مهسا حسینی سارانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلب‌های گمشده‌مان
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
راهنمای مدیریت احساسات در محیط‌های کاری
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
پس از جهان لرزه 2 (کتاب آخر)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان

قلب‌های گمشده‌مان

  • 169,000 تومان

کسی آن بیرون دارد گوش می‌دهد؟ یا آدم‌ها فقط با عجله راهشان را می‌روند؟ یک قصه واقعا چقدر می‌تواند تغییر ایجاد کند؟ این همه قصه که با سرعت و شتاب به گوش دنیای پرمشغله فرو می‌رود، چه تاثیری خواهد داشت؟ آن‌هم در دنیایی تا این اندازه سریع و بی‌توقف که در آن تمام صداها با اثر داپلر به ناله‌ای بلند بدل می‌شوند؛ ناله‌ای آن‌قدر حواس‌پرت‌کن که حتی اگر صدایی غیرطبیعی توجه‌تان را جلب کند، قبل از اینکه بتوانید متوجه‌اش شوید، از آن کنده می‌شوید و مثل نیش زنبوری که به بدنتان فرو رفته، بیرونش می‌کشید. در چنین دنیایی سخت می‌شود صدای چیزی را شنید. اگر هم کسی صدایی بشنود، واقعا چقدر می‌تواند تغییر ایجاد کند؟ آن‌هم صرفا از طریق حرف‌ها و چیزهایی که زمانی برای کسی اتفاق افتاده‌اند؛ چیزهایی که شنونده حتی آنها را نمی‌شناسد، و هیچ‌وقت هم نخواهد شناخت. این فقط یک قصه است. یک سری واژه. همین. -از متن کتاب- «قلب‌های گمشده‌مان» رمانی پادآرمان‌شهری است درباره‌ی دوستی، فقدان و قدرت عشق مادرانه. سلست اینگ با تاکید بر کتابخانه‌ها، کتاب، شعر و قصه‌گویی، از قدرت واژه‌ها با ما حرف می‌زند؛ از قصه‌هایی که با دیگران در میان می‌گذاریم، از صداهایی که به حاشیه رانده می‌شوند و بیش از همه از انسان‌هایی که مهر سکوت بر لبشان خورده است. «قلب‌های گمشده‌مان» داستانی احساسی و پرکشش است که به زیبایی به مسائل پیچیده‌ی روز می‌پردازد. آن‌قدربه واقعیت تاریک و ناخوشایند نزدیک است که خواننده را می‌ترساند. این رمان از دلایل و انگیزه‌هایی می‌گوید که باعث می‌شوند جوامع به ظاهر متمدن فجیع‌ترین بی‌عدالتی‌ها را نادیده بگیرند. «قلب‌های گمشده‌مان» رمانی است درباره‌ی درس‌های زندگی و میراثی که برای کودکانمان به جا می‌گذاریم. راهنمای استفاده از قدرت هنر برای ایجاد تغییر.

چرا چنین کاری از من سر می‌‌زند (ساز و کارهای دفاعی‌ روانی و روش‌های نامحسوسی که با آن زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند)

  • 180,000 تومان

چرا چنین کاری از من سر می‌زند؟ راهکارهای ساده روان‌پویشی را برای دوره‌ی خودشناسی هدایت‌شده به کار می‌بندد و نقش فراگیر سازوکارهای دفاعی را در دورکردن دردهای عاطفی مشخص می‌کند. اولین بخش کتاب با توضیحات ساده و روان، شما را از وجود ذهن ناخودآگاه و نقش دفاع‌های روانی در حذف احساسات تحمل ناپذیر از دایره‌ی آگاهی با خبر می‌کند. بخش میانی و طولانی کتاب، به بررسی سازوکارهای دفاعی اصلی می‌پردازد و تمرین‌هایی برای شناسایی دفاع‌هایتان و مقابله‌ی موثر‌تر برای احساسات ناخودآگاه در پس آن‌ها به شما ارائه می‌کند.

راهنمای مدیریت احساسات در محیط‌های کاری

  • 185,000 تومان

احساسات چه زمانی مفید هستند و چه زمانی فقط مزاحمت ایجاد می‌کنند؟ آیا می‌توانیم طوری جهت‌دهی‌شان کنیم که شکل تجربه کاری‌مان را تغییر بدهند؟ حدس می‌زنیم شما هم با هدفِ پیداکردنِ پاسخ این سوال‌ها این کتاب را در دست گرفته‌اید. باید با فشارهایی که وادارمان می‌‌کنند احساساتمان در محل کار را نادیده بگیریم مبارزه کرد. کار در دوره مدرن به توانایی تحت کنترل درآوردن احساسات، آن هم به بهترین وجه، نیاز دارد، ولی اکثرمان هیچ‌وقت یاد نگرفته‌ایم در زندگیِ کاری‌مان چطور این کار را انجام بدهیم. وقتی کم‌کم متوجه اهمیت مهارت‌های احساسی می‌شویم، به‌ناچار به این فکر می‌افتیم: آیا می‌شود بیش از حد احساساتی باشیم؟ قبل‌از این‌که بهمان برچسبِ غیرحرفه‌ای بزنند، چقدر می‌شود احساساتمان را بروز بدهیم؟ اگر شخصیت واقعی‌مان شخصیتی تحت فشار و مضطرب باشد چه؟ آیا باید چنین احساساتی را ابراز کنیم؟ چطور هویتمان (برای مثال جنسیت، نژاد، یا سنمان) پاسخ این پرسش‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟ این کتاب به شما کمک می‌کند خودتان باشید و بتوانید احساساتتان را در محیط کار بدون تحمل فشار روانی مدیریت کنید.

پس از جهان لرزه 2 (کتاب آخر)

  • 58,000 تومان

پنج سال قبل با یک جهان‌­لرزه­‌ی بزرگ، کره‌­ی زمین از هر نوع تکنولوژی مانند، اینترنت و موبایل و... خالی شده است. ایفی که در جریان جهان‌لرزه مادرش اورلیا را گم کرده، با پدر خودخواه و نامهربان و نامادری بی‌عاطفه‌ای زندگی می‌کند که فقط به رژیم و ورزش کردن و دختر کوچک‌ترش اهمیت می‌دهد. ایفی به مدرسه‌ی مخصوص کودکان مشکل‌دار، بااستعداد و با انرژی جادویی فرستاده می­‌شود و در آن مدرسه با چهار دانش‌آموز با قدرت‌های جادویی دیگر آشنا می‌شود. ایفی با خواندن یکی از کتاب‌های جادویی به نام اژدهای سبز که پدربزرگش گرفین به او هدیه داده، به همراه این چهار نفروارد سرزمین جادو می‌شوند و طی ماجراجویی‌های بسیار با دیبری‌ها مبارزه می­کنند. ایفی در سرزمین جادو، افرادی از اتحادیه‌ی جادوگرانِ خوب را می‌بیند که به او می‌گویند باید به دنیای واقعی برگردد و کتاب‌ اژدهای سبز را نابود کند تا خودش آخرین خواننده‌ی کتاب باشد و بتواند تمام انرژی جادویی کتاب را از آنِ خود کند. ... کازمو گفت:«دیگه جلوتر نرو.» «ولی...» «زندگی‌ت در خطره. تکون نخور. غیر از جایی که همین الان اونجا هستی به چیز دیگه‌ای فکر نکن. توی ذهنت نگه‌اش دار. اگه نتونی تو ذهنت نگه‌ش داری، ممکنه تو رو از دست بدیم. خوب تمرکز کن.» ایفی خیلی ترسید. مگر چه‌کار کرده بود؟

صفحه‌ی 1