مهرناز شهرآرای


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معجزه حضور (چگونه والدین آینده و ساختار مغزی کودکان را شکل می دهند)
ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد) گالینگور
مغز پذیرا (پرورش شجاعت کنجکاوی و تاب‌آوری در فرزندان)
حافظه (چگونه مغز خود را جوان نگه داریم)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
با صدایی متفاوت (نظریه روان‌شناختی و رشد زنان)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
فرزندپروری از درون به برون
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
فرزندپروری مغز بنیان
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
ذهن عالی در هر سن
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
غلبه بر عزت نفس پایین
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد)
کودک کامل مغز (چگونه کودکانی با 2 مغز پرورش دهیم)
انگیزش در تعلیم و تربیت
  • 750,000 تومان
  • با تخفیف: 750,000 تومان

معجزه حضور (چگونه والدین آینده و ساختار مغزی کودکان را شکل می دهند)

  • 100,000 تومان

در دنیای پیچیده و پر ابهام کنونی که بر تمامی جنبه‌های زندگی از جمله ارتباطات ما با کودکان به طور چشمگیری اثر گذار است.این کتاب بسیار مفید برای آن دسته از پدر و مادرها و دست اندرکاران پرورش کودکان نوشته شده است که به رغم کمبودها و مشکلات عمیقا کودکان را دوست دارند. و مایلند کودکانی سالم، کنجکاو، با شهامت، همدل، تاب آور، توانمند و موفق پرورش دهند. نویسندگان برجسته کتاب عقیده دارند وقتی در تعامل‌های روزانه به دنبال بهترین پاسخ به فرزندان خود هستید، بجای ترس‌ها، نگرانی‌ها، ستیزها و گریزها و عدم اطمینان‌ها، یا تلاش در دستیابی به معیارهای غیرواقعبینانه، فقط حضور داشته باشید. مقصود از حضور داشتن، حضور فیزیکی، ذهنی و هیجانی و کیفیت آن است. ایجاد حس ایمن بودن، دیده شدن، تسکین داده شدن و امنیت در کودکان از معجزه‌های حضور تربیت کنندگان است.

ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد) گالینگور

  • 250,000 تومان

دانیل سیگل با رویکرد بین رشته‌ای ((زیست شناسی اعصاب بین فردی)) این اندیشه که ذهن در فصل مشترک تجربه بین فردی و ساختار و کارکرد مغز پدید می‌آید را مورد کند و کاو قرار می‌دهد. در این رویکرد نیازی به انتخاب بین مغز و ذهن، زیست شناسی یا تجربه و طبیعت و تربیت وجود ندارد. کتاب موضوع های بسیار مهم چون فرهنگ، جنسیت، خلق‌ و خو، ژنتیک و نقش هشیاری و همبسته‌های عصبی آن در فرآیندهای ذهنی و اجتماعی را مورد بحث قرار می‌دهد. تلاش نویسنده عمیق‌تر کردن درکی از زندگی روزمره شخصی از ذهن و روابط انسانی، با استفاده از دیدگاه‌های عینی علم است. این کتاب برای درمانگران، همکاران محترم دانشگاه، متخصصان تعلیم و تربیت، دست‌اندرکاران رشد کودک و نوجوانان، و دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، روانپزشکی، جامعه شناسی، علم اعصاب، مددکاری اجتماعی، مدیریت و غیره مفید است. خوانندگان غیر متخصص می توانند با شناخت دقیق‌‌تر به بینش‌هایی در جهت رشد و ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و حرفه‌ای خود دست یابند. ارزش این کتاب، حمایت از رشد سالم و تاب‌آور ذهن شما و عزیزانتان در سرتاسر زندگی است.

مغز پذیرا (پرورش شجاعت کنجکاوی و تاب‌آوری در فرزندان)

  • 45,000 تومان

نگاهی دقیق به انتظارهای والدین و دیگر کسانی که در رشد و سلامت همه جانبه کودکان نقش دارند، در کنار هدف‌های پرورشی و آموزشی برای رشد و شکوفایی در این عصر و مسائل گوناگونی چون عدم آمادگی کافی کودکان و نوجوانان در ورود به زندگی بزرگسالی و... ما را به چهار هدف اساسی پرورشی تعادل، تاب‌آوری، بصیرت و همدلی که مشخصه مغز پذیرا هستند رهنمون می‌سازد. کتاب مغز پذیرا با تاکید بر این چهار اصل مغز پذیرا به توصیف مغز «نه» یا «ناپذیرا» و شیوه پرورش مغز پذیرا می‌پردازد. نویسنده‌های کتاب توضیحات بسیار ساده و دقیق، اندیشه‌های جدید و فعالیت‌ها و مهارت‌هایی به مراقبه کودک ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند کودکان همه سنین و همچنین خودشان را در حالت مغز پذیرا قرار دهند و در کودکان تعادل، تاب‌آوری، بصیرت و همدلی پرورش یابد. تمام اندیشه‌ها و فنونی که در این کتاب مطرح شده، علاوه بر کودکان برای بزرگسالان و همه کسانی که علاقه‌مند و متعهد به برقراری تعادل ، تاب‌آوری، بصیرت و همدلی در دنیای پیچیده و پرشتاب امروز هستند ارزشمند است.

حافظه (چگونه مغز خود را جوان نگه داریم)

  • 90,000 تومان

دکتر گری اسمال، استاد روان‌پزشکی و مدیر مرکز پیری در دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس (UCLA)، با این اعتقاد که از دست دادن حافظه پیامد اجتناب‌ناپذیر پیری نیست و مغز شما می‌تواند با آن بجنگد، ابزار مبارزه را در این کتاب به شما می‌دهد. هدف این کتاب خودیار، فراهم آوردن دانشی درباره نحوه حفظ یک ذهن جوان و سالم، به حداکثر رساندن عملکرد حافظه و حفاظت از مغزتان در برابر فراموشی است. این کتاب بر اساس کشف‌ها و فناوری‌های جدید و با بهره‌گیری از تمرین‌های نوآور حافظه و برنامه سلامت مغز، عملکرد ذهنی شما را از طریق کمک به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در بسیاری از انتخاب‌های شیوه زندگی بهبود می‌بخشد.

با صدایی متفاوت (نظریه روان‌شناختی و رشد زنان)

  • 100,000 تومان

کتاب با صدایی متفاوت به چگونگی تصمیم‌گیری زنان و مردان درباره اخلاق می‌پردازد. «کرول گیلیگان»، نویسنده این کتاب، گرایش اخلاقی مردان را «جهت‌گیری عدالت» با تاکید بر حقوق افراد و احترام به آن و گرایش اخلاقی زنان را «جهت‌گیری مسئولیت در برابر دیگران» با تاکید بر مراقبت از آن‌ها می‌پندارد. او رشد اخلاقی زنان و مردان را متضمن یکپارچگی این دو گرایش می‌داند.

فرزندپروری از درون به برون

  • 350,000 تومان

مولفان برجسته کتاب با تسلطی ویژه، مطالب بسیار پیچیده روانشناسی و علم اعصاب را به زبان ساده و با کاربردهای روشن برای والدین امروز و فردا ارائه می‌کنند. کتاب به والدین می‌آموزد با درک صحیح تجربه‌های دوره کودکی خود و به هم پیوند دادن آن‌ها، به رویکرد برنده - برندهای مجهز شوند که افزودن بر تربیت فرزندانی موفق، همدل، متحمل، انعطاف و انطباق‌‌پذیر و شاد، بهبودبخش ارتباط سالم و معنی‌دار در طول زندگی باشند. از این رو، گرچه عنوان و محتوای کتاب درباره فرزندپروری است، مطالب آن برای همه کسانی که به درک عمیق و پایدار روان آدمی متعهدند و با نگاهی فراتر از خویش به روابط بین فردی و سالم‌سازی آن در سراسر زندگی علاقه‌مندند، بسیار ارزنده و جذاب است.

فرزندپروری مغز بنیان

  • 230,000 تومان

هدف این کتاب پاسخ به این پرسش مهم است که تجربه‌های زندگی چگونه رشد مغز ما را که والد هستیم تحت تاثیر قرار می‌دهد، و ما نیز به نوبه خود بر رشد فرزندانمان اثر می‌گذاریم. این کتاب در نوع خود نخستین منبعی است که به خوانندگان کمک می‌کند نه تنها رفتار فرزندان خود را به خوبی مدیریت کنند، بلکه با رشد مغز فرزندپروری در خود، فرزندانی سالم و شاد تربیت کنند. وجه تمایز این کتاب با منابع دیگری که در این زمینه نوشته شده است تاکید ویژه آن بر والدین دچار فشار روانی بالا، وضعیت مغزی آن‌ها و کمک به موفقیت آن‌ها در فرزندپروری است. کتاب با ارائه نمونه‌هایی از تعامل‌های روانی و تصویرهای بسیار آموزنده، افزون بر شناختی که به متخصصان می‌دهد، برای والدین امروز و فردا و نیز همه کسانی که با علاقه به درک روابط بین فردی به بهره‌گیری از آن در سالم زیستن متعهدند، اطلاعات علمی و کاربردی بسیار جذاب و مفید و الگوهای تعاملی ارزنده فراهم می‌آورد.

ذهن عالی در هر سن

  • 100,000 تومان

درک ساختار و نحوه کارکرد مغز شناختی از آن چه هستیم به ما می‌دهد که می‌تواند شیوه‌ای که جهان خود را تجربه می‌کنیم تغییر دهد. امروز علم ثابت کرده است که روحیه، ادراک، حافظه و رفتار ما حاصل فعالیت الکتروشیمیایی مغزمان است، از این رو، نقش مغز و ذهن در سلامت فردی و اجتماعی انسان بسیار کلیدی و تعیین کننده است. هدف اصلی کتاب ارائه اطلاعتی بسیار مهم و مفید درباره ساختار و کارکرد مغز برای دستیابی به ذهنی سالم و عالی است. این کتاب مطالب بسیار پیچیده و روزآمد و کاربردهای بسیار مفید آنها را به ساده‌ترین شیوه و گویاترین زبان بیان کرده است. خواندن این کتاب را به افراد متخصص و غیر متخصص، وکسانی که پرورش مغز سالم و ذهن عالی در هر سن علاقه دارند توصیه می‌شود.

غلبه بر عزت نفس پایین

  • 100,000 تومان


کتاب «غلبه بر عزت نفس پایین» منبعی خود ـ یار است که علاوه بر آشنا کردن خواننده با علت‌های بروز عزت نفس پایین و تداوم آن، نشان می‌دهد که افراد دارای عزت نفس پایین چگونه باورهای منفی درباره خود را به صورت خود ـ نقادی، مقصر دانستن خود برای رویدادهای بیرونی، شک و تردید در مورد توانایی‌های خود، و تمرکز بر ضعف‌ها به جای خصوصیات مثبت، متجلی می‌کنند. ملانی فنل، نویسنده کتاب، فنون رفتاردرمانی شناختی را وسیله‌ای عملی برای غلبه بر وضعیت ناتوان‌کننده مزمن جسمانی و روانی می‌داند و سعی دارد با تغییر الگوهای فکری و رفتاری ناسالم، ابزار لازم برای رهایی از چرخه تصویر خود منفی را فراهم کند و هنر «پذیرش خود» را بیاموزد.

ذهن در حال رشد (چگونه تعامل روابط و مغز ما را شکل می‌دهد)

  • 250,000 تومان

دانیل سیگل، با رویکرد بین رشته‌ای «زیست‌شناسی اعصاب بین فردی» پیچیدگی، بالندگی، تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری ذهن انسان را بیان می‌کند. هدف او عمیق‌تر کردن درک ما از زندگی روزمره شخصی از ذهن و روابط انسانی، با بهره‌گیری از دیدگاه‌های عینی علم است. این کتاب برای افراد گوناگون از جمله درمانگران، اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان رشته‌های روانشناسی، روان‌پزشکی، جامعه‌شناسی، علم اعصاب، مددکاری اجتماعی، مدیریت و...، مربیان و والدین بسیار مفید است.

کودک کامل مغز (چگونه کودکانی با 2 مغز پرورش دهیم)

  • 200,000 تومان

مولفان کتاب برای نخسیتین بار دانش پیچیده مغز و ذهن را به شکل راهنمایی بسیار ساده جذاب و تاثیر‌گذار برای رشد هوش و سلامت هیجانی و اجتماعی کودکان و چالش‌های تربیتی والدین مراقبان کودکان دانشجویان مشاوران روان‌درمانگران و پژوهش‌گران ارائه می‌کنند. ارزش کتاب ایجاد اعتماد به نفس و کارآمدی در کلیه کسانی است که مایل‌اند در تعاملات روزانه خود با کودکان کار خطیر رشد و سلامت مغز و ذهن را به دور از ترس‌ها نگرانی‌ها عدم اطمینان‌ها ستیز‌ها و گریز‌ها با عشق آرامش و لذتی وافر به بهترین شیوه ممکن انجام دهند. 12 راهبرد اصلی کتاب که با هدف تربیت کودکان شاد همدلی متحمل و سالم طراحی شده است نه تنها برای کودکان از بدو تولد تا دوازه سالگی بلکه برای همه کسانی که در روابط بین‌فردی علاقمند و متعهد به بهره‌گیری از یک مغز کامل‌اند بسیار جذاب و مفید است.

انگیزش در تعلیم و تربیت

  • 750,000 تومان

در سال‌های اخیر، رشته انگیزش شاهد تحولات نظری بسیار بوده است. مفهوم انگیزش پس از طی یک دوره تاریخی از روندی فلسفی و زیست‌شناختی، دربرگیرنده دیدگاه‌های تعاملی شده است. در تحقیقات تربیتی، گرایش به الگوهای اجتماعی، فرهنگی یادگیری که بر بافت و ارتباط با ابعاد مختلف وجودی انسان تأکید دارد گسترش یافته و دیدی واقع‌بینانه‌تر و عینی‌تر از انسان با پیچیدگی‌هایش ارائه کرده است.

1  صفحه‌ی 1