مینا فتحی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صراحت بیان
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
خط قرمزهای رابطه
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
چه بر تو گذشته است
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
موضوع مرگ و زندگی (آن چه در انتها از دستاوردهای عشق و معنویت بر جای می ماند)
گذر از عشق‌های سمی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
چگونه پروانه شدم
  • 360,000 تومان
  • با تخفیف: 360,000 تومان

صراحت بیان

  • 90,000 تومان

جودی مورفی در این کتاب تاکید بر یکی از اساسی‌ترین مهارت‌های روابط بین‌فردی، یعنی صراحت بیان دارد؛ مهارتی که گفت‌و‌گو، بیان موثر، اعتمادبه‌نفس، نه‌گفتن، احترام، موفقیت و سلامت روان را دربرمی‌گیرد. اسرتیو بودن یا صراحت بیان یعنی اولویت‌دادن به «من» بدون خودخواهی، خودشیفتگی، زیرپا‌گذاشتن حقوق دیگران و بی‌احترامی به سایرین؛ توانایی و مهارت مهمی که زندگی را برایتان آسان و لذت‌بخش می‌کند. با مطالعه‌ی کتاب صراحت بیان می‌آموزید چگونه منفعل و پرخاشگر نباشید. منطقی و صریح و شفاف صحبت کنید بدون اینکه احساس هراس و گناه به خود راه دهید.

خط قرمزهای رابطه

  • 180,000 تومان

همه‌ی ما می‌دانیم برای حفظ تعادل در زندگی، کار، لذت بردن از داشته‌ها، دوستان، خانواده و همچنین مدیریت رفتارهای آدم‌های سمی پیرامون خود، به چارچوب‌گذاری در روابطمان نیاز داریم، اما آیا مطمئنیم معنای رابطه سالم و چارچوب و خطوط قرمز را به‌درستی می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم چگونه انتظارات و خواسته‌ها و حدومرزهایمان را، شفاف و صریح، برای دیگران مطرح کنیم؟

مردان بچه‌ننه (تحلیل روانشناسی و شناخت مردانی که با مادر خود ازدواج عاطفی کرده‌اند و آسیب‌های ناشی از آن)

  • 390,000 تومان

کتاب مردان بچه‌ننه معماها ورمزهای فراوانی را می‌گشاید و تکه‌های گمشده بزرگ پازلی گیج‌کننده را کنار یکدیگر قرار می‌دهد. این کتاب از گران‌سنگ‌ترین ترجمه‌های روانشناسی در ایران و دنیاست که چشمان جامعه مردان، زنان، مادران وهمسران را به حقایقی ژرف و بسیار مهم می‌گشاید که تاکنون کمتر، نگاهی واقعی و روان‌شناختی به گونه‌ای که حق موضوعی به این مهمی را ادا کرده باشد، به آن انداخته شده است. مطالعه این کتاب، که مطرح‌ترین روانشناسان و محققان و مشاوران شناخته شده در این حوزه، آن را برای کمک و راهنمایی مردان نگاشته‌اند، به تمامی مردان، زنان، همسران، به ویژه مادران توصیه می‌شود...

چه بر تو گذشته است

  • 230,000 تومان

دراین کتاب، اپرا وینفری، از تاثیرگذار‌ترین شخصیت‌های عصر حاضر، و دکتر پری، محقق و عصب‌شناس و روان‌پزشک سر‌شناس، نتایج بیش از سی سال تحقیقات و تجربیات خود را درباره علل رفتار‌ها و واکنش‌ها و احساسات آدمی، در قالب گفت و‌گو و پرسش و پاسخ‌هایی ملموس، به شکلی باور‌نکردنی و روشنگرانه به تصویر می‌کشند. مباحث علمی و قابل‌ فهم مطرح‌شده در «چه بر تو گذشته است» حاکی از اطلاعاتی ضروری و جالب در زمینه خود‌شناسی،دیگر‌شناسی، تربیت فرزند، مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی است. با مطالعه اثر حاضر، خوانندگان علت بسیاری از رفتار‌هایشان را درمی‌یابند و در‌پی این رمز‌گشایی‌ها به درک درست‌تر و واقعی‌تری از تاثیر اتفاقات و تجربیات گذشته بر شخصیت کنونی و دلیل عملکرد‌های خود دست می‌یابند.

