موسسه ترجمیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه کتاب بخوانیم
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت‌های روزانه تغییر دهید)
عادت‌های اتمی
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان
4 ساعت کار در هفته
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
اول سود
  • 11,000 تومان
  • با تخفیف: 11,000 تومان
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)
بیندیشید و ثروتمند شوید
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
تفکر سریع و کند
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
ثروتمندترین مرد بابل
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
سرمایه‌گذار هوشمند
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

معاملات روزانه به زبان ساده (راهنمای مبتدیان در تاکتیک‌ها وابزارهای معاملاتی مدیریت پول نظم و انضباط و روانشناسی معاملات)

  • 25,000 تومان

در این کتابء اصول معاملات روزانه و تفاوت این نوع معامله با سایر روش‌های معامله و سرمایه‌گذاری توضح داده شده است. در این بینء همچنین استراتژی‌های مهم معاملاتی که به طور روزانه توسط معامله‌گرها استفاده می‌شوندء بیان گردیده‌اند. این کتاب عمدا مختصر نوشته شده است تا شما واقعا آن را بخوانید و در میانه راه شما را خسته نکند. اگر شما یک مبتدی هستیدء این کتاب به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید از کجا معامله روزانه را شروع کنیدء چگونه شروع کنیدء از معاملات روزانه چه انتظاری داشته باشید و چگونه استراتژی خود را توسعه دهید.

چگونه کتاب بخوانیم

  • 10,000 تومان

برای دریافت مطالب بیشتر از کتاب‌ها، باید فعالانه بخوانید و برخی قوانین پایه‌ای خواندن را یاد بگیرید. اولین چیزی که باید بدانید این است که خواندن یک فرآیند فعال است، نه غیرفعال. می‌توانید آن را مثل بازی با توپ ببینید که یک نفر توپ را پرتاب می‌کند و دیگری تلاش می‌کند که آن را بگیرد. یعنی «گیرنده» - یا خواننده - باید تلاش کند بفهمد نویسنده - که توپ را پرتاب می‌کند - سعی دارد چه چیزی را منتقل کند. معنایش این است که نمی‌توانید تنبل باشید و انتظار داشته باشید همه اطلاعات مرتبط بلافاصله به سمت شما جریان یابند. دریافت آن چه از یک کتاب می‌خواهید نیاز به کار دارد، درست مثل هر فعالیت دیگر، اگر می‌خواهید یک خواننده ماهر شوید باید مهارت‌های مرتبط با آن را یاد بگیرید و تمرین کنید.

قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت‌های روزانه تغییر دهید)

  • 65,000 تومان

زندگی شما می‌تواند با یک تصمیم 5 ثانیه‌ای تغییر کند و این همان دانشی است که در این کتاب به آن دست پیدا خواهید کرد. قانون 5 ثانیه به شما کمک خواهد کرد که زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و اعتماد به نفس و شجاعت شما را زیاد خواهد کرد. شما می‌توانید این قانون را به راحتی بیاموزید و اطمینان داشته باشید که تاثیر عمیقی بر شما و زندگی‌تان خواهد گذاشت.

عادت‌های اتمی

  • 16,000 تومان

در کتاب عادت‌های اتمی جیمز کلیر مفهوم عادت را تا سطوح اتمی باز کرده و برای شما توضیح می‌دهد. این کتاب ایجاد عادت را نسبت به هدف گذاری در اولویت قرار می‌دهد و نکات مثبت و منفی هر کدام را شرح می‌دهد. به‌ جای اینکه تغییرات بزرگی را در زمینه‌های خاصی ایجاد کنید، می‌توانید با ایجاد تغییرات کوچک بسیار، پیامدهای بزرگتری را به وجود بیاورید. به جای این‌که بهبودی 100 درصدی ایجاد کنید، می‌توانید تنها با چندین تغییر کوچک یک درصدی، پیامدهایی را به وجود بیاورید تا وقتی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند، اثرات بزرگتری بگذارند.

