مهناز پاکزاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)
صلح درونی (چگونه می‌توانیم با ذهن‌آگاهی و شفقت از منتقد درونی رها شویم)
ذهن‌آگاهی شامل تمرین‌هایی که به زندگی روزانه سمت و سویی نو می‌دهد
چگونه به آرامش برسیم (راهکاری برای تکامل معنوی رشد روحی و کشف خوشبختی ماندگار)

ارتعاش خوب زندگی خوب (عشق به خود راهی است به‌سوی خویشتن)

  • 80,000 تومان

بهترین خودتان باشید. چگونه می‌توانید خودتان را واقعا دوست داشته باشید؟ چگونه می‌توانید احساسات منفی را به احساسات مثبت تبدیل کنید؟ آیا رسیدن به خوشبختی ماندگار امکان‌پذیر است؟ وکس کینگ در این کتاب پرسش‌های بالا را به درستی پاسخ می‌دهد و به موضوعات زیر می‌پردازد: - با مراقبت از خود انرژی‌های مسموم را پاک‌سازی کنید. - عادت‌های مثبتی مانند ذهن‌آگاهی و مراقبه را پرورش دهید. - باورهایی را که فرصت‌های طلایی ایجاد می‌کنند جایگزین باورهای غلط کنید. - با استفاده از تکنیک‌های این کتاب به هدف‌های خود برسید. - بر ترس غلبه کرده و با کیهان همسو شوید. - هدف‌های والاتری انتخاب کرده و الگویی برای دیگران باشید. در این کتاب یاد می‌گیرید با تغییر طرز تفکر، احساسات، نحوه بیان و رفتار خود، می‌توانید دنیای خود و دیگران را تغییر دهید.

صلح درونی (چگونه می‌توانیم با ذهن‌آگاهی و شفقت از منتقد درونی رها شویم)

  • 95,000 تومان

منتقد درونی صدای درون سر است که مدام به ما یادآوری می‌کند که به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم. این صدا در پشت افکار موذی نهفته است و هر یک از عملکردهای و ارزشمندی ما را زیر سوال می‌برد و به قضاوت خود و دیگران می‌پردازد. صدایی که در هر تجربه ی زندگی‌مان حضور دارد و آن را نکوهش می‌کند. شاید گفتگوی درونی بسیار قدرتمند به‌نظر برسد، اما به‌طور موثری می‌توانیم آن را مدیریت کنیم. در هر فصل کتاب بینش سازنده‌ای ارائه داده شده است تا این صدای درون سر که آن را گفتگوی درونی نامیده‌ام شناسایی و ریشه‌یابی کنیم و با کمک روش‌های متعددی همچون ذهن‌آگاهی آن را مهار کرده و به صلح درونی برسیم.

ذهن‌آگاهی شامل تمرین‌هایی که به زندگی روزانه سمت و سویی نو می‌دهد

  • 40,000 تومان

دنیای امروزه ما دنیایی پر از استرس و نگرانی است. به همین جهت بشر امروزی بیش از پیش به روشی کاربردی نیاز دارد تا اضطراب را کاهش دهد و بتواند با ترس و رنج مقابله کند. یکی از روش‌های شناخته شده در سراسر دنیا ذهن‌آگاهی است که به عنوان رویکردی موثر در کاهش اضطراب و مقابله با بیماری‌ها و نیز برطرف کردن مشکلات و چالش‌های زندگی استفاده می‌شود. ذهن‌آگاهی حضور در لحظه را گسترش می‌دهد، در نتیجه هوشیاری و آگاهی را به ارمغان می‌آورد و باعث وضوح در مشاهدات می‌گردد. این چنین راه را بسوی سعادت، آرامش، احساس امنیت و رضایت خاطر همواره می‌سازد.

چگونه به آرامش برسیم (راهکاری برای تکامل معنوی رشد روحی و کشف خوشبختی ماندگار)

  • 15,000 تومان

تجربه ذهنی آرامش، از هر لحظه لذت و خوشی والاتر است. نیازی به کسی ندارد تا به آن اعتبار ببخشد. نیازی به شرایط خاصی برای تایید ندارد. آرامش، تجربه‌ای اصیل از وحدت و یگانگی است. هیچ یک از هیجانات با تجربه اساسی آرمش و سکوت درونی حاصل از کنار رفتن منیت، برابری نمی‌کند. چهار سال تحقیق، خواندن صدها کتاب، تماشای هزاران ساعت فیم‌های ویدئویی، بررسی و جستجو در عمیق‌ترین لایه‌های درونی‌ام، مرا به نوشتن این کتاب واداشت. نمی‌توانم ادعا کنم آرامش نهایی را یافته‌ام، ولی بسیاری از مواقع به آن نظر افکنده‌ام. این نظر چنان زندگی‌ام را روشن ساخت که کاری جز به اشتراک گذاشتن این افکار و اعمال روشنگر راه زندگی، نمی‌توانم انجام دهم. به این امید دانسته‌هایم را تقسیم می‌کنم که شما نیز از پس کشاکش تکامل معنوی برآیید و به سطح بالاتری از هوشیاری جهش یابید، تا این‌گونه تجربه زیباتری از بودن را نصیب خویش سازید.

صفحه‌ی 1