مهسا امرآبادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قایم‌موشک‌بازی سلطنتی (خانواده سلطنتی 3)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
المپیک زمستانی (خانواده سلطنتی 2)
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
تعطیلات پردردسر (خانواده سلطنتی 1)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
آشنایی با شیوه درس خواندن و خوب آموختن با استفاده از مفاهیم و ابزارهای تفکر انتقادی

قایم‌موشک‌بازی سلطنتی (خانواده سلطنتی 3)

  • 75,000 تومان

این‌بار هم با خانواده سلطنتی و یک ماجرای دیگر همراه می‌شویم. بچه‌ها از دست پدر و مادرشان فرار می‌کنند تا از جشن تولد شاهزاده خانم‌ها خلاص شوند. آن‌ها با دوست‌هایشان سوار بر هلیکوپتر سلطنتی در جزیره‌ای متروکه فرود می‌آیند و اتفاقات عجیب‌و‌غریبی برایشان می‌افتد؛ از زمین‌لرزه و فوران آتشفشان گرفته تا پیدا شدن سر و کله دزد دریایی! البته این سفر یک عالمه کیک‌فنجانی خوشمزه و تفریح هم دارد... برویم ببینیم داستان این فرار به کجا می‌کشد.

المپیک زمستانی (خانواده سلطنتی 2)

  • 23,000 تومان

خانواده‌ی سلطنتی چهار نفره‌ای در قلعه‌ای وسطِ شهر زندگی می‌کنند. همه‌ی آن‌ها از تاج‌گذاشتن متنفرند. هربار از تاج‌گذاری فرار می‌کنند و به دریا و کوه و آتش‌فشان می‌روند. شاهزاده‌کوچولوهای بامزه، آلیس و لوییس‌کوچیکه، به هر بهانه‌ای دنبالِ بازی‌کردن هستند و بوزومخملی، فیلِ گنده‌ی عروسکی‌شان را همه‌جا با خودشان می‌برند. این‌بار باید همه‌ی خانواده‌ی سلطنتی، تاج‌به‌سر بروند و...

تعطیلات پردردسر (خانواده سلطنتی 1)

  • 75,000 تومان

خانواده‌ی سلطنتی چهار نفره‌ای در قلعه‌ای وسطِ شهر زندگی می‌کنند. همه‌ی آن‌ها از تاج‌گذاشتن متنفرند. هربار از تاج‌گذاری فرار می‌کنند و به دریا و کوه و آتش‌فشان می‌روند. شاهزاده‌کوچولوهای بامزه، آلیس و لوییس‌کوچیکه، به هر بهانه‌ای دنبالِ بازی‌کردن هستند و بوزومخملی، فیلِ گنده‌ی عروسکی‌شان را همه‌جا با خودشان می‌برند. این‌بار نوبت باباست که...

آشنایی با شیوه خوب آموختن و 30 تدبیر عملی برای بهتر کردن یادگیری با استفاده از مفاهیم و ابزارهای تفکر انتقادی

  • 48,000 تومان

آموزش نوعی کار فکری است؛ و هدف این کتاب هم سهل‌الوصول‌تر کردن و کاربردی‌تر کردن کار فکری در امر آموزش و یادگیری عمیق است. هدفش تلاش برای تحقق آرمانی دیرپاست: آموزش ذهن آزاد‌اندیش، ذهنی که پرسشگر است، کاوش می‌کند، و به‌واسطه‌ی اِشراف بر خود، پشتکار فکری و ابزارهای یادگیری بر دانش‌های گوناگون احاطه پیدا می‌کند. این کتاب دو بخش اصلی دارد. در بخش اول، «شیوه‌ی خوب آموختن»، راهبردهایی پیشنهاد کرده‌ایم به این منظور که نه تنها دانش‌جوی خوب، بلکه دانش‌جوی ماهری بشوید. مخاطب بخش دوم، «30 تدبیر عملی برای بهتر کردن یادگیری»، بیش‌تر مدیران و آموزگاران نظام‌های آموزشی‌اند و در آن راهبردهایی برای ارتقای شیوه‌ی تدریس پیشنهاد شده است. این راهبردها برآمده از نوعی رویکرد آموزشيِ مبتنی بر تفکر انتقادی است، و همچنین محصول واکاوی نقاط ضعفی که نوعاً در شکل معمول آموزش (یعنی تدریس/ پرسش/ آزمون) وجود دارد.

آشنایی با شیوه درس خواندن و خوب آموختن با استفاده از مفاهیم و ابزارهای تفکر انتقادی

  • 26,000 تومان

اینکه «آموزش» را صرفا حفظ کردن تکه پاره‌های اطلاعات یا کسب انواع و اقسام مدارج تحصیلی در نظر آوریم اساسا مایه وهم مفهوم آموزش است.آموختن نوعی کار فکری است؛ و هدف این کتاب هم سهل الوصول‌تر کردن و کاربردی‌تر کردن کار فکری در امر آموزش و یادگیری عمیق است. هدفش تلاش برای تحقق آرمانی دیرپاست؛ آموزش ذهن آزاد اندیش، ذهن پرسشگر، از این حیث، مخاطب این کتاب نه تنها درس آموزان، بلکه مدیران و آموزگاران تمام نظام های آموزشی اند. ما امیدواریم این کتاب را خوانندگان به چشم منبعی ببینند که برای رسیدن به معناها و درک عمیق تر در مورد فرایند آموختن، می توان بارها و بارها آن را خواند. آنچه ارزش آموختن داشته باشد حتما ارزش خوب آموختن هم دارد؛ و آنچه از همه بیش تر ارزش آموختن دارد خود فرایند آموختن است؛ پرورش و پیشرفت به واسطه ی کار فکری نظام مند در زمینه ی مهارت ها،عادت ها، وراهبردهای ذهن منضبط.

صفحه‌ی 1