مهدی مهریار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کمال‌گرایی (از کمال‌جویی دست برداریم و پربارتر و شادتر زندگی کنیم)
شما با سم تماس گرفته‌اید
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
هانا آرنت (زندگی در عصر ظلمت)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
شجاعت قضاوت‌ شدن
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
درون و برون سطل خاکروبه
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

کمال‌گرایی (از کمال‌جویی دست برداریم و پربارتر و شادتر زندگی کنیم)

  • 200,000 تومان

آیا افرادی که در زندگی احساس خوشبختی می‌کنند فرمول پیچیده‌ای را برای شاد بودن در اختیار دارند که سایرین از آن محروم‌اند؟ نگاهی به اطرافیان خود بیندازید. بعضی از افراد همیشه ناراحت و ناراضی هستند و هیچ‌وقت احساس خوشبختی نمی‌کنند ولی افراد دیگری هم هستند که با وجود تمام مشکلاتی که دارند، همیشه خوشحال و راضی هستند. آرامش و خوشبختی چیزی است که هر کسی در هر شرایطی هم که باشد می‌تواند از آن بهره‌مند گردد. فقط کافی است یک سری اصول ساده را بدانید و به کار ببندید. نویسنده در این کتاب مسیری پنجاه مرحله‌ای را پیش پایتان می‌گذارد که در انتهای آن به گوهری ارزشمند دست خواهید یافت. بخوانید، عمل کنید و شادی و خوشبختی‌تان را به نظاره بنشینید...

شما با سم تماس گرفته‌اید

  • 220,000 تومان

داستین تائو نویسنده آمریکایی ویتنامی ساکن نیویورک است. او از کالج Amherst با مدرک B.A در علوم سیاسی، فارغ‌التحصیل شد. و در حال حاضر در مقطع دکترا در دانشگاه نورث وسترن است و در آنجا سواد رسانه‌ای انتقادی می‌خواند. شما با سم تماس گرفته‌اید رمانی پر از شخصیت‌های مختلف، درد دل اولین عشق و از دست دادن آن، به علاوه لمس جادو. این کتاب ارتباطی فوری با هر کسی که به‌دنبال یک رمان عاشقانه احساسی بزرگ است برقرار می‌کند. جولی هفده ساله آینده‌اش را کاملا برنامه‌ریزی کرده است: با همسرش سم از شهر کوچکش نقل مکان می‌کند، کالج می‌رود، تابستانی را در ژاپن می‌گذراند. اما بعد سم می‌میرد. و همه‌چیز تغییر می‌کند. جولی که از شنیدن صدای او ناامید شده است، فقط برای گوش دادن به پست صوتی سم با تلفن او تماس می‌گیرد. و سم گوشی را برمی‌دارد... اگر شاتس دومی برای خداحافظی داشته باشید چه می‌کنید؟

هانا آرنت (زندگی در عصر ظلمت)

  • 150,000 تومان

هانا ارنت شرح کامل خود را از محاکمه آدولف آیشمن افسر اس‌اس فراری نازی که به اجرای راه‌حل نهایی آدولف هیتلر کمک کرده بود، منتشر کرد. غوغایی که کتاب ایجاد کرد او را عمیقا شوکه کرد. او بلافاصله پس از انتشار کتاب آیشمن در اورشلیم گزارشی در مورد پیش‌پا افتادگی شیطان در سال 1963 به دوستش کارل یاسپرس نوشت و گفت: مردم به هر وسیله‌ای متصل می‌شوند تا آبروی من را ببرند. آنها هفته‌ها تلاش کرده‌اند چیزی در گذشته و زندگی خصوصی‌ام پیدا کنند تا باعث شود آبروی من را به خطر بیندازند. آن سی هلر سردبیر مجله و روزنامه‌نگار و نویسنده گروه توسعه رد بوک سعی کرده در