مهرداد پورشهبازی بهار بنی کریمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان اعتیاد (راهنمای متخصصان ویرایش دوم)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
آیا من باز هم من خواهم بود (دستیابی به تداوم حس خود در تجربیات زیسته زوال عقل)
درمان اختلالات ایذایی (راهنمای درمان‌های روان‌شناختی دارویی و ترکیبی)
دوشنبه چه رنگی است چگونه اوتیسم باعث تغییرات مثبتی در یک خانواده شد
روان‌شناسی بالینی و تربیتی کودک (رویکردی بوم شناختی تعاملی در درک مشکلات و مداخلات کودک)

درمان اعتیاد (راهنمای متخصصان ویرایش دوم)

  • 220,000 تومان

این کتاب نقشۀ راهی معتبر برای اقدامات بالینی اثربخش برای مراجعان مبتلا به اختلالات مصرف ماده است. متخصصان اعتیاد و کارشناسان غیر متخصص در این زمینه می‌توانند از این راهنمای تخصصی برای برنامه‌ریزی درمان و انتخاب گزینۀ مورد نظر از بین شیوه‌های درمانی مبتنی بر شواهد استفاده کنند. در این کتاب، راهبردهای اندازه‌گیری و مداخله‌ای به‌طور مفصل شرح داده‌ شده‌اند و اهمیت رابطۀ درمانی در سرتاسر کتاب مورد تأکید قرار گرفته است. از ویژگی‌های برجسته کتاب ذکر مثال‌هایی برای درگیر کردن مراجعان در فرآیند درمان، دانش روزآمد در زمینۀ برخی از مواد خاص، تأمل شخصی نویسندگان، تمرینات کاربردی، پرسش‌هایی برای تأمل و نکات کلیدی درج‌شده در انتهای هر فصل قابل ذکر است. آنچه در ویراست جدید اضافه شده است: • افزوده شدن فصل‌هایی در مورد چند رویکرد درمانی دیگر: ذهن‌آگاهی، مدیریت وابستگی و شیوه‌هایی برای کار با دیگرانِ مهم. • افزوده شدن فصل‌هایی در زمینۀ غلبه بر موانع درمان و اجرای صحیح درمان‌های مبتنی بر شواهد. • پوشش دادن چارچوب جدید مبتنی بر فرایندهای چهارگانه در زمینۀ مصاحبۀ انگیزشی، تغییرات تشخیصی در DSM-5 و پیشرفت‌های حوزۀ دارودرمانی. • به‌روزرسانی محتوای کتاب با تکیه بر جدیدترین تحقیقات و توصیه‌های بالینی.

آیا من باز هم من خواهم بود (دستیابی به تداوم حس خود در تجربیات زیسته زوال عقل)

  • 39,000 تومان

ابتلا به دمانس چه معنایی برای احساس خود در فرد دارد؟ کریستین برایدن دیدگاه خودمانی خویش از زندگی با دمانس را با ما در میان می‌گذارد و به ما توضیح می‌دهد که احساس تداوم خود پس از دریافت تشخیص و شکل‌گیری دمانس چگونه امکان‌پذیر خواهد بود؟ این کتاب درک عمیق‌تری از چگونگی زندگی معنادار همراه با دمانس را عرضه می‌کند و افسانه غالب بین ما را به چالش می‌کشد که بر مبنای آن، افراد مبتلا به دمانس به تدریج «کم‌رنگ» شده و در نهایت به «جسمی بی‌جان» تبدیل می‌شوند. در این کتاب حس آمیختگی خود با احساسات و هیجانات، نحوه ارتباط افراد با دیگران علی‌رغم تغییرات شناختی و چالش‌های ارتباطی و اینکه موارد مذکور چه معنایی برای مبتلایان به دمانس در جامعه دارند، مورد کاوش قرار خواهند گرفت.

درمان اختلالات ایذایی (راهنمای درمان‌های روان‌شناختی دارویی و ترکیبی)

  • 99,000 تومان

درمان اختلالات ایذایی یک کتاب کاربردی برای متخصصان پرمشغله-روان‌پزشکان، روان‌شناسان، مشاوران سلامت روان، مددکاران اجتماعی بالینی و...- و نیز دانشجویان، انترن‌ها و رزیدنت‌های شاغل در حوزه تخصصی سلامت روان است. این کتاب چکیده‌ای از اطلاعاتی مهم در مورد درمان‌های ترکیبی و غیرترکیبی مرتبط با دسته‌ای از اختلالات روان‌شناختی است که رفتار ایذایی مشخصه آنها محسوب می‌شود؛ از جمله اختلالاتی که جنبه‌های ایذایی بخشی از علائم اصلی آنها است (مانند ADHD، اختلال نافرمانی مقابله‌جویانه و اختلال سلوک) و اختلالاتی که خصایص ایذایی ارتباط نزدیکی با علائم اصلی آنها دارد (مانند اختلالات خلقی، شخصیت و اختلالات شناختی/تحولی). این کتاب علاوه بر تحلیل بهترین کاربردها و تحقیقات مبتنی بر شواهد، شامل بخش‌های اضافی مختصری است تا اطلاعات لازم را در قالبی سهل‌الوصول، قابل فهم، خواندنی و مناسب به خواننده انتقال دهد. مؤلفان هر فصل، کارشناسانی در حوزه آن اختلال محسوب می‌شوند و درمان‌های دارای حمایت تجربی مختلفی را در زمینه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در هر فصل مرور کرده‌اند.

مجموعه فعالیت‌هایی برای کودکان و نوپایان در معرض خطر (نحوه استفاده از فعالیت‌های روزمره برای ایجاد مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی)

  • 75,000 تومان

اختلالات رشدی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های تهدیدکنندۀ کودکان نوپا است که در صورت عدم تشخیص و درمان زودهنگام، موجب مشکلات جبران‌ناپذیری برای کودک می‌شود. این کتاب که در درجۀ اول برای مراقبان کودکان نوپا نوشته شده است، مجموعه‌ای از بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف را فراهم آورده است که ‌می‌توان از آن‌ها در ساعات مختلف روز و در هنگام انجام فعالیت‌های روزمره (مانند حمام کردن کودک یا بازی کردن با کودک) استفاده کرده و به تحریک و تقویت رشد او کمک کرد. یکی از نکات برجستۀ این کتاب، گردآوری بازی‌ها و فعالیت‌هایی است که استفاده از آنها نه تنها موجب خستگی و ملال کودکان نمی‌شود، بلکه تجربۀ شاد و مفرحی برای آنان بوده و موجب بهبود پیوند والد و فرزند می‌شود. این کتاب می‌تواند مورد استفادۀ دو دسته از مراقبان کودک قرار گیرد: والدینی که کودکان آنان تحت درمان اختلالات و تأخیرهای رشدی قرار دارند و والدینی که کودکان آنان به چنین درمانی دسترسی ندارند.

دوشنبه چه رنگی است چگونه اوتیسم باعث تغییرات مثبتی در یک خانواده شد

  • 49,000 تومان

روزی جک از من پرسید: «تو دوشنبه را چه رنگی می‌بینی؟» با حواسپرتی پرسیدم: «چی؟ تو روزها را رنگی می‌بینی؟» بزرگ کردن پنج بچه برای بیشتر والدین به‌اندازۀ کافی دردسرساز است، حال وقتی یکی از آنها تشخیص ابتلا به اوتیسم را دریافت کرده باشد زندگی همۀ اعضای خانواده پیچیده‌تر، احساسی‌تر و شگفت‌انگیزتر می‌شود. «کری کرئیلو» مادری است که تمام سختی‌ها و آسانی‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها و گریه‌ها و خنده‌های خود را که از حضور یک کودک مبتلا به اوتیسم در خانواده ناشی می‌شود شرح می‌دهد. او با قلم شیوا و شیرین خود که گهگاه لبخند دلنشینی را بر لب‌ها می‌آورد، ما را به تماشای زندگی جالب خود دعوت می‌کند و به ما نشان می‌دهد که چگونه اوتیسم باعث بهتر شدن زندگی او و سایر اعضای خانوادۀ خویش شده است. خواندن این کتاب به افرادی که به نحوی با اوتیسم سروکار دارند (مادران و خویشاوندان کودکان مبتلا به اوتیسم، دانشجویان و متخصصان علاقه‌مند به اوتیسم و حتی تمام کسانی که از خواندن داستان‌ها و خاطرات شیرین لذت می‌برند) توصیه می‌شود. اگر تا به حال صرفاً اوتیسم را از طریق مطالعۀ کتب تخصصی شناخته‌اید، وقت آن رسیده است که آن را از دید یک مادر نیز در نظر بگیرید. آماده‌اید؟

روان‌شناسی بالینی و تربیتی کودک (رویکردی بوم شناختی تعاملی در درک مشکلات و مداخلات کودک)

  • 90,000 تومان

در کتاب روان‌شناسی بالینی و تربیتی کودک: رویکردی بوم‌شناختی - تعاملی در درک مشکلات و مداخلات کودک، نقاط عطف تحولی در دوره‌های کودکی و نوجوانی مورد بررسی قرار گرفته و راهبردهای مداخله‌ای مختلفی در زمینه‌های بالینی و تربیتی در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. این کتاب: • در حال حاضر یکی از معدود کتاب‌هایی در زمینۀ آسیب‌شناسی روانی کودک است که با استانداردهایDSM-5 هماهنگی دارد. • نحوۀ برخورد با چالش‌های تحولی رایجی که از سنین 3-18 سالگی به وقوع می‌پیوندند را مورد بررسی قرار می‌دهد. • بر تحقیقات معاصر در زمینۀ تحول مغز مبتنی است که نشان می‌دهند چرا ممکن است برخی از کودکان در برابر مشکلات بالینی یا تربیتی خاصی آسیب‌پذیر باشند. • خوانندگان را برای انجام فرمول‌بندی‌های موردی و مداخلات کل‌نگرانه آماده می‌کند. • نقاط عطف تحولی و اختلالات سازگاری را در دوره‌های کودکی و نوجوانی مورد بحث قرار می‌دهد.

صفحه‌ی 1