ناتالی چوبینه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کمدیا دل آرته
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
کمدی در تیاتر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
شکوفا‌سازی خلاقیت
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
ثروتمندترین مرد تاریخ (رموز موفقیت ثروت و خوشبختی)
شخصیت‌شناسی هنر و علم تحلیل شخصیت
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

کمدیا دل آرته

  • 95,000 تومان

کمدیا دل/ آرته از حدود میانه سده شانزدهم پاگرفت، و موفقیت آن در اروپا و به ویژه فرانسه و ایتالیا، کشور خاستگاه‌اش، تقریبا تا نمیه دوم سده هجدهم پایدار ماند. این قالب اصیل هنر تماشا هنگامی دل/ آرته نام گرفت که بازیگران حرفه‌ای تصمیم گرفتند با تشکیل گروه‌های نمایشی ثابت به درباری‌ها و دیگر کسانی که از سر تفنن نمایش بازی می‌کردند نشان بدهند هنر نمایش یعنی چه. قالب هنری آن‌ها در ابتدا کمدیا ایمپروویزا (کمدی بداهه) و یا کمدیا آ سجتو (کمدی از نظر موضوع) نام گرفت، بعد کمدیا آ براچا (کمدی در آستین) خوانده شد، چون کمدی بازی‌های آن بر مبنای یک سناریو یا کانوواچو (به معنی «بوم نقاشی») شوخی‌های بداهه را به اصطلاح از آستین‌شان درمی‌آوردند؛ بعدها به آن «کمدی صورتک‌ها» هم گفتند، چون بیشتر شخصیت‌های آن با صورتک بر صحنه حاضر می‌شدند و با این کار تیپ ثابت (ماسکرا) می‌آفریدند. اما سرانجام این گونه یا ژانر هنری به «کمدی ایتالیا» (یا همان «کمدی») معروف شد. چون تقریبا سراپا به دست کمدی‌بازی‌های ایتالیایی آفریده شده و تکامل یافته بود.

کمدی در تیاتر

  • 45,000 تومان

در ادبیات تنها دو حالت اندیشه وجود دارد: تراژدی و کمدی. نزدیک‌ترین گونه ادبی دیگر به این دو حماسه است؛ اما حماسه هیچ‌گاه شخصیت فلسفی چنان روشنی نداشته که مثل مورد تراژدی و کمدی قابل تعریف باشد. به نظر می‌رسد این‌گونه در یک رده بینابینی میان حالت‌های اندیشه و قالب‌های ساختاری خالص قرار دارد. صحبت از حماسه تراژیک یا حماسه کمیک یک تناقض کلامی تمام عیار نیست، و اگر بتوان چنین کرد، آن‌گاه حماسه نه در کنار بلکه بین این دو حالت قرار می‌گیرد. با وجود یک احساس دائمی بین نویسندگان مبنی بر این که چیزی به اسم حالت اندیشه حماسی یا قهرمانی هم وجود دارد، حماسه تکامل نیافته و هم‌چنان ابتدایی و پیش‌بینی‌ناپذیر باقی مانده است. هجو نیز یک گونه قانون‌دار مثل تراژدی و کمدی به حساب نمی‌آید: فقط می‌توان از کمدی هجوآمیز رده‌بندی می‌شود، نه کیفیت اندیشه یا احساسش. با این حال تراژدی و کمدی هم از لحاظ تاریخ خود و هم از نظر شخصیت‌شان به عنوان قراردادهای هنری کاملا تکامل‌یافته، دقیقا هم‌پایه یکدیگرند؛ و کوشش برای توضیح یکی مدام به مقایسه و مقابله آن با دیگری می‌کشد.

شکوفا‌سازی خلاقیت

  • 62,000 تومان

در جهان امروز خلاقیت یکی از ضرورت‌های زندگی است. خلاقیت در عرصه‌های مختلف معنا پیدا می‌کند، در تولید، در یادگیری، در آموزش و... در واقع امروزه خلاقیت یک مهارت است که برای ارتقای زندگی باید آن را کشف کرد و به شکوفایی رساند. در شکوفایی خلاقیت عوامل متفاوتی موثرند از جمله شرایط محیطی، نوع آموزش، نحوه سلوک، کمک‌های خانواده و ده‌ها مورد دیگر. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا با حفظ چارچوب‌های علمی و تجربی خواننده کمک کند تا این نهفته و خفته را شکوفا کند و آن را به صورت یک مهارت درآورد.

ثروتمندترین مرد تاریخ (رموز موفقیت ثروت و خوشبختی)

  • 100,000 تومان

این کتاب را که می‌خوانید درمی‌یابید که استیو به چه نحو آموزه‌های سلیمان نبی را گرفته و از آنها توصیه‌هایی فراهم آورده که قدرت آنها در دگرگون ساختن زندگی انکارناپذیر است و به سادگی هم قبال عمل هستند، چنان که به باور من می‌توانند دگرگونی‌های چشم‌گیری در زندگی‌تان ایجاد کنند.

شخصیت‌شناسی هنر و علم تحلیل شخصیت

  • 50,000 تومان

شخصیت‌شناسی یا تحلیل شخصیت را خیلی ساده می‌توان به صورت کاوشی در سرشت انسان آن‌گونه که در قالب انسانی بازتاب یافته جمع‌بندی کرد.ما می‌توانیم با مشاهده چهره، بندن، دست‌ها، اطوارها، راه رفتن یا سایر جنبه‌های یک فرد که به چشم بیاید، شخصیت ، وضع سلامتی و توانایی‌های شغلی او را تعیین کنیم.

صفحه‌ی 1