومشان کرده هم در آن عمارت زندگی می‌کنند. از جمله چهار نوه هاثورن: پسرهایی خطرناک، جذاب و بسیار باهوش، که با این انتظار بزرگ شده‌اند که روزی میلیاردها دلار به ارث خواهند برد. آنها ایوری را آخرین هیجان پدربزرگشان می‌بینند: معمایی پیچیده، چیستانی که باید حل شود. ایوری که در دنیای ثروت و امتیازات - جایی که خطر هر لحظه در کمینش است - گیر افتاده، باید در این بازی فقط برای زنده ماندن شرکت کند.

دیگر هرگز (فراطبیعی 1)

  • 110,000 تومان

بیست‌ودو سال پیش، سم و دین وینچستر مادرشان را به‌خاطر یک نیروی فراطبیعی شیطانی و مرموز از دست دادند. در سال‌های بعد تحت تعلیم پدرشان آموختند که چگونه با این نیرو‌های شر فراطبیعی که در گوشه‌های تاریک و کوچه‌پس‌کوچه‌های آمریکا زندگی می‌کنند، مبارزه کنند. حالا، سم و دین به شهر نیویورک رفته‌اند تا هم‌زمان با بررسی خانه تسخیر‌شده یکی از دوستانشان، در مورد قتل‌های مرموزی که در این شهر اتفاق افتاده پرس‌و‌جو کنند.

روح شمشیر (مجموعه سایه روباه 2)

  • 140,000 تومان

زمان آرزو نزدیک می‌شود... یومکو دگرپیکر، یک وظیفه دارد؛ جلوگیری از احضار کامی اژدهای بزرگ، ولی حالا دشمن جدیدی هم دارد. هاکایمونو اهریمن گریخته است و سامورایی‌ای را که یومکو فکر می‌کرد از او محافظت می‌کند، تسخیره کرده است؛ تاتسومی کاگه.

سایه روباه (سایه روباه 1)

  • 58,000 تومان

تنها یک آرزو، سپیده‌ جدیدی را رقم می‌زند. هر هزاره، به‌ دنبال قطعات گم‌شده‌ طومار هزار دعا جستجو می‌شود، چون آن‌ها قدرت احضار کامی اژدهای بزرگ و درخواست هر آرزویی را دارند. زمانی‌ که معبد در آتش می‌سوزد، یومکو با بزرگ‌ترین گنج آن فرار می‌کند؛ اولین قطعه‌ طومار. و وقتی تقدیر او را در مسیر یک سامورایی مرموز قرار می‌دهد، می‌فهمد سامورایی به‌دنبال چیزی است که او در اختیار دارد. کاگه دستور دارد کسانی را که سر راهش می‌ایستند به قتل برساند ولی آیا می‌تواند مأموریتش را به پایان برساند؟ آیا این همان سپیده‌ای است که بیداری اژدها را در پی خواهد داشت؟ به سرزمین زیبا و پرمخاطره‌ دگرپیکرها و سامورایی‌ها، کامی‌ها و افسانه‌ها، انسان‌ها و شیاطین وارد شوید... دنیایی که در آن تخیل و اسطوره‌های ژاپنی در هم می‌آمیزند.

شوالیه آهنین (رویازاد آهنین 4)

  • 82,000 تومان

نام من، نام کامل و حقیقی من، اَشلاین دارکمر تالین است. من آخرین پسر مَب، ملکه‌ی دربار آنسیلی، هستم. و برای او مرده‌ام. سقوط من مانند بسیاری از داستان‌های دیگر، از یک دختر شروع شد. برای اَش، شاهزاده‌ی رؤیازاد سرد و یخی، عشق ضعفی بود که فانی‌ها و احمق‌ها داشتند. بعد مگان چیس، دخترک دورگه‌ی نیمه‌انسان نیمه‌رویازاد، از موانعش گذشت و او را به سوگندی بی‌بازگشت واداشت تا شوالیه‌اش باشد. مگان حالا ملکه‌ی آهنین است، فرمانروای قلمرویی که هیچ رؤیازاد زمستان و تابستانی نمی‌تواند در آن زنده بماند؛ و اَش، با همراهی ناخوشایند رقیب دیرینه‌اش، پوک، دغل‌باز دربار تابستان، و کت‌شی اعصاب‌خردکن، گریمالکین، مأموریتی را شروع می‌کند تا راهی برای تحقق قولش پیدا کند و در کنار مگان بماند. اَش، برای زنده ماندن در قلمرو آهنین، باید روح و بدنی فانی داشته باشد. ولی پیروزی در آزمون‌هایی که باید برای دست یافتن به آن‌ها بگذراند ناممکن است. و در این مسیر، اَش چیزی را می‌فهمد که همه‌چیز را تغییر می‌دهد. حقیقتی که شوم‌ترین باورهایش را به‌ چالش کشیده، به او نشان می‌دهد گاهی برای فداکاری غایی، چیزی بیش از شجاعت لازم است.

پادشاه آهنین ( رویازاد آهنین 1)

  • 29,500 تومان

مگان چیس سرنوشتی مرموز دارد، سرنوشتی که هرگز تصورش را هم نمی‌کرده است. همیشه چیزی در زندگی مگان غیرعادی بوده است، از همان شش سالگی که پدرش جلوی چشمانش ناپدید شد. وقتی غریبه‌ای شوم او را از دور زیر نظر می‌گیرد ودوست شوخ طبعش ناگهان به طرز عجیبی تبدیل به محافظ او می‌شود،مگان در‌می‌یابد همه ی چیزهایی که می‌شناسد در حال تغییر است. ولی او هرگرنمی‌تواند حقیقت را حدس بزند؛ او یک دختر ”پادشاه رویازاد“ افسانه ای و مهره‌ای در جنگی مرگ‌بار است. مگان باید بفهمد تا چه اندازه حاضر است برای کسی که به او اهمیت می‌دهد و متوقف کردن موجود شرور ومرموز که هیچ رویازادی جرات رویارویی با آن را ندارد تلاش کند و شاید در این میان عشق شاهزاده‌ای جوان را به دست آورد؛ کسی که احتمالا ترجیح می‌دهد مگان بمیرد تا این‌که بگذارد او قلب یخ‌زده‌اش را لمس کند.

صفحه‌ی 1