موضوع مرگ و زندگی (آن چه در انتها از دستاوردهای عشق و معنویت بر جای می ماند)

  • 150,000 تومان

اروین یالوم از سرشناس‌ترین و اثرگذارترین روان‌پزشکان و روان‌شناسان عصر حاضر و نویسنده‌ پرفروش‌ترین رمان‌های روانشناسی دنیا است. در این کتاب، او وقایع سال آخر زندگی مشترکش با مریلین را برای طرفداران بی‌شمارش در سراسر دنیا بازگو می‌کند. آنها وقتی پس از گذشتِ بیش از شصت‌وپنج سال زندگی عاشقانه و موفق و پرثمر کنار یکدیگر درمی‌یابند که مریلین به بیماری لاعلاج مولتیپل میلوما مبتلا شده است و فرصت زیادی ندارد، به پیشنهاد مریلین، وقایع و تجربیات و جزئیات بی‌بدیلی را تا آخرین لحظات حیات او به تصویر می‌کشند. در حین نگارش کتاب، مریلین در پی رنج و درد شدید ناشی از بیماری، با برگزیدن «مرگ انتخابی» در حضور گروه پزشکی، زندگی را بدرود می‌گوید و همسرش، اروین، را تنها می‌گذارد. اروین به نگارش کتاب همچنان ادامه می‌دهد و آن را به پایان می‌رساند.

گذر از عشق‌های سمی

  • 180,000 تومان

در این کتاب سوزان فوروارد، روانشناس سرشناس و متخصص حوزه روابط بین فردی، به مهم‌ترین موضوع انسانی، یعنی عشق و احساسات و روابط عاشقانه، به ویژه در قالب عشق‌های افراطی و ناسالم که خط قرمزهای هیجانات و احساسات خوشایند و لطیف عاشقانه و لذت‌بخش را رد کرده‌اند و درواقع، به رفتاری وسواسی و آسیب‌زننده و حتی خطرناک تبدیل شده‌اند می‌پردازد. عشق‌هایی که یکی از طرفین رابطه را ترک کرده و رفت ا‌ست، اما طرف مقابل حاضر به پذیرش این موضوع نیست، بلکه پیگیر و سمج است و برای دستیابی به خواسته‌اش تهدید می‌کند و گاه دست به اعمال غیرمنطقی یا ابلهانه می‌زند. در این کتاب سوزان فوروارد با مطرح‌کردن نمونه‌های واقعی مراجعانش، نه‌تنها تصویری از تفاوت عشق و دوست‌داشتن سالم و همچنین ناسالم نشان می‌دهد، بلکه با ارائه‌ی مثال‌های کاربردی از مراجعانش، برای مواجهه و کنارآمدن با این‌گونه احساسات فلج‌کننده، راهکارها و روش‌هایی عملی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و قدم به قدم به آنان کمک می‌کند که به زندگی عادی خود بازگردند.

مادران سمی و آسیب‌های وارد بر دختران (راهنمای کاربردی برای کمک به دخترانی که در دامان مادری خودشیفته منفعل افسرده سلطه‌جو کمال‌طلب متوقع پرورش یافته‌اند)

  • 240,000 تومان

دخترها معمولا از مادرشان شکایت نمی‌کنند تا مبادا از جانب دیگران مورد قضاوت شماتت یا نصیحت قرار گیرند و به قدرنشناسی متهم شوند. اما بر خلاف باور رایج بهشت زیر پای همه مادران نیست. صرفا فرزندآوری هیچ زنی را یک شبه به مادری دانا و شایسته تبدیل نمی‌کند. مطب روان‌درمان‌گران مملو از مراجعانی است که به شدت از جانب مادر خود آسیب روحی یا جسمی دیده‌اند. سوزان فوروارد در این کتاب با ذکر مثال‌هایی واقعی به تحلیل و شناخت مادرانی میّ‌پردازد که به شیوه های مختلف به فرزندشان آسیب می‌‌رسانند و راه‌حل‌هایی کاربردی و عملی را که در مطب به بیمارانش ارائه می‌دهد با خوانندگانش در میان می‌گذارد.

چگونه پروانه شدم

  • 360,000 تومان

دکتر اروین یالوم، روان‌درمان‌گر برجسته و نویسنده ده‌ها کتاب پر آوازه در زمینه روان‌درمانی، در این کتاب که آخرین اثر او نیز هست، درباره زندگی خودش می‌گوید گه چگونه در کودکی به همراه پدر و مادر بی سواد و تهی‌دستش به خاک آمریکا قدم گذاشت و به انسانی تبدیل شد که با روش‌های درمانی و نوشته‌هایش دیدگاه و زندگی میلیون‌ها نفر را در سرتاسر دنیا تغییر داد. از آثار او می‌توان به «وقتی نیچه گریست»، «روان‌درمانی اگزیستانسیال»، «دژخیم عشق» و «روان‌درمانی گروهی: مباحث نظری و کاربردی» اشاره کرد.

صفحه‌ی 1