مهرنوش گلشاهی فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تا بیکران آسمان دوستت دارم
  • 54,900 تومان
  • با تخفیف: 54,900 تومان
کشف عشق کنج 1 کتاب‌فروشی
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
وقتی آرام باشی خواهی دید
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

تا بیکران آسمان دوستت دارم

  • 54,900 تومان

او دوازده ساله است؛ افا سی و شش ساله، السی چهل و دو ساله، کاسپر چهل و هفت ساله، و یوس هفتاد و یک سال دارد. این پنج نفر همه به نوعی به زندگی همدیگر وصل شده‌اند، ولی هر کدام زندگی خود را دارند و داستان خودشان را می‌گویند. داستانی درباره خوشبختی غیرمنتظره‌ای که می‌تواند با آمدنش همه چیز رت به هم بریزد. در مورد رازهایی که آن‌قدر بزرگ هستند که حتی مطرح کردنشان غیرممکن به نظر می‌رسد. اینکه جوان بودن مشکلات خاص خود را دارد، مشکلات و موانعی که به صورت کوه غیرقابل گذری درمی‌آیند و راه را بر آدم سد می‌کنند. داستانی درباره تلاش و خستگی‌ناپذیری تا جایی که دیگر جانی برای ادامه دادن باقی نمی‌ماند. تا بیکران آسمان دوستت دارم حکایت ساده‌ای است از مشاهدات شخصی و تجربه‌هایی که می‌توانند به سادگی برای هر کدام از ما اتفاق بیفتند. داستان چنان گیرا و تاثیرگذار است که خواننده همراه با شخصیت‌های داستان حرکت می‌کند. خواننده فقط همراه قصه این شخصیت‌ها نیست؛ خواننده در ذهن این آدم‌ها سیر می‌کند.

کشف عشق کنج 1 کتاب‌فروشی

  • 49,000 تومان

امیلیا نایتینگل، تازه به شهر زادگاهش برگشته است تا کتاب‌فروشی که از پدرش به او ارث رسیده است برگرداند. کتاب‌فروشی رویای به حقیقت پیوسته هر کتاب‌دوستی است. اما بهترین و حقیقی‌ترین داستان‌ها، آن‌هایی نیستند که در صفحات کتاب‌های کتاب‌فروشی اتفاق می‌افتد. مشتریان کتاب‌فروشی هر کدام قصه‌هایی دارند: سرشار از غم، رنج، شادی و عشق.

وقتی آرام باشی خواهی دید

  • 25,000 تومان

« دنیا اینقدر شلوه یا ذهن من خیلی بهم ریخته است؟» راهب کره‌ای از مسائل مختلف زندگی، کار، عشق، روابط و دوستی برایمان حرف می‌زند. راهنمایی‌های ساده و عملی او کمک می‌کنند تا در زندگی شلوغ امروزی به دنبال راه کارهایی برای رسیدن به آرامش درونی‌مان باشیم. مثلا با زبان ساده برایمان توضیح می‌دهد که در مقابل افکار منفی تو سرمان چکارهایی می‌شود انجام داد. یا اینکه حسادت یا خشم خود را چطور می‌توانیم مهار کنیم. او از قدرت روابط و همچنین بخشش خودمان حرف می‌زند. نقاشی‌های زیبایی که در میان صفحات کتاب آورده شده است، کمک می‌کنند تا کمی بیشتر درباره معنای جملات فکر کنیم و در این میان به ذهنمان با دیدن نقاشی‌های آرامش بخش زنگ تفریح کوچکی بدهیم. اگر ما آرام باشیم بطور یقین دنیا هم جای آرام‌تر و بهتری خواهد شد.

صفحه‌ی 1