میثم همدمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آناتومی پیشرفت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
مانایی
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
چرا پیر می‌شویم
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
توانمندی‌های نهان
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
قدرت اختلاف
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
روانشناسی تکاملی در 1 نگاه
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
بزرگ‌تر فکر کن
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
جست‌و‌جوی معنا
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
4 هزار هفته
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
رویا‌بینی آگاهانه (سفری به خویشتن)
  • 385,000 تومان
  • با تخفیف: 385,000 تومان
روانشناسی عشق
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
ذهنی فراتر از باور (چگونه می‌توانیم نبوغ درونمان را آزاد سازیم)

آناتومی پیشرفت

  • 245,000 تومان

همۀ افراد، در تمامی حوزه‌های زندگی، به نحوی به در بسته خواهند خورد اما روایت‌های کمی دربارۀ مواجهه با این درهای بسته می‌شنویم، چراکه اغلب زیر بمباران داستان‌های عامه‌پسندِ موفقیت‌ قرار داریم. واقعیت این است که تک‌تک ما در مسیرمان با موانعی روبه‌رو می‌شویم و خوردن به درهای بسته، بیش از آنکه یک نقص باشد، یکی از مؤلفه‌های طبیعی در مسیر رسیدن به اهدافمان است. آنچه ما امروز در افراد موفق اما گاه مستأصل می‌بینیم عکس پر زرق‌وبرق و «بعد از» روتوش آنان است. عکس‌های «قبل از» روتوش آنان که معمولاً از دیدگان ما پنهان‌اند، چنین صاف و بی‌عیب نیستند. آنها نیز قبلاً مضطرب بوده‌اند و تردیدهایی نسبت به اهدافشان داشته‌اند. از نگاه آدام آلتر نویسندۀ کتاب «آناتومی پیشرفت»، ما برای رسیدن به اهدافمان به ترکیب مناسبی از ابزارهای هیجانی، عقلانی و رفتاری نیازمندیم و این کتاب راهنمایی راهبردی برای جدال با درهای بسته است. این جدال از چهار نبرد متمایز تشکیل شده است که چهار بخش کتاب آناتومی پیشرفت را تشکیل می‌دهند.

مانایی

  • 350,000 تومان

علم پزشکی مرسوم به‌رغم تمامی موفقیت‌هایش نتوانسته در برابر بیماری‌های ناشی از افزایش سن نظیر بیماری‌های قلبی، سرطان، آلزایمر و دیابت نوع 2، که مسئول بیشترین نرخ مرگ‌ومیرها هستند، پیشرفت چشمگیری به‌دست آورد. در اغلب موارد درمان‌های متعارف خیلی دیر وارد صحنه می‌شوند و با قربانی کردن کیفیت زندگی فرد، فقط قدری طول عمر او را بلندتر می‌کنند. دکتر پیتر عطیه یکی از برترین متخصصان طول عمر جهان باور دارد که ما برای افزایش توأمان طول عمر و کیفیت زندگی باید راهبردی شخصی‎سازی‌شده و فعال را به‌جای این چارچوب کهنه و منفعل بنشانیم. کتاب «مانایی» راهبردی علمی برای افزایش طول عمر و بهبود سلامت جسمانی، شناختی و هیجانی ارائه می‌دهد. با عملی کردن توصیه‌های این کتاب می‌توانیم مسیری متفاوت برای زندگی‌مان ترسیم کنیم، مسیری که ما را قادر می‌سازد تا بسیار بلندتر از زمان تعیین‌شده توسط ژن‌هایمان عمر کنیم.

