نادر آزادصفت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مبارزه من با اختلال وسواسی  جبری OCD و غلبه بر آن (خاطرات درمان شناختی رفتاری CBT)
بنی خودش به رختخواب می‌رود (غلبه کودکان و والدین بر ترس‌های شبانه)
100کیس در روان‌پزشکی (ارزیابی تشخیص و درمان اختلالات روان‌پزشکی)
رابطه جنسی عشق و بیماری روانی (راهنمای زوجین برای در کنار هم ماندن و داشتن رابطه صمیمی)
8 گام مدیریت موفق کلاس درس (راهنمای معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دشوار)

مبارزه من با اختلال وسواسی جبری OCD و غلبه بر آن (خاطرات درمان شناختی رفتاری CBT)

  • 55,000 تومان

اختلال وسواسی - جبری (OCD) اختلال متداولی در کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود. این اختلال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها را با مشکلات بسیاری روبرو می‌کند و تأثیر نامطلوبی بر بهزیستی و زندگی روزمره افراد مبتلا بر جای می‌گذارد. به‌طور کلی، OCD از دو بعد تشکیل شده است: یکی فکرهای وسواسی که تکراری و ناخواسته هستند و اغلب اضطراب و پریشانی زیادی به همراه می‌آورند و دیگری رفتارهای اجباری که فرد انجام می‌دهد تا خودش را از افکار وسواسی و اضطراب ناشی از آنها برهاند. با وجود این، رهایی کامل از این اختلال تقریبا ناممکن است، اما می‌توان نحوه مدیریت و غلبه بر آن را یاد گرفت. دکتر جاناتان کوشنیر، متخصص بالینی و مربی درمان شناختی - رفتاری (CBT)، در این کتاب آموزنده و جذاب و در بطن داستان نوجوانی به نام بن به سوالات اساسی پیرامون این اختلال پاسخ می‌دهد، سوالاتی از قبیل اینکه ابتلا به OCD چه احساسی دارد؟ این اختلال چگونه زندگی کودکان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می‌‌دهد؟ چه تأثیری بر خانواده فرد مبتلا بر جای می‌گذارد؟ و مهم‌تر از همه اینکه، چه کاری می‌توان در خصوص آن انجام داد؟ این کتاب شما را با داستان بن همراه می‌کند، از زمان تظاهر نشانه‌های OCD در او، تا عبور از فرایند CBT به کمک درمانگرش و حمایت والدینش، غلبه بر این اختلال در مبارزه‌ای نفس‌گیر و در نهایت برگشتن به زندگی سالم و شادی که به واسطه این اختلال از آن محروم شده بود.

بنی خودش به رختخواب می‌رود (غلبه کودکان و والدین بر ترس‌های شبانه)

  • 60,000 تومان

«مامان، بابا، می‌ترسم. لطفاً پیشم بمونید تا بخوابم...» «وقتی تاریکه، احساس می‌کنم موجودات ترسناکی اطراف تختخوابم هستن.» «صدای ترسناکی شنیدم و فکر کردم که چیزی اینجا بوده.» این جمله‌ها برای شما آشنا به نظر نمی‌رسند؟ این‌ها جمله‌هایی هستند که بِنی عادت داشت هر شب به والدینش بگوید، امّا از آن زمان مدّت زیادی گذشته است و حالا بنی یاد گرفته است خودش به رختخواب برود و به تنهایی بخوابد. این کتاب، داستانِ نحوة همکاری بِنی و خانواده‌اش برای رهایی از ترس‌های شبانه و غلبه کردن بر چالش‌ها یکی پس از دیگری را بیان می‌کند. این داستان جالب و بامزه حامل این پیام است که کودکان و والدین به سادگی می‌توانند بر ترس‌های شبانه غلبه کنند و وابستگی به والدین را به حداقل برسانند. این امر از طریق استفاده از راهبردهای ساده و اثبات‌شدۀ درمان شناختی ـ رفتاری (CBT) محقق می‌شود. این راهبردها مبتنی بر تجربۀ دور و دراز دکتر کوشنیر در زمینۀ کمک به کودکان و والدین هستند. همراه با این داستان، دکتر کوشنیر توضیحات ساده و روشنگرانه‌ای برای والدین ارائه می‌دهد. این توضیحات فرایندی را نشان می‌دهند که بِنی و خانواده‌اش آن را طی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند نحوة انجام این فرایند را بفهمید! از این کتاب لذت ببرید و خوب بخوابید!

