مهسا صباغی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آب عمیق
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
اسب سیاه (راهنمایی برای رسیدن به موفقیت)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
از عشق گفتن (عشاق غریبه‌ها دوستان آغازها و پایان‌ها)
8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابیم آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم)

آب عمیق

  • 118,000 تومان

برای چند لحظه ویک تصور کرد که آن شب بعد از رفتن او به اتاقش در سمت دیگر گاراژ، مل دوباره به اتاق ملیندا بازمی‌گردد. بعد وقتی او این موضوع را می‌فهمد، نقشه قتل دقیقی می‌کشد، به بهانه‌ای به نیویورک می‌رود، در حالی که میله‌ای زیر کتش سنگینی می‌کند با مل تماس می‌گیرد (روزنامه‌ها ادعا می‌کردند که قتل احتمالا کار دوست یا آشنایی بوده، چون ظاهرا مل او را بدون هیچ‌گونه مقاومتی به خانه راه داده بود) و بعد مل را تا سر حد مرگ می‌زند. سپس با چابکی، بدون اینکه کوچکترین سر و صدایی ایجاد کند یا اثر انگشتی از خود به جا بگذارد (همان‌گونه که قاتل واقعی هم به جا نگذاشته بود) آنجا را ترک می‌کند، همان شب به لیتل وزلی برمی‌گردد و بعد اگر کسی از او پرسید شب وقوع قتل کجا بوده، می‌گوید در گرند سنترال مشغول تماشای فیلم بوده است؛ فیلمی که در زمان دیگری واقعا آن را دیده بود. مری ملر به سمت او خم شد و گفت: «ویکتور! به چی داری فکر می‌کنی؟» و یک آرام بلند شد و لبخندزنان گفت: «هیچی. امشب مثل هلو شدی.» داشت به رنگ لباسش اشاره می‌کرد. «ممنونم. می‌شه بریم یه گوشه بشینیم و تو برام حرف بزنی؟ می‌خوام ببینم که جات رو تغییر می‌دی. آخه تموم شب روی همین نیمکت نشسته‌ای.» و یک پیشنهاد داد: «نیمکت پیانو خوبه؟» آنجا تنها جایی بود که دو نفر می‌توانستند کنار هم بنشینند.

اسب سیاه (راهنمایی برای رسیدن به موفقیت)

  • 195,000 تومان

جامعه، مدرسه و خانواده روش‌های استانداردی برای دست یافتن به موفقیت و سعادت به ما معرفی می‌کنند. نردبان استانداردی که هرچه بیشتر از آن بالا بروی، موفق‌تر و خوشبخت‌تر می‌شوی. اما اگر برای ما روش‌های دیگری برای در جهت موفقیت و رضایت از زندگی وجود داشته باشد چه؟ اگر مسیر سعادت صرفاً محدود به عرض نردبان نباشد چه؟ چه بسیار افراد موفقی که از موفقیت خود لذت نمی‌برند؛ چون ناامید از دنبال کردن علایق‌شان وارد مسیرهای حرفه‌ای استانداردی شده‌اند که هیچ علاقه‌ای به آنها نداشته‌اند. موفقیت در قبال از دست دادن احساس شادکامی و سعادت چه ارزشی دارد؟! در این اثر خواندنی، دو پروفسور دانشگاه هاروارد پس از سال‌ها پژوهش روی قهرمان‌های نامتعارف با بازگویی داستان‌های هیجان‌انگیز اما واقعی به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید به جای بالا رفتن از نردبان استاندارد، نردبان شخصی خودتان را بسازید و در مقابل نگاه‌های ناباورانه همگان به موفقیت برسید.

از عشق گفتن (عشاق غریبه‌ها دوستان آغازها و پایان‌ها)

  • 229,000 تومان

«ازعشق گفتن» مجموعه‌ای ارزشمند از بیست‎‌وپنج گفت‎‌وگوی صمیمی با برخی اندیشمندان امروز جهان است. ناتاشا لان، روزنامه‌نگار بریتانیایی، طی چندین سال این مصاحبه‌ها را انجام داده و گلچینی از آنها را در این کتاب به چاپ رسانده است. آلن دوباتنِ فیلسوف درباره «روانشناسی تنهایی» صحبت می‌کند، فیلیپا پریِ روانکاو از عشقی می‌گوید که «به‎ مرور زمان» ساخته می‌شود و رکسان گیْ نویسنده مشهور «تعریف نوینی از عشق» ارائه می‌دهد. استر پرلِ روان‌درمانگر «انتظارات بی‌جای ما از عشق» را آشکار می‌کند و استفن گروسِ روانکاو از «فقدان‌های ضروری برای رشد» حرف می‌زند. دکتر لوسی کلانثیِ جراح از عشقی می‌گوید که به زندگی‌اش «معنا» بخشیده است. گفت‌‏وگوهای موجود در این کتاب روایت‌هایی درباره عشق‌اند. به‎‌علاوه در این موردند که انسان‌ها چگونه به هم کشش پیدا می‎‌کنند و چرا از یکدیگر ناامید می‌شوند، چگونه آسیب می‌بینند و چگونه شفا می‌یابند. وقتی فکر می‌کنند ادامه راه برای‌شان امکان‌پذیر نیست، چگونه ادامه می‌دهند و می‌کوشند معنای چیزی را بفهمند که زندگی از آنها دریغ کرده است. ناتاشا لان، با پرسیدن سؤال‌‏هایی هوشمندانه، تلاش کرده تمام ابعاد و جنبه‌های روابط انسانی را پوشش بدهد و چالش‌ها و موهبت‌های آن را به مخاطبان بنمایاند. از این‌رو به مضامینی همچون عشق، جدایی، نیازهای جنسی، تفاوت بین فانتزی عاشقانه و واقعیت، وسواس فکری درباره عشق، ساختن رابطه خوب، زندگی بعد از طلاق، زندگی پس از مرگ همسر، دوام رابطه عاشقانه پس از نقص عضو یکی از همسران، فرزنددار شدن، سقط جنین، بارداری و مرگ فرزند می‌پردازد. شاید شما هم ریشه مشکلات‌تان در روابط را در دل صحبت‌های فیلیپا پری بیابید یا، اگر قلب‌تان به‌تازگی شکسته است، مرهم آن را بین سطرهای این کتاب پیدا کنید.

8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابیم آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم)

  • 235,000 تومان

اگر می‌خواهید در روابط خود از حکمت اندیشمندان باستانی و علم امروزی بهره‌مند شوید، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. هیچ‌کس، نه پدرمادر، نه معلمان، نه حتی دوستان صمیمی به ما عشق و رابطه را به‌درستی نیاموخته‌اند؛ برای همین ذهن ما پر از کلیشه‌ها و اطلاعات جسته‌وگریخته‌ای است که از فیلم‌ها و کتاب‌های عاشقانه و اطرافیانی دریافت کرده‌ایم که خودشان در روابطشان موفق نبوده‌اند. جی شتی در این اثر درخشان به جای اینکه همان حرف‌های همیشگی و نخ‌نما را در بسته‌بندی شیک و متفاوتی تحویل‌مان بدهد، از هشت گام مشخص و عملی سخن می‌گوید؛ مراحلی که کاملاً با نیازهای انسان امروزی سازگار است و مهارت ما را در پرورش عشق و غنی کردن آن بالا می‌برد. با مطالعه‌ این کتاب و عمل به هشت قاعده‌ آن می‌توانید بهتر و بیش‌تر از آنچه گمان می‌کردید امکان دارد، به خودتان، عزیزانتان و دنیا عشق بورزید.

صفحه‌ی 1