چرا پیر می‌شویم

  • 270,000 تومان

دنیایی را تصور کنید که در آن می‌توانیم به‌قدری زنده بمانیم که نه‌تنها نوه‌هایمان که نبیره‌هایمان را هم ملاقات کنیم. این آینده‌ای است که دیوید سینکلر، استاد ژنتیک دانشکدۀ پزشکی هاروارد، برایمان ترسیم می‌کند. سینکلر در کتاب «چرا پیر می‌شویم» با نثری شیوا از رازی پرده برمی‌دارد که همه می‌خواهند آن را بدانند: چطور می‌توانیم عمری طولانی‌تر داشته باشیم و کندتر پیر شویم؟ سینکلر ما را متقاعد می‌کند که نه‌تنها داشتن عمری بیش از صد سال شدنی است بلکه روزی فرا خواهد رسید که این بازۀ عمری برای انسان واقعیتی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. او در این کتاب به نحوی به تشریح جزئیات مولکولی پرداخته است که همه بتوانند برای داشتن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر از آن بهره ببرند. کتاب «چرا پیر می‌شویم» برای هرکسی که علاقه‌مند به درک فرایند پیری، عمری طولانی‌تر و اجتناب از بیماری‌های مرتبط با پیری است، خواندنی است. اگر مایلید بدانید چطور می‌توان پیری را شکست داد، مطالعۀ این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

توانمندی‌های نهان

  • 220,000 تومان

همه افراد توانمندی‌های نهانی دارند که خودشان یا دیگران آنها را نادیده می‌گیرند. موضوع این کتاب چگونگی آشکارسازی همین توانمندی‌هاست. باور عمومی این است که رسیدن به دستاوردهای بزرگ، بیش از آنکه نیازمند تلاش فردی باشد، مستلزم داشتن استعدادی است که همراه فرد زاده می‌شود. همین باور باعث می‌شود دانش‌آموزان مستعد در مدارس و کودکان نابغه در موسیقی را ستایش کنیم. آدام گرانت در این کتاب به ما نشان می‌دهد چطور همه ما می‌توانیم برای کسب دستاوردهای بزرگ‌تر به ‌پا خیزیم و لازم نیست از دوران کودکی نابغه باشیم. با مطالعه کتاب «توانمندی‌های نهان» به این درک خواهیم رسید که معیار واقعی برای ارزیابی توانمندی‌هایمان، نه بلندای قله‌ای که به آن رسیده‌ایم، بلکه میزان مسافتی است که برای رسیدن به آن قله پیموده‌ایم.

قدرت اختلاف

  • 169,000 تومان

ما از دل یک رابطه متولد می‌شویم. در بستر روابط رشد می‌کنیم. به ‌واسطه‌ِ روابطمان سخن گفتن و گوش فرادادن را می‌آموزیم. با روابط می‌بالیم، دل می‌بازیم و بدین‌ترتیب رابطه‌ای نو شکل می‌دهیم. تنها مرگ است که ما را از روابطمان جدا می‌کند. در هر رابطه‌ای که باشیم دیر یا زود به «اختلاف» بر خواهیم خورد. باید نسبت به این اختلافات چه رویکردی داشته باشیم؟ آیا باید از آنها بگریزیم، پنهانشان کنیم یا وانمود کنیم که وجود ندارند؟ کتاب حاضر بر اختلافات گریزناپذیر زندگی تمرکز دارد. این کتاب نشان می‌دهد که وظیفه‌ی همیشگی ما پذیرش این اختلافات و حل‌وفصل آنهاست. با حل کردن اختلافات، ما صمیمیت، اعتماد و تاب‌آوری‌مان را تقویت می‌کنیم. با گوش فرادادن به هم، اذعان کردن به تفاوت‌هایمان و یافتن راه‌حلی برای عبور از اختلاف‌ها، متحدتر و شادتر خواهیم شد و این موضوع هم در بعد روابط فردی و هم در گستره‌ی وسیع‌تر روابط اجتماعی‌مان صادق است.

