نازنین احسانی طباطبایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شلیک به قلب تهی
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
هیچی نگو (فقط گوش کن)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
شلوغش نکن
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
شهر دختران
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

شلیک به قلب تهی

  • 32,000 تومان

هر گلوله‌ای پیش از شلیک در خشابی سوزان به گداختگی می‌رسد. شلیک گلوله‌ها به یکباره نیست. اول اسلحه را از ضامن خارج می‌کنی تا به مرحله خلاصی برسد و شاید کمی، یا حتی زمانی طولانی تاب می‌آوری و بعد ماشه را می‌چگانی. آغاز داستان شلیک به قلب تهی تکان‌دهنده است: «شلیک کردم. درست وسط چشم‌هایش» و از همانجا درگیرش می‌شوی که گلوله به قلبی تهی شلیک شده یا از قلبی برآمده که چندی است از ضامن خویشتن‌داری به‌در شده و به مرحله خلاصی رسیده.

هیچی نگو (فقط گوش کن)

  • 45,000 تومان

به این که همه‌چیز دارد خوب پیش می‌رود دل‌تان را خوش نکنید. این را توی کله‌تان فرو کنید: هر لحظه ممکن است لگد بخورید و منظورم از لگد‌ خوردن فشار‌ها و اتفاقات بیرونی است، یعنی هر آن چیزی که به رشد و موفقیت کسب‌و‌کار شما آسیب می‌زند. شاید فکر کنید می‌دانید که دارید چه کار می‌کنید، اما من می‌خواهم به شما نشان بدهم که این‌طور نیست! با همه موفقیتی که در کارم به آن رسیده‌ام هر روز مواظبم لگد نخورم. تلنگر اشکالی ندارد ولی نمی‌خواهم ضربه سنگین بخورم. شما هم نمی‌خواهید. پس خیلی ملایم و مهربان می‌خواهم بگویم: «هیچی نگو! فقط گوش کن!»

شلوغش نکن

  • 55,000 تومان

حرکت در مسیر سلامت روان، مانند جاده‌ای است که مسیرهای انحرافی دارد، سازندگی دارد، پنچری دارد، و نقشه‌هایی دارد که گاه بی‌نظیرند و گاه تو را به مکان‌هایی دلهره‌آور و غیرمنتظره می‌برند. هرگز به مقصد نمی‌رسی و شاید مدت‌هاست که داری پس‌رفت می‌کنی؛ بدون اینکه حتی خودت بفهمی. اما به جای تسلیم شدن پنچری می‌گیری، راه دیگری پیدا می‌کنی، نقشه را وارونه می‌کنی که شاید چیز تازه‌ای پیدا کنی و از نو دست به کار می‌شوی، نقشه‌خوانی وارونه، ویژگی مهم موفقیت است.

شهر دختران

  • 65,000 تومان

در سال 1940 «ویویان موریس» نوزده ساله به خاطر عملکرد ضعیفش از «دانشگاه وسار» اخراج می‌شود. پدر و مادر ثروتمندش او را به «منهتن» می‌فرستند تا با «خاله‌ پگ» که صاحب یک تماشاخانه قدیمی با معماری گوتیک به نام «خانه بازی لیلی» است زندگی کند. آنجاست که ویویان با یک دنیای رنگی عجیب و پر از آدم‌های غیرعادی و جالب آشنا می‌شود. آدم‌هایی مثل «سلیا ری» خواننده و رقاص بازیگوش، «آنتونی روکلا» بازیگر نقش اول جذاب، «ادنا پارکر واتسون» بازیگر زن برجسته و همسر خوش قیافه اما بی شهرتش، نویسنده‌ای دخترکش و یک مدیر صحنه‌ی موذی که با همه‌ی کسانی که ویویان تا به‌حال در زندگی‌اش ملاقات کرده فرق دارند. ویویان به سرعت خودش را با این زندگی هیجان‌انگیز وفق می‌دهد و تمام آموزه‌های خانواده ساده و سختگیرش را پشت گوش می‌اندازد. او به کارهایی روی می‌آورد که از نظر پدر و مادرش نامناسب و خجالت‌آورند. اما ویویان دست به کاری می‌زند که باعث یک رسوایی بزرگ می‌شود و دنیای جدیدش را طوری دگرگون می‌کند که سال‌ها طول می‌کشد تمام ابعاد این ماجرا را درک کند. از سوی دیگر این ماجرا چشمان ویویان را باز می‌کند و باعث می‌شود بفهمد چه نوع زندگی‌ دوست دارد و بهای این زندگی آزادانه چیست و اینگونه ویویان عشق زندگی‌اش را پیدا می‌کند. عشقی که از همه چیز مهم‌تر است. ویویان که اکنون نودوپنج سال دارد داستان زندگی و استقلال خود را برای ما بازگو می‌کند و تاثیر اتفاقات گذشته در زندگی‌اش را بررسی می‌کند: « زمانی در زندگی هر زن فرامی‌رسد که از همیشه خجالت زده بودن خسته می‌شود و بعد از آن او آزاد است که کاملا خودش باشد.»

صفحه‌ی 1