میترا افشاری مهدی نکوئی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)
نامه‌هایی به 1 دوست (1 راهنمای سریع و ساده برای قبول مسئولیت زندگی خود)
ثروتمندترین مرد بابل
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
12ستون موفقیت
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

زبان بدن (چگونه با نگاه به ژست افراد افکارشان را بخوانیم)

  • 150,000 تومان

شاید مهم‌ترین کتابی که بتوان برای ارتباطات غیرکلامی پیشنهاد کرد، کتاب کلاسیک و جاودان زبان بدن اثر «آلن پیز» است که در چهار دهه‌ای که از انتشار آن می‌گذرد، بارها و بارها بازخوانی و تحلیل شده و زندگی‌های فردی و حرفه‌ای زیادی را متحول کرده است. کتاب «زبان بدن» یک رنسانس در درس‌های مرتبط با ارتباطات به وجود آورد. نخست اینکه سهم بسیار بیشتری برای بخش غیرکلامی ارتباطات قائل شده تا جایی که حجمی در اندازه یک کتاب برای آن در نظر گرفته که تا پیش از آن مرسوم نبوده است. دوم، کاربردی بودن این کتاب است که به صورتی ساده همراه با شکل توضیح می‌دهد که در دنیای تعاملات غیرکلامی ما انسان‌ها چه می‌گذرد و چگونه می‌توانیم در این حوزه بسیار مهم، سازنده و موثر باشیم.

نامه‌هایی به 1 دوست (1 راهنمای سریع و ساده برای قبول مسئولیت زندگی خود)

  • 40,000 تومان

در بین آثار «رابینز» هر چند نامه‌های یک دوست، کم‌ حجم‌ترین است، اما به گمان من تاثیرگذارترین هم هست. بخشی از این تاثیرگذاری ناشی از ایجازی‌ست که در نوشتن این کتاب در پیش گرفته شده است ( موضوعی که در کتاب‌های دیگر «رابینز» دیده نمی‌شود) و بخش دیگری از آن به این خاطر است که کل آموزه‌های چند دهه‌ای او را در خود دارد و مخاطب در زمانی کم به کل این آموزه‌ها در قالب این کتاب دسترسی پیدا خواهد کرد و بر همین اساس هم این کتاب برای مجموعه‌ ضروریات موفقیت انتخاب شد.

ثروتمندترین مرد بابل

  • 85,000 تومان

این کتاب در طول حدود صد سال گذشته با نسل‌های مختلف ارتباط برقرار کرده و برای ایشان راه‌گشا بوده است . چه آن نسلی که در فاصله دو جنگ جهانی با این کتاب آشنا شد و در میانه رکود بزرگ اقتصادی از آن به عنوان بلدِ راه یاری گرفت و چه نسل‌هایی که بعد از آن آمدند و در عصر تکنولوژی‌های رنگارنگ که تا به امروز ادامه دارد زبان ومنطق آن را مصداق امروز ادامه دارد. زبان ومنطق آن را مصداق امروز خود دانستند و از آن طریق کامیابی مالی جستند خود کتاب هم با زمان و زبان روایتی که برای خود برگزیده بر ازلی بودن محتوای خود تاکید دارد.

12ستون موفقیت

  • 35,000 تومان

تمام مدرسانى که مى شناسم اعم از آنتونى رابینز ، برایان تریسى ، جان سى مکسول ، دارن هاردى و ... در تمام آثارشان یادى از جیم ران کرده اند و او را الهام بخش اصلى آثار و سخنرانى هاى خود دانسته اند. این روند تا بدان جا پیش رفته است که از جیم ران به عنوان فیلسوف موفقیت یاد مى کنند. به نظر مى رسد هنر او در این بوده که آموزه هاى سخت و طولانى را در قالب چند جمله ى کوتاه بیان مى کرده ، به نحوى که مخاطب ، جان کلام را به‌دست مى آورده آن را در زندگى اش به شکل اثر بخشى به کار مى برده است.

پدر پولدار پدر بی‌پول (درسی در مورد پول که پولدارها به فرزندان‌شان یاد می‌دهند ولی فقرا و طبقه‌ی متوسط نه)

  • 95,000 تومان

از جهاتی می توان کتاب پدر پولدار، پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی را مهم ترین کتاب در حوزه‌‌ی موفقیت مالی قلمداد کرد . کتاب، از رویه‌ها‌ی مرسوم در آثاری که به موضوع توانگری مالی می پردازند ، فراتر می‌رود و هوش مالی و اقتصادی را در کار می‌آورد و مخاطب را به گونه ای متفاوت‌تر و البته اثرگذارتر برای ورود به بحث موفقیت مالی آماده می‌کند. کیوساکی معتقد است نظام آموزشی کشور‌ها در جهت کارمند پروری و نه کارآفرین پروری حرکت می‌کند و همین پاشنه آشیل نظام آموزشی می‌شود و متعاقب آن شرایطی را رقم می‌زند که نسل‌ها‌ی مختلف برخوردار از خدمات نظام آموزشی نتوانند به وسیله‌ی آن آمال و آرزو‌ها‌ی خود را در زندگی محقق کنند . مفهوم وجود شخصیت‌هایی همچون پدر پولدار و پدر بی پول از همین جا شروع می‌شود و خلق کتابی را ممکن می‌کند که از اواخر دهه‌ی 1990 تا کنون باعث این همه تغییر نگرش شده است .

صفحه‌ی 1