روانشناسی تکاملی در 1 نگاه

  • 145,000 تومان

تئودوسیوس دوبژانسکی زیست‌شناس و نسل‌شناس بزرگ آمریکایی_ اوکراینی می‌گوید «تنها در پرتوی تکامل است که زیست‌شناسی معنا می‌یابد»؛ با مطالعۀ یافته‌های پژوهش‌های روانشناسی تکاملی این فکر به ذهن‌مان خطور می‌کند که شاید در مورد وجوه مهمی از دانش روانشناسی هم همین گزاره صادق باشد. مادامی‌که مفاهیم و پدیده‌های روان‌شناختی و رفتاری برجسته‌ای نظیر دل‌بستگی، عشق، میل انسان به هنرورزی یا آدمکشی از منظر تکاملی مورد بررسی قرار نگرفته بودند، درکی به‌غایت ناقص از آنها داشتیم؛ تکامل بود که توانست بر بسیاری از جنبه‌های رازآلود رفتار و ذهن آدمی، نوری بتاباند. کتابی که در دست دارید اثری نسبتاً موجز از حوزۀ در حال رشد روانشناسی تکاملی است؛ رویکردی جهت مطالعۀ ذهن و رفتار انسان که در نظریۀ تکاملی داروین ریشه دارد. به امید آنکه کتاب حاضر درآمدی باشد برای آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزۀ جذاب.

بزرگ‌تر فکر کن

  • 159,000 تومان

برای آنکه داستان‌های زیبا بنویسیم، خوب شعر بگوییم، نقاشی‌هایی شگرف خلق کنیم، مجسمه‌ای بدیع بسازیم یا ابزاری مفید بیافرینیم، نیازمند “خلاقیت” هستیم. اما آیا همه می‌توانند خلاق باشند یا اینکه خلاقیت تنها منحصر به تعداد انگشت‌شماری از نوابغ است؟ کتاب بزرگ‌تر فکر کن جعبۀ اسرارآمیز خلاقیت را می‌گشاید و با اتکا به آخرین یافته‌های علوم اعصاب و روان‌شناسی شناختی نشان می‌دهد که تقریباً همه از توانایی خلاقیت‌ورزی برخوردارند. بعد از مطالعۀ این کتاب، خلاقیت دیگر برایمان یک راز به حساب نمی‌آید؛ خواهیم دید که آفرینندگی از توانمندی‌های دست‌یافتنی هر انسانی است. کافی است خود را باور کنیم، دقیق‌تر به عناصر پیرامونی‌مان بنگریم و بکوشیم همان عناصر قدیمی از پیش موجود را به شیوه‌هایی نو باهم ترکیب کنیم.

جست‌و‌جوی معنا

  • 159,000 تومان

وقتی یکی از عزیزانمان می‌میرد یا هر نوع دیگری از فقدان را از سر می‌گذرانیم، به چیزی ورای واقعیت سخت فقدان نیاز پیدا می‌کنیم. فقدان می‌تواند ما را زخمی کرده، از کار بیندازد و سایۀ آن می‌تواند سال‌ها بر سرمان سنگینی کند. از نظر دیوید کسلر در چنین لحظاتی پس از تجربۀ انکار، خشم، چانه‌زنی، افسردگی و در نهایت پذیرش سوگ، باید قدمی فراتر بگذاریم و در جست‌وجوی معنا باشیم. این معنا می‌تواند در اشکال متعددی نمود یابد؛ مثلاً در قالب دستیابی به احساس قدردانی از فرصتی که با عزیز ازدست‌رفته‌مان سپری کرده‌ایم، یافتن راه‌هایی برای گرامیداشت و تکریم او یا درک کوتاهی عمر و ارزشمندی زندگی و بدل ساختن آن به سکوی پرشی به ‌سوی تغییر. سوگ به‌غایت نیرومند است و امکان دارد انسان به‌راحتی در درد ناشی از آن گیر بیفتد. اما چنانچه ما بتوانیم در غیرمنطقی‌ترین فقدان‌ها نیز معنایی بیابیم، قادر خواهیم بود به مرحله‌ای فراتر از گیر افتادن قدم بگذاریم. با جست‏وجوی معنا در سوگ می‌توانیم به رشد خود ادامه دهیم و راه‌هایی برای برخورداری از زندگی خوب و حتی شاد پیدا کنیم.