4 ساعت کار در هفته

  • 13,000 تومان

پول شما بسته به(ک)‌هایی که می‌توانید در زندگی کنترل کنید چند برابر می شود: کدام، کی، کجا و چه کسی. یک ثروتمند جدید یک چهارم زمانی که یک فرد معمولی کار می‌کند، به کار مشغول خواهد بود. ممکن است مقدار پولی که این افراد به دست می‌آورند کمتر از درآمد افراد معمولی باشد، اما هنگامی که به نتایج سبک زندگی ناشی از درآمدی که به دست آورده‌اند نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که ارزش درآمد آن‌ها بسیار بیشتر است. آن‌ها می‌توانند زمان و موقعیت کاری خود را آزادانه انتخاب کنند و به همین دلیل است که ارزش پول‌شان 3 تا 10 برابر زیادتر می‌شود.

اول سود

  • 11,000 تومان

مایکل میخالوویچ کارآفرین نشریه و ستون‌نویس سابق مجله وال استریت ژورنال در زمینه متن‌های کسب‌وکار بود، در سن 35 سالگی، دو کسب و کار چند میلیون دلاری را تاسیس کرد و فروخت. او سومین کسب و کار خود را تاسیس و برای تبدیل آن به یک سرمایه‌گذاری میلیون دلاری تلاش نمود. وی قبلا به عنوان کارشناس اصلاح کسب و کار در شبکه‌ی تلویزیونی MSNBC فعالیت می‌کرد و اکنون یک سخنران برجسته در زمینه کارآفرینی است. او نویسنده سه کتاب اول سود برنامه کدویی و کارآفرین دستمال توالت است. او همچنین فارغ‌التحصیل رشته تکنولوژی از دانشگاه ویرجینیا است.

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)

  • 18,000 تومان

با چرا آغاز کنید کتابی نوشته سایمون سینک است. ممکن است بپرسید چه چیز این کتاب را خاص کرده است؟ قدیمی‌ترین فرضیه‌ای که نویسنده در این کتاب استفاده کرده، فرضیه‌ای است که حاوی یک سوال ساده می‌باشد: چرا؟ چرا بعضی از افراد به موفقیت می‌رسند در حالی که دیگران نمی‌رسند؟ چرا برخی گروه‌ها به صورت یک تیم منسجم در برابر چالش‌ها می‌ایستند و موفق می‌شوند، اما دیگران شکست می‌خورند؟ چه چیزی باعث می‌شود که برخی افراد، متفاوت از سایرین باشند و به موفقیت برسند؟ اما موضوع جالب در مورد کتاب این است که کدام مورد در نهایت منجر به نتیجه جالب توجه می‌شود و آن، جواب سوال چرا است. نویسنده از نمونه‌های زیادی از دنیای واقعی و افرادی که می‌شناسد یا در مورد آن‌ها تحقیق کرده است، استفاده می‌کند که آن‌ها چطور مدیریت می‌کنند تا به موفقیت برسند. با استفاده از این نمونه‌ها، نویسنده به خوانندگان خود نشان داده است که اگر دیگران می‌توانند موفق شوند، پس ما هم می‌توانیم. با جواب کاربردی به چرا، نویسنده تلاش می‌کند تا جواب همه سوالات را بیابد. با چرا شروع کنید یک کتاب جذاب و شگفت‌انگیز است که مطمئنا خواننده را وادار می کند تا این سوال ساده را از خود بپرسد: چرا؟

بیندیشید و ثروتمند شوید

  • 10,000 تومان

اساسا افکار ما بسیار قدرتمند هستند، مخصوصا هنگامی که با اهدافی معین، ایستادگی و اشتیاقی سوزان برای ثروتمند شدن یا رسیدن به اهداف دیگر همراه شوند. برای رسیدن به هدف‌ها و به انجام رساندن رویاهای خود، تنها لازم است بفهمید چه می‌خواهید و تا زمانی که به آن جامه‌ی عمل بپوشانید، بااراده، پای خواسته‌ی خود بایستید. برای رسیدن به سر منزل مقصود، داشتن پول، تحصیلات یا قدرت نفوذ لازم نیست، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که ابتکار، اعتقاد و اراده‌ی مورد نیاز برای رسیدن به هدف را داشته باشید.

