میچکا سرمدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق و اسلحه
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
خانه
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
دعا برای ربوده‌شدگان
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان

عشق و اسلحه

  • 105,000 تومان

کلمنت در عشق و اسلحه راوی نوجوانی را برمی‌گزیند که با مادرش در یک اتومبیل کهنه در محوطه‌ کنار کاروان‌های اقامتی زندگی می‌کند. مادر به فلوریدای امریکا آمده و قرار بوده فقط با این ماشین یک توقف کوتاه داشته باشد، اما توقف چهارده سال طول کشیده. دختر او راوی روابط‌شان با آدم‌هایی مانند خودشان است. طردشدگانی که در آن محوطه‌ بزرگ زندگی می‌کنند. از سویی در نزدیکی ماشین‌شان منطقه‌ای پر از تمساح وجود دارد که ثروتمندان با اسلحه برای شکارشان می‌آیند. این میان حضور یک مرد همه‌چیز را دگرگون می‌کند، مردی که می‌خواهد مقابل شر بایستد، مقابل اسلحه، و رمان تبدیل می‌شود به روایتی شگفت‌آور از عشق و خشم و میل به اسلحه. آیا اسلحه می‌تواند قهرمان را رستگار کند؟

خانه

  • 22,000 تومان

من آن‌جا بودم، ساعت‌ها و ساعت‌ها به یک دیوار موقتی تکیه داده بودم. چیزی برای دیدن نبود جز دهکده‌ای آرام آن پایین، سقف‌های پوشالی خانه‌ها تقلیدی بودند از تپه‌های دوردست، انبوهی بامبو یخ‌زده در سمت چپ من سر از برف بیرون آورده بود. آن‌جا جایی بود که ما آشغال‌هایمان را می‌ریختیم. تا آن‌جا که می‌توانستم هوشیار بودم. گوش می‌دادم و هر شانه‌ای از چشم بادامی‌ها یا کسانی را می‌دیدم که کلاه لبه‌دار به سر داشتند. اغلب حرکتی نبود. اما یک روز بعدازظهر صدای خش‌خش آرامی را میان ساقه‌های بامبو شنیدم. فقط یک چیز در حرکت بود. می‌دانستم نباید دشمن باشد - آن‌ها هرگز تک نفری نمی‌آمدند - پس فکر کردم شاید یک ببر باشد. می‌گفتند ببرها در تپه‌ها پرسه می‌زنند، اما هیچ‌کس ببری ندیده بود. بعد دیدم ساقه‌های بامبو از هم جدا و به طرف زمین خم شدند.

دعا برای ربوده‌شدگان

  • 98,000 تومان

لیدی‌دی گارسیا مارتینز پرشور، باهوش و شوخ‌طبع است. او پا به دنیایی گذاشت که دختربودن در آن خطرناک است. این‌جا در سایه‌ی درگیری‌های باندهای مواد مخدر، جنازه‌ها در حاشیه‌ی روستاها پیدای‌شان می‌شود تا به وسیله‌ی مارها و عقرب‌ها به درون خاک برگردند. کلاس‌های درس با وقفه تشکیل می‌شوند و این زمان اتفاق می‌افتد که داوطلبی حاضر شود برای یک ترم تحصیلی از شهر بزرگش دور بماند تا بچه‌های روستایی را آموزش دهد. در گوررو سرکرده‌های باندهای مواد مخدر پادشاهی می‌کنند و مادرها به دخترهاشان لباس پسرانه می پوشانند یا آن‌ها را با تراشیدن موها و سیاه کردن دندان‌ها زشت می‌کنند تا از چنگال شکارگر انحصارگران در امان باشند و هنگامی که ماشین‌های شاسی‌بلند سیاه دور شهرک می‌گردند، لیدی‌دی و دوستانش مثل حیوانات به سوراخ‌هایی که در حیاط کنده‌اند می‌خزند تا از دید جانیان محفوظ باشند.

صفحه‌ی 1