مهرنوش عابر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خلاقیت و حل مشکلات
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
5 دقیقه تا آرامش (چگونه ترس نگرانی و تردید را بی‌درنگ از خود دور کنیم)
گفتگوهای سرنوشت‌ساز (بهترین راه‌های ایجاد ارتباط برای گفتگوهای مهم)
خودسازی (روش‌های بهبود زندگی و موفقیت)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
10 اصل ثابت فرزندپروری
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

خلاقیت و حل مشکلات

  • 21,000 تومان

مهارت‌های خلاق در تفکر،لازمه موفقیت شماست. مدیران به طور متوسط، 50 درصد وقتشان را به تنهایی یا با دیگران صرف حل مشکلات می‌کنند. توانایی رویارویی با مشکلات و حل مسائل، از هر عامل دیگری در شغل تعیین‌کننده‌تر است. در واقع، می‌توان گفت افراد دارای تفکر ضعیف، باید زیردست افرادی کار کنند که از مهارت‌های تفکر خلاق بهره‌مند هستند. خوشبختانه خلاقیت مهارتی مثل دوچرخه‌سواری یا کار با رایانه است، که می‌توان آن را آموخت و با تمرین پرورش داد....

5 دقیقه تا آرامش (چگونه ترس نگرانی و تردید را بی‌درنگ از خود دور کنیم)

  • 26,000 تومان

به دلیل بیکاری، مالکیت نداشتن و شرایط ناپایدار اقتصادی حاکم بر عصر ما، افراد بیشتری احساس شکست و درماندگی و فشار روحی می‌کنند. پنج دقیقه تا آرامش با فراهم کردن روش‌هایی آزمایش شده و ثابت شده، قالب‌هایی فکری و روح و روان‌تان به شما می‌دهد و شما را برای رسیدن به تعالی کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که تنش، به ویرانی آشکار در روابط و کار ما می‌انجامدو و از همه مهم‌تر، سلامت و آرامش روحی ما را تباه می‌کند.

گفتگوهای سرنوشت‌ساز (بهترین راه‌های ایجاد ارتباط برای گفتگوهای مهم)

  • 70,000 تومان

گفتگوهای سرنوشت‌ساز به شما ابزاری می‌دهد تا مشکل‌ترین و مهم‌ترین گفتگوهای‌تان را اداره کنید، یاد می‌گیرید که چگونه: 1- برای موقعیت‌های پرخطر آماده شوید 2- عصبانیت و رنجش را به گفتگویی نیرومند بدل سازید 3- برای صحبت درباره تقریبا همه چیز ایجاد امنیت کنید.

خودسازی (روش‌های بهبود زندگی و موفقیت)

  • 20,000 تومان

برای این که از یادگیرنده‌ای موردی و اتفاقی به یادگیرنده‌ای علاقه‌مند به رشد فردی، و مشتاق رشد تبدیل شویم، باید در خلاف جهت زندگی بیشتر مردم حرکت کنیم. شرط می‌بندم که اگر از صد نفر بپرسید پس از پایان تحصیلات (دانشگاه یا دبیرستان) به میل خود چند کتاب خوانده‌اند، فقط معدودی از آن‌ها می‌گویند بیش از یک یا دو کتاب. اگر بپرسید چند نفر به قصد خودسازی به درس‌های شنیداری گوش می‌دهند یا داوطلبانه در سمینارها و کنفرانس‌هایی در این زمینه شرکت می‌کنند، حتی آدم‌های کمتری جواب مثبت می‌دهند. بیشتر افراد وقتی مدرک تحصیلی خود را می‌گیرند و به مناسبت آن جشن می‌گیرند، با خود می‌گویند: «خدا را شکر که تمام شد. فقط باید یک کار خوب پیدا کنم. دیگر درس خواندن تمام شد.» اما با چنین طرز فکری چیزی بالاتر از یک آدم متوسط نمی‌شوید. اگر می‌خواهید موفق باشید، باید به رشد فردی‌تان ادامه دهید و رشد کنید و رشد کنید.

10 اصل ثابت فرزندپروری

  • 45,000 تومان

در مورد این کتاب می‌توان گفت که بیشتر توصیه‌ها و رهنمودهای آن در تمام جوامع بشری با فرهنگ‌های مختلف و آداب تربیتی متفاوت، عملی و کاربردی و قابل اجراست. این کتاب با مطرح‌کردن مسائلی که به ظاهر ساده است ولی می‌تواند در تربیت کودکان بسیار سرنوشت‌ساز باشد به ما کمک کند تا با ژرف‌اندیشی در اعمال و رفتار خود پاسخگوی نیازهای روحی و عاطفی فرزندان‌مان باشیم. علاوه بر این، با تشریح کنش‌ها و اکنش‌های کودکان و نوجوانان در مقاطع سنی مختلف به ما یادآوری می‌کند در هر دوره سنی داشتن چه انتظاراتی از آنان طبیعی است و تحمیل چه وظایفی آنان را دچار پریشانی و ناامیدی می‌کند.

صفحه‌ی 1