100کیس در روان‌پزشکی (ارزیابی تشخیص و درمان اختلالات روان‌پزشکی)

  • 65,000 تومان

در حالی که اکثر کتاب‌های روان‌پزشکی صرفا به مرور و توصیف اختلالات روان‌پزشکی می‌پردازند ، کتاب پیش رو بیماری‌های روانی را در قالب شرایط موجود بیمار و به شیوه‌ای جذاب و ساختاریافته تشریح می‌کند .نویسندگان کتاب پیش رو 100 سناریوی روان‌پزشکی را توصیف می‌کنند که پزشکان به طور متداول در بیمارستان‌ها با آنها روبرو می‌شوند . این کتاب یک راهنمای مفید و کاربردی بوده که مخاطبان را به شیوه‌ای کاملا ساختاریافته و گام به گام در جهت بررسی شرح حال ، معاینه و درمان بیماران دچار اختلالات روان‌پزشکی هدایت می‌کند . هر سناریو شرح حال دقیق بیمار ، معاینه بالینی ، به همراه نتایج آزمایشات مورد نیاز ، را ارائه می‌دهد و به سوالات کلیدی اشاره می‌کند که مخاطب را به ارزیابی بیمار و تصمیم گیری در خصوص شرایط و درمان‌های احتمالی وا می‌دارد . در ادامه ، به ارائه تشخیص‌های افتراقی ، محتمل‌ترین تشخیص ، و گزینه‌های درمانی می‌پردازد و در انتها نیز به نکات کلیدی اشاره می‌کند .

رابطه جنسی عشق و بیماری روانی (راهنمای زوجین برای در کنار هم ماندن و داشتن رابطه صمیمی)

  • 39,000 تومان

رابطه جنسی، عشق، و بیماری روانی یک کتاب مرجع هم برای درمانگران و هم برای عوام به حساب می‌آید. در این کتاب، نویسنده بر آن است که آموزش‌هایی در زمینه رابطه جنسی و بیماری روانی ارائه دهد. مضمون اصلی کتاب پیش رو نحوه تاثیرگذاری بیماری روانی بر رفتار جنسی انسان است، این که رابطه جنسی، عشق، و بیماری چگونه به هم تافته شده‌اند و چگونه بر یکدیگر تاثیر می‌گذارند. این کتاب برای افرادی که می‌خواهند رابطه جنسی و صمیمی خود را بهبود ببخشند مفید است، به طوری که فرد با بهره‌گیری از اطلاعات و نکات ارائه‌شده در این کتاب می‌تواند بهتر با همسر خود ارتباط برقرار کند و حس هم‌دردی نسبت به طرف مقابل و نسبت به خودش را تقویت کند.

8 گام مدیریت موفق کلاس درس (راهنمای معلمان در برخورد با دانش‌آموزان دشوار)

  • 23,000 تومان

کتاب پیش رو منبع ارزشمندی در زمینه مدیریت کلاس درس است که توسط یکی از روانشناسان برجسته در زمینه آموزش و پرورش به رشته تحریر درآورده شده است و معلمان کلاس‌های عادی و آموزش ویژه می‌توانند در جهت مدیریت کردن کلاس‌های دارای دانش‌آموزان دشوار از آن بهره بگیرند. در قالب هشت گام، این کتاب موضوعاتی شامل دادن دستورالعمل‌های ساده، استفاده از هشدارهای مناسب، پرداختن به کج‌خلقی‌ها، تدوین قراردادهای رفتاری، مدیریت کردن انتقال‌ها، جلوگیری از قطع کردن صحبت دیگران، بهبود رفتار در خارج از کلاس درس، و تدوین برنامه روزمره برای تکالیف را تحت پوشش قرار می‌دهد و با ارائه‌ی مثال‌های متعدد معلمان را به بهترین نحو در جهت اجرای دقیق تکنیک‌های مربوط به هر گام هدایت می‌کند...

صفحه‌ی 1