4 هزار هفته

  • 145,000 تومان

بسیاری از ما در مدیریت زمان محدودمان بسیار بد عمل می‌کنیم و این همان چیزی است که وضعیت را دلسردکننده‌تر می‌کند. کوشش‌های ما برای حداکثر استفاده از زمان، نه‌تنها مدام با شکست مواجه می‌شود بلکه اوضاع را بدتر هم می‌کند. زمان در دنیای مدرن لحظه‌ای از حرکت بازنمی‌ایستد؛ هرلحظه تکالیف جدیدی را پیش پای ما قرار می‌دهد و هرچه سرعت انجام تکالیف قبلی بیشتر می‌شود، زمان هم سریع‌تر حرکت می‌کند. به عقیده اولیور برکمن هیچ‌کس در تاریخ بشریت نتوانسته است به تعادل میان کار و زندگی دست یابد و قطعا شما هم با به کار بستن تکنیک‌های مختلف به آن دست نخواهید یافت. کتاب چهار هزار هفته درباره استفاده بهتر از زمان نوشته شده است و به شما کمک می‌کند تا با توجه به محدویت‌های دنیای امروز، کارهایی که در ذهن دارید را انجام دهید.

رویا‌بینی آگاهانه (سفری به خویشتن)

  • 385,000 تومان

رویابینی آگاهانه را می‌توان هشیاری در عین ناهشیاری، بیداری در عین خواب تعریف کرد. طی رویابینی آگاهانه در دل رویا برمی‌خیزیم و قادر خواهیم بود در فضای رویا به کاوش بپردازیم، اشیای محیطش را وارسی کنیم و به گونه‌ای هشیارانه با شخصیت‌های آن به تعامل بپردازیم. در حالت آگاهی کامل نسبت به حضور در رویا توانمندی‌های استدلالی، حافظه، تصمیم‌گیری و حل مسئله، همانند دوره بیداری فعال می‌شوند. به لحاظ ذهنی همین حالتی را خواهید داشت که حالا طی مطالعه این سطور از آن برخوردارید، می‌توانید خاطرات‌تان را مرور کنید. می‌توانید دری را که مقابل‌تان قراردارد باز کنید و واردش شوید. قادر خواهید بود با پیرمردی که در گوشه‌ای از محیط رویای‌تان نشسته گفت‌وگو کنید و خارق‌العاده‌تر از همه اینکه می‌توانید با بعد ناهشیار ذهن‌تان تماس بگیرید.

روانشناسی عشق

  • 150,000 تومان

اغلب ما در دوره‌‌ای از عمرمان تحت تاثیر عشق رمانتیک قرار می گیریمء هیجانی نافذ و نیرومند که تمامی وجودمان را فرا می‌گیردء بر تصمیم‌هایمان سایه می‌اندازد و حتی مسیر زندگی‌مان را تغییر می‌دهدء گاه سبب پیشرفتمان می‌شود و گاه افول ما را به دنبال دارد عشق است که اغلب به مهم‌ترین تصمیم زندگی‌مانء یعنی ازدواج جهت می‌دهد. چقدر در مورد عشق می‌دانیم؟ آیا عشق پایدار باقی می‌ماند؟ آیا انواع متفاوتی دارد؟ آیا افراد به گونه متفاوتی از هم عاشق می‌شوند؟ چه عواملی زمینه‌ساز بروز عشق هستند؟ آیا وجود عشق ضروری است؟ کتاب حاضر کوشیده است تا به این سوالات دیگر پیرامون عشق پاسخ دهد.

ذهنی فراتر از باور (چگونه می‌توانیم نبوغ درونمان را آزاد سازیم)

  • 115,000 تومان

در این کتاب خواهیم دید که چگونه ممکن است برخی افراد از توانمندی‌های خارق‌العاده برخوردار باشند، مثلا چطور فردی می تواند با تنها یک لحظه نگریستن به حیوانی، مجسمه‌ای به غایت دقیق و پرجزئیات از آن بسازد، چطور فردی قادر است با چشم چپ و راست خود، هم‌زمان دوصفحه مجزا از کتابی را بخواند و اطلاعات اخذ شده از آن‌ها را با هم ترکیب کند. چطورکسی که هرگز دستش به پیانو یا هیچ ساز دیگری نخورده است، پس از ضربه‌ای مغزی، ناگهان به پیانیستی ماهر بدل می‌شود.

1  صفحه‌ی 1