مهرزاد جعفری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دنبال من نگردید
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
ادامه بده
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
کودک خاموش
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
تلفن ثابت (جیبی)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
13 دلیل برای این‌که
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
النور و پارک
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
13 دلیل
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
تلفن ثابت
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان

دنبال من نگردید

  • 195,000 تومان

رمان «دنبال‌ من نگردید» روایت مادری است که پس از مرگ فرزندش سعی دارد خانواده را که اکنون در مرز از هم پاشیدگی است نجات دهد و در کنار یکدیگر نگاه دارد. او رنج عمیقی را تحمل می‌کند که خود مسبب آن است، و حالا باید خود را از اعماق استیصال بیرون بکشد و باقی‌مانده خانواده را برای ادامه راه به زندگی بازگرداند. «دنبال‌ من نگردید» رمانی الهام‌بخش و خانواده‌محور با ساختاری معمایی، پرتعلیق و روان‌شناختی است. شخصیت رمان در جست وجوی هویت و مفهوم رابطه، به‌ویژه رابطه خانوادگی، خواننده را با معانی‌ای همچون زن، مادر، خانواده، زنده بودن، وفاداری، ایثار و سرنوشت رودررو می‌کند، معناهای عمیق زندگی... همان‌هایی که همیشه در معرض خطرند.

ادامه بده

  • 40,000 تومان

سیمون اسنو، بدترین پسر برگزیده‌ای است که تا کنون برگزیده شده! این چیزیست که بز، هم‌اتاقی او می‌گوید. و شاید بز آدمی شرور، عوضی و یک خون‌آشام باشد؛ اما احتمالا درست می‌گوید. نیمی از اوقات، سیمون حتی نمی‌تواند از چوب دستی‌اش استفاه کند و در نیم دیگر اوقات،‌همه چیز را به آتش می‌کشد. مدیرش او را نادیده می‌گیرد، دوست دخترش با او به هم زده و هیولایی جادوخوار با صورت او در دنیای جادو می‌چرخد. بز می‌توانست از تمام این اتفاقات به نفع خود استفاده کند؛ اما اگر اینجا بود... آن‌ها آخرین سال‌شان در مدسه جادوگری واتفورد را می‌گذرانند، در حالی که دشمن قسم خورده او حتی برای ترم جدید حاضر نشده. ادامه بده داستان پستی و بلندی‌های زندگی سیمون اسنو، داستانی از ارواح، یک عاشقانه و یک معماست. این کتاب درست همان چیزیست که از رینبو راول دارید؛ اما هیولاهای آن بیش‌تر است!

کودک خاموش

  • 27,000 تومان

در تابستان 2006 اما پرایس مستاصل گوشه‌ای ایستاده بود و دید که کت قرمز پسر شش ساله‌اش را از رودخانه اوس بیرون کشیدند. غم‌انگیزترین داستان آن سال بود؛ یک پسربچه، ایدن، در هنگام وقوع سیل شدید از مدرسه بیرون رفت و غرق شد. ده سال بعد، اما دوباره لذت و آرامش زندگی‌اش را بازیافته است. او دوباره ازدواج کرده، حامله است و کنترل همه‌چیز را در دست دارد... ... تا زمانی که ایدن باز می‌گردد. آن‌قدر آسیب روحی دیده که نمی‌تواند حرف بزند، سوالات زیادی را برمی‌انگیزد و هیچ سوالی را پاسخ نمی‌دهد. فقط بدنش است که می‌تواند ناپدید شدن ده‌ساله‌اش را بازگو کند. استخوان‌های شکسته و زخم‌هایی که روی بدنش دارد، فقط نشانه‌های کوچکی از وحشتی است که تجربه کرده بود. ایدن اصلا غرق نشده بود، ربوده شده بود. در حالی که اما تلاش می‌کند با پسرش که حالا یک نوجوان شده است دوباره ارتباط برقرار کند، باید نقاب از چهره هیولایی که او را از اما ربوده بود بردارد، ولی در دهکده کوچک‌شان، چه کسی توانایی انجام چنین جرمی را دارد؟ جواب تمام سوال‌ها پیش ایدن است، ولی او نمی‌تواند آنچه ناگفتنی‌ست را بازگو کند.

تلفن ثابت (جیبی)

  • 29,000 تومان

جرجی مک‌کول می‌داند که زندگی مشترکش مشکل دارد؛ مدت زیادی هم هست که این رابطه مانند قبل نیست. هنوز عاشق همسرش نیل است،‌ او هم عاشقانه هنوز جرجی را دوست دارد، اما این مورد اکنون خیلی مورد توجه آن‌ها نیست. شاید هیچ‌‌وقت آن‌چنان که باید به این موضوع توجه نکرده بودند. دو روز به سفرشان به اماها جهت ملاقات خانواده نیل برای کریسمس مانده است که جرجی به نیل می‌گوید نمی‌تواند به این سفر برود. او نویسنده سریال‌های کمدی است و مشکل پیش‌بینی نشده در کار برایش رخ داده؛ او مجبور است در لس‌آنجلس بماند. می‌داند که نیل از او به شدت ناراحت خواهد شد، در واقع نیل مدت‌هاست از او ناراحت است؛ اما توقع ندارد که او به همراه بچه‌هایشان و بدون جرجی به این سفر برود. وقتی نیل و بچه‌ها به فرودگاه می‌روند، جرجی به این نتیجه می‌رسد که دیگر این زندگی به آخر خط رسیده است. همان شب،‌ جرجی به صورت خیلی اتفاقی و معجزه‌آسا،‌ راهی پیدا می‌کند که بتواند با نیل بیست سال پیش ارتباط برقرار کند. این یعنی یک فرصت مناسب برای درست کردن مشکلات زندگی مشترکش قبل از ازدواج‌شان... آیا جرجی باید همه‌چیز را درست کند؟ یا شاید هم باید کاری کند که هیچ‌وقت با هم ازدواج نکنند؟

13 دلیل برای این‌که

  • 37,000 تومان

نه می‌توانید جلوی آینده را بگیرید و نه می‌توانید گذشته را برگردانید تنها راه فهمیدن راز... این است که دکمه پخش را فشار دهید. کلی جنسن، از مدرسه به خانه برمی‌گردد و با بسته‌ای روی ایوان خانه‌شان مواجه می‌شود. درون جعبه، هفت نوار کاست پیدا می‌کند. نوارها صدای ضبط شده عشق و همکلاسی او، هانا بیکر که دو هفته پیش خودکشی کرده، است. هانا در این نوارها، سیزده دلیل برای این‌که به زندگی‌اش خاتمه داده را بازگو می‌کند. کلی، یکی از دلایل خودکشی او است. اگر نوارها را گوش کند، خواهد فهمید چگونه باعث مرگ او شده. کلی تمام شب را در شهر با حرف‌های هانا سپری می‌کند. او تبدیل به اولین شاهدی می‌‌شود که رنج‌هایی که هانا کشیده است را تجربه می‌کند. او حرف‌های هانا را تک به تک انجام می‌دهد و جاهایی که می‌گوید دنبال می‌کند. چیزی که می‌فهمد، برای همیشه زندگی‌اش را تغییر خواهد داد...

النور و پارک

  • 48,000 تومان

النور... با موهای قرمز و لباس‌های اشتباهی مردانه. پشت سر او می‌ایستد تا رویش را برگرداند. کنارش آرام دراز می‌کشد تا از خواب بیدار شود. النور کاری کرده که پارک به این نتیجه برسد که همه مزخرف و نچسب هستند و هیچ‌کس به اندازه او خوب و پاک نیست... النور. پارک... او قبل از این‌که آهنگی را برای النور پخش کند، می‌داند از آن خوشش خواهد آمد. قبل از این‌که شوخی‌ها و جک‌هایش تمام شود، به آن‌ها می‌خندد. جایی در سینه پارک هست، درست زیر گلویش، که باعث می‌شود النور به او وفادار بماند... پارک. در یک سال از مدرسه، دو نوجوان شانزده ساله که سرنوشت آن‌ها به یکدیگر گره خورده، با هم روبرو می‌شوند. آن‌ها به اندازه کافی باهوش هستند که می‌دانند اولین عشق هیچ‌گاه دوام ندارد، ولی آن‌قدر شجاع و مصمم هستند که برای با هم بودن تلاش کنند...

13 دلیل

  • 37,000 تومان

دو هفته از خود کشی «هانا بیکر» می‌گذرد. خودکشی او باعث به وجود آمدن جو نامناسبی در دبیرستانی که او در آن تحصیل می‌کرد می‌شود و اکثر بچه‌ها را درگیر خود می‌کند. دوستان هانا بر روی کمد او گل و یادگاری آویزان می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند. در این میان اما درباره دلایل خودکشی «هانا» نظرات مختلفی مطرح می‌شود اما هیچ‌کس از انگیزه او برای این کار آگاه نمی‌شود. در این بین «کلی جنسن» که پسری کم حرف و منزوی و تا حدودی تنهاست و قبل از مرگ هانا با او همکار و همکلاسی بوده و البته به او علاقه داشته است یک روز هنگام بازگشت به خانه با بسته عجیبی رو به رو می‌شود. او بسته را باز می‌کند و متوجه می‌شود سیزده نوار کاست در آن وجود دارد. «کلی» یکی از نوارها امتحان می‌کند و در کمال تعجب با صدای ضبط شده هانا مواجه می‌شود. هانا می‌گوید که قصد دارد در این سیزده نوار داستان زندگی خود و به خصوص دلایلش را برای خودکشی شرح دهد و «کلی» باید همه نوارها را تا آخر گوش بدهد. کلی که بسیار گیج شده با گوش دادن به نوارها و اتفاقاتی که برایش رقم می‌خورد متوجه می‌شود تعداد زیادی از بچه‌های دبیرستان این نوارها را دریافت کرده‌اند و علت مرگ هانا خیلی پیچیده‌تر از آن بوده که در ابتدا می‌پنداشته است.

تلفن ثابت

  • 44,000 تومان

جرجی مک‌کول می‌داند که زندگی مشترکش مشکل دارد؛ مدت زیادی هم هست که این رابطه مانند قبل نیست. هنوز عاشق همسرش نیل است،‌ او هم عاشقانه هنوز جرجی را دوست دارد، اما این مورد اکنون خیلی مورد توجه آن‌ها نیست. شاید هیچ‌‌وقت آن‌چنان که باید به این موضوع توجه نکرده بودند. دو روز به سفرشان به اماها جهت ملاقات خانواده نیل برای کریسمس مانده است که جرجی به نیل می‌گوید نمی‌تواند به این سفر برود. او نویسنده سریال‌های کمدی است و مشکل پیش‌بینی نشده در کار برایش رخ داده؛ او مجبور است در لس‌آنجلس بماند. می‌داند که نیل از او به شدت ناراحت خواهد شد، درواقع نیل مدت‌هاست از او ناراحت است؛ اما توقع ندارد که او به همراه بچه‌هایشان و بدون جرجی به این سفر برود. وقتی نیل و بچه‌ها به فرودگاه می‌روند، جرجی به این نتیجه می‌رسد که دیگر این زندگی به آخر خط رسیده است. همان شب،‌ جرجی به صورت خیلی اتفاقی و معجزه‌آسا،‌ راهی پیدا می‌کند که بتواند با نیل بیست سال پیش ارتباط برقرار کند. این یعنی یک فرصت مناسب برای درست کردن مشکلات زندگی مشترکش قبل از ازدواج‌شان... آیا جرجی باید همه چیز را درست کند؟ یا شاید هم باید کاری کند که هیچ وقت با هم ازدواج نکنند؟

صفحه‌ی 1