تفکر سریع و کند

  • 17,000 تومان

اگر می‌خواهید کاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم، اول از همه باید بفهمیم با چه چیزی سر و کار داریم و می‌خواهیم چه کار کنیم. تفکر، سریع و کند کتابی است که خوانندگان می‌توانند در آن توصیه‌های مفید زیادی در ارتباط با این موضوع پیدا کنند. طرز تفکر ما نقش شگرفی در شیوه ی زندگی کردن ما، نحوه ی واکنش به موقعیت های متفاوت، روش تعامل‌مان با دیگران، نحوه تصمیم‌گیری و روش حل مسائل توسط ما دارد؛ همه این‌ها عمیقا از طرز تفکر ما ریشه می‌گیرند. دانیل کانمن، درباره نحوه عملکرد مغز انسان می‌نویسد و آن را به 2 بخش تقسیم می کند که وقتی ترکیب شوند، یک کل بی‌نقص راتشکیل می‌دهند. تفکر، سریع و کند نوشته شده است تا خوانندگانش بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

ثروتمندترین مرد بابل

  • 10,000 تومان

هدف این کتاب ارائه‌ی بینش به افراد بلندپروازی است که علاقه مند رسیدن به موفقیت‌های مالی هستند. این کتاب درباره ی زمانی سخن می‌گوید که تمامی اصول و پایه‌های مالی در بابل شکل گرفتند. بابل ثروتمندترین شهر دوران باستان بود، زیرا ساکنان آن از این اصول و قوانین مالی، در زندگی روزمره ی خود بهره می‌بردند. نویسنده در این کتاب، امیدوار است همان‌گونه که در گذشته این اصول برای ساکنان شهر باستانی بابل مفید بوده‌اند، برای خوانندگان جدید نیز مفید و موثر واقع شوند.

سرمایه‌گذار هوشمند

  • 12,000 تومان

یک سرمایه‌گذار هوشمند، فردی جدی و با پشتکار است. او به گونه‌ای به سرمایه‌گذاری نگاه می‌کند که گویی می‌خواهد کسب‌ و کار یا شراکتی را بخرد. هر چه‌قدر اصول سرمایه‌گذاری مورد استفاده‌ی شما سالم تر و قدرتمندتر باشد، استراتژی‌های سرمایه گذاری شما نتایج بهتری خواهند داشت. به این ترتیب اگر قصد دارید با سرمایه گذاری در بازار بورس یا سایر اوراق بهادار، بهره قابل توجهی به دست بیاورید، اقدامات خود را بر اساس اصول دقیق و معقول تجاری انجام دهید.

نوپای ناب (چگونه کارآفرینان امروزی از نوآوری برای خلق کسب‌ و‌کارهای بسیار موفق استفاده می‌کنند)

  • 16,000 تومان

این کتاب برای کسانی که فکر می‌کنند کسب و کارشان از ابتدا با شکست مواجه خواهد شد، راهنمای بسیار خوبی است. البته باید در نظر داشت که بسیاری از استارت‌آپ‌ها نیز واقعا با شکست روبه رو می‌شوند، زیرا یک کسب وکار همیشه با عدم اطمینان و خطر کردن آغاز می‌شود. همه ی بنیان‌گذاران این شرکت‌های نوپا به صورت یکسان درباره ی روند کاری خود آگاهی ندارند. در حقیقت نویسنده تلاش دارد روش‌های ساختن یک کسب‌ و کار نوپای موفق را توضیح دهد. همچنین این کتاب می‌تواند مرجع مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال یافتن راهی برای موفقیت کسب و کار نوپای خود هستند و یا قصد دارند کسب و کاری را آغاز کنند...

1  صفحه‌ی 1