مهرسا شرع الاسلام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)
همیشه خلاق (راهنمای روزانه خلاقیت)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان

پتانسیل پنهان (دانش رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌تر)

  • 199,000 تومان

هر کس گنجینه‌ای است از ظرفیت‌ها و استعدادهای پنهان؛ این کتاب درباره نحوه باز کردن قفل این گنجینه است. باور عمومی آن است که سرافراز شدن در ذات انسان است و ساختنی نیست. این باور ما را به تجلیل از دانش‌آموزان بااستعداد، ورزشکاران مادرزاد و نوابغ موسیقی سوق می‌دهد... اما برای کسب دستاوردهای بزرگ لازم نیست اعجوبه باشید. به ازای هر موتزارتی که خیلی زود به شهرت می‌رسد، چندین باخ وجود دارد که پیشرفتی تدریجی دارند و دیر شکوفا می‌شوند. این کتاب قدم به قدم به شما نشان می‌دهد که آنچه تفاوت در توانایی‌های طبیعی تلقی می‌شود، اغلب تفاوت در فرصت‌ها و انگیزه‌هاست. افرادی که گام‌های بزرگ برمی‌دارند به ندرت شگفتی‌های طبیعت هستند؛ آنها عموما محصول شگفت‌انگیز تربیت‌اند.

همیشه خلاق (راهنمای روزانه خلاقیت)

  • 350,000 تومان

کتاب «همیشه خلاق» به شما کمک می‌کند حول محور خلاقیتتان تمرین‌های روزانه تعریف کنید؛ از اشتیاق شخصی گرفته تا ایده‌پردازی، طرز فکر، همکاری و رهبری. کتاب به‌گونه‌ای است که باید روزی یک بار سراغش بروید. توصیه می‌کنم که «همیشه خلاق» را با یک نفر دیگر پیش ببرید تا رویه کتاب را در چهارچوب جامعه پزدازش کنید. بهترین دستاورد شما هنوز پیش رویتان است. فقط کافی است شما را به آنچه هر روز انجام می‌دهید نزدیک و نزدیک‌تر کنیم. امیدوارم به «همیشه خلاق» به چشم یک راهنمای تمرین و ممارست نگاه کنید تا در زندگی و کارتان کارآمد، درخشان و سلامت بمانید.

آنچه نمی‌خواهند درباره پول بدانید

  • 119,000 تومان

پول پیچیده است. زبانش با زبان ما فرق دارد. زبان پول پر است از اعداد ترسناک و مسائل دیگری که فقط متخصصان این حوزه آن را درک می‌کنند. ما با پول احساس قدرت می‌کنیم؛ پول نداشتن ضعیفمان می‌کند. رابطه احساسی ما با پول گاهی تحت تأثیر ترس است و گاهی تحت تأثیر حرص، غرور، عذاب وجدان یا شرم؛ احساسات قدرتمندی که خودشان را در نحوه خرج کردن، پس‌انداز و خطر کردن ما نشان می‌دهند و احتمالاً اصلاً متوجهشان هم نمی‌شویم. در این کتاب یاد می‌گیریم «عادت‌های بدمان» در زمینه مالی چطور شکل می‌گیرند و چگونه می‌توانیم راه‌حل‌هایی برایشان پیدا کنیم. کمی هم در گذشته غور می‌کنیم بلکه بتوانیم در آینده احساساتمان را در تصمیمات مالی دخیل نکنیم. این کتاب برای تمام کسانی است که اصلاً و ابداً حاضر نیستند کتابی درباره پول بخوانند.

صفحه‌ی 1