مهرداد فیروزبخت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول روانشناسی بالینی و مشاوره
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان
راهنمای مصاحبه تشخیصی اختلالات روانی (برای روان‌شناسان بالینی و روان‌پزشکان)
روان‌شناسی بالینی (پل علم و عمل)
  • 650,000 تومان
  • با تخفیف: 650,000 تومان
اصلاح رفتار چیست و چگونه انجام می‌شود
  • 450,000 تومان
  • با تخفیف: 450,000 تومان
رادار رابطه (چرا مغزتان به آدمی که زندگی شما را جهنم می‌کند بله می‌گوید)
با آلبرت الیس مشاوره کنید
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
فنون آرمیدگی و کاهش استرس
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
آسیب‌شناسی روانی بالینی پیشرفته فیش (علائم و نشانه‌ها در روان‌پزشکی)
روانشناسی فیزیولوژیک (مغز و رفتار)
  • 500,000 تومان
  • با تخفیف: 500,000 تومان
چگونه عصبانیت‌تان را کنترل کنید قبل از آن‌که عصبانیت‌تان شما را کنترل کند
انگیزش و هیجان (زیست‌شناختی روان‌شناختی و محیطی)
ویران‌گران زندگی (5 تیپ شخصیتی که می‌توانند زندگی شما را خراب کنند)

اصول روانشناسی بالینی و مشاوره

  • 450,000 تومان

جودیت تاد و آرتور بوهارت در ویرایش سوم کتاب پرفروش اصول روانشناسی بالینی و مشاوره، مباحثی چون تحولات تاریخی روانشناسی حرفه‌ای، سنجش و تشخیص، روش‌های سنجش عقلی، شناختی و روانی- عصبی را مطرح می‌کنند. هم‌چنین در مبحث رویکردها به نظریه‌های نوین آن، درمان‌های مراجع محور و شخص محور، گشتالت‌درمانی و درمان‌های وجودی- انسان‌گرا، رفتاردرمانی و شناخت‌درمانی، هیپنوتیزم و طب‌رفتاری و رویکردهای گروهی و خانواده درمانی می‌پردازند. آن‌ها بحث‌های مفصلی را نیز به زناشویی و مشاوره با کودکان اختصاص داده‌اند. این مؤلفان در مباحث تجربی و نظری نیز بحث تحقیق در روان‌درمانی و ادغام روان‌درمانی را پیش می‌کشند. نکته جالب و جدید در این کتاب، پرداختن به مباحث نوینی چون موضوعات پست مدرن و فمینیستی و حقوق در روانشناسی بالینی و مشاوره است. کتاب تاد و بوهارت بی‌شک می‌تواند یکی از منابع درسی اصلی دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی رشته‌های روانشناسی بالینی، مشاوره و روان‌پزشکی و مددکاری اجتماعی باشد.

راهنمای مصاحبه تشخیصی اختلالات روانی (برای روان‌شناسان بالینی و روان‌پزشکان)

  • 120,000 تومان

مطالعه این کتاب به کلیه همکاران روان‌پزشک و روانشناس که خواستار تسلط هر چه ببشتر بر معیارهای تشخیصی دی اس ام فور تی آر اختلالات روان‌پزشکی هستند، توصیه می‌شود.

روان‌شناسی بالینی (پل علم و عمل)

  • 650,000 تومان

همان‌طور که از نام روانشناسی بالینی بر می‌آید، روانشناسی بالینی یکی از شاخه‌های رشته بزرگتر روانشناسی است. روانشناسان بالینی همچون سایر روانشناسان به رفتار و فرایندهای ذهنی علاقه‌مندند. مثل برخی از روانشناسان هم در مورد رفتار انسان تحقیق می‌کنند، از نتایج این تحقیقات استفاده می‌کنند و سنجش انفرادی انجام می‌دهند. روانشناسان بالینی همچون اعضای برخی از حرفه‌های دیگر به کسانی که مشکلات روانی دارند، کمک می‌کنند. البته بیان دامنه در حال گسترش و مسیرهای در حال تغییر روانشناسی بالینی در یکی دو جمله دشوار است. با این حال می‌توانیم ویژگی‌های اصلی این رشته و صورت‌های مختلف آن را به اجمال بیان کنیم.

اصلاح رفتار چیست و چگونه انجام می‌شود

  • 450,000 تومان

اصلاح رفتار روی رفتار عمومی یا آشکارء و رفتار خصوصی یا ناآشکار افراد تمرکز می‌کند. اصلاح رفتار از همان شروع به عنوان یک حیطه مطالعاتی علمی - که حیطه‌های فرعی تحلیل رفتار کاربردی و رفتاردرمانی داشت - راه موثری برای اصلاح رفتار در انواع موقعیت‌های کاربردی بوده است. این را هم مرهون شکل‌گیری و تحول روش‌های علمی مطالعه رفتار است. اصلاح رفتار بر طرح موردی انفرادی تاکید دارد که اتکایش بر روش‌شناسی آماری رسمی متمرکز بر میانگین‌های گروهی است.

رادار رابطه (چرا مغزتان به آدمی که زندگی شما را جهنم می‌کند بله می‌گوید)

  • 200,000 تومان

در روزگار ما بسیاری کورکورانه و شتابزده فردی را برای ازدواج انتخاب می‌کنند و پس از مدتی در نهایت با او به مشکل می‌خورندء اما با وجود مشکلات فراوان و مداومی که با فرد دچار اختلال شخصیت پیدا می‌کنندء همچنان رابطه خود را با او ادامه می‌دهند. «در کتاب رادار رابطه»ء چنین افرادی که ویرانگر رابطه هستندء «اختلاف‌جو» نامیده شده‌اند. بیشتر افراد اختلاف‌جو دچار اختلالات شخصیتی از نوع خودشیفتهء مرزیء ضداجتماعی و نمایشی هستندء یا دارای مشکلاتی چون پارانویا (بدبینی و سوءظن افراطی)ء اختلال دوقطبی یا اعتیاد می‌باشند. این کتاب همچون رادار کمک می کند خطری را که به سادگی نمی‌توانید ببینید پیشاپیش تشخیص دهید و از رابطه یا ادامه زندگی با آنان پرهیز کنید.

با آلبرت الیس مشاوره کنید

  • 20,000 تومان

کتاب با آلبرت الیس مشاوره کنید سه قسمت دارد. قسمت اولء مقدمه ای برروان درمانی عقلانی هیجانی است. قسمت دوم آنء چهل پرسش و چهل پاسخ در رابطه با کاربرد مفاهیم رفتار درمانی عقلانی هیجانی در زندگی عاقلانه و سالم است.و بالاخره در قسمت سومء حدود چهل پرسش و چهل پاسخ می‌خوانید که به متخصصان یاد می‌‌دهند در روان درمانیء مددکاری اجتماعیء تدریس و غیرهء چگونه از رفتار درمانی عقلانی هیجانی استفاده کنند.

فنون آرمیدگی و کاهش استرس

  • 75,000 تومان

استرس پدیده‌ای اجتناب‌ناپذیر در زندگی شلوغ و پر از آشفتگی ما است و از ایجاد تعادل بین کار و روابط تا رسیدگی به چالش‌های مالی و مشکلات سلامت، با آن روبرو می‌شویم. کتاب فنون آرمیدگی و کاهش استرس با ارائه فنون گام به گام آرام کردن بدن و ذهن در این دنیای مملو از تحریک، به میلیون‌ها انسان کمک کرده است. ویراست کاملا به روز شده و آخر این کتاب، راهنمای جامعی است که کمک می‌کند ماشه‌چکان‌های استرس خود را بکاوید، نشانه‌های‌تان را شناسایی کنید، و برای کاهش استرس‌تان برنامه‌ای عملی بریزید. هر فصل این کتاب یکی از روش‌های آرمیدگی و دلیل موثر بودن آن را توضیح می‌دهد و با تمرین‌هایش کمک می‌کند بر استرس توانکاه‌تان غلبه کنید. اگر دنبال راه‌های عملی و واقعی کاهش استرس هستید، این همان کتابی است که چنین راه‌هایی را ارائه می‌دهد.

آسیب‌شناسی روانی بالینی پیشرفته فیش (علائم و نشانه‌ها در روان‌پزشکی)

  • 115,000 تومان

آسیب‌شناسی روانی علم و مطالعه نشانه‌های روان‌شناختی و روان‌پزشکی است. آسیب‌شناسی روانی بالینی، این مطالعه را در بافت بالینی قرار می‌دهد که در آن روان‌پزشکان سنجش‌های تشخیصی و خدمات سلامت روان می‌دهند. فهم واضح و روشن آسیب‌شناسی روانی، در قلب ارائه موثر و مناسب چنین خدماتی جای دارد.

روانشناسی فیزیولوژیک (مغز و رفتار)

  • 500,000 تومان

ویراست ششم کتاب روانشناسی فیزیولوژیک (مغز و رفتار) همچون دیگر ویراست‌های این کتاب، شامل آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه است تا به دانشجویان مبنای علم عصب‌نگر رفتاری را آن‌طور که امروزه فهمیده و اجرا می شود ارائه دهد. این کتاب، مطالب جدید در مورد علم ژنتیک و پیراژنتیک، جهش‌های ژنتیکی، علم اتصالات، تصویربرداری مغزی، مهندسی ژنتیک و فنون انتقال ژنی و فهم و سازماندهی امراض و اختلال‌های مغزی را پوشش می‌دهد. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها، تغییرات معناداری در برخی قسمت‌ها داده شده‌است تا فهم فعلی از مفاهیم را منعکس کنند و دانش را بهتر به دانشجویان انتقال دهد.

چگونه عصبانیت‌تان را کنترل کنید قبل از آن‌که عصبانیت‌تان شما را کنترل کند

  • 70,000 تومان

عصبانیت هیجانی جهانی است و در صورت عدم وارسی می‌تواند صدمه ماندگاری به زندگی، روابط، شغل و حتی سلامتی‌تان بزند.اما اگر آموزه‌های رفتار درمانی عقلانی هیجانی را در پیش بگیرد، می‌توانید مشکلات‌تان را بدون عصبانیت حل کنید.دکتر آلبرت الیس و دکتر چیپ تافریت با رویکرد اثبات‌شده رفتار درمانی عقلانی هیجانی کمک می‌کنند با مشکلات هیجانی‌تان به نحوه موفقت‌آمیزی کنار بیایید و از فنون آن برای فهم نظام‌مند ریشه‌ها و طبیعت عصبانیت خود استفاده کنید. شما خواننده این کتاب با دستورالعمل‌ها و تمرین های آن می‌توانید در این دنیا غالبا مشکل‌ساز و ناعادلانه، غیر عصبی زندگی کنید.رفتار درمانی عقلانی هیجانی از واکنش‌های عصبانیت‌آمیزتان کم می‌کند و این واکنش‌ها را به چالش می‌کشد و حذف می‌کند.

انگیزش و هیجان (زیست‌شناختی روان‌شناختی و محیطی)

  • 170,000 تومان

کتاب انگیزش و هیاجن نوشته‌ی لمبرت دکرس، مرور کاملی بر مبحث انگیزش و هیجان است. لمبرت دکرس در این کتاب توضیح می‌دهد که منابع زیست‌شناختی، روان شناختی و محیطی چطور به انگیزش یعنی به القای رفتار، احساسات و شناخت مبدل می‌شوند. ویراست پنجم این کتاب که هم‌اکنون در اختیار شما قرار دارد، به‌طور کامل بازنگری و به‌روز، و بیش از 225 منبع جدید به آن افزوده شده است، از جمله این‌که فصول انگیزش هدف و روان‌شناسی هیجان، در آن شرح و بسط بیشتری یافته‌اند. دیگر موضوعات به‌روز شده‌ی این کتاب‌، یافته‌ها و تفاسیر جدید در خصوص چگونگی تاثیر تکامل بر سلایقو ترجیحات، تعیین انگیزش توسط صفات شخصیتی و چگونگی وابسته شدن کنترل خود به تحلیل هزینه/منفعت هستند. فرهنگ توصیفی اصطلاحات در پایان هر فصل و بیشتر شدن لینک‌های مربوط به منابع بیشتر هم از دیگر مزیت‌های کتاب است.

ویران‌گران زندگی (5 تیپ شخصیتی که می‌توانند زندگی شما را خراب کنند)

  • 120,000 تومان

کتاب ویران‌گران زندگی دومین کتاب عمومی است که انتشارات رشد با موضوع اختلالات شخصیت منتشر می‌کند. کتاب نخست با عنوان عشق دیوانه‌وار با ترجمه مترجم کتاب حاضر آقای مهرداد فیروزبخت در سال 1395 به چاپ رسید و چاپ سوم آن در سال 1397 در اختیار خوانندگان قرار گرفت. پدران مادران همسران فرزندان همکاران و دوستانی که ارتباط نزدیک و درازمدت و گاه ناگسستنی با بیماران دارای اختلال شخصیت دارند آرام آرام از سرزندگی و آرامش دور می‌شند از پیشرفت و فراروندگی باز می‌مانند و دیری نمی‌گذرد که نهال خرم و با طراوت عزت‌نفس معناخواهی و هدفمندیشان پژمرده و مچاله می‌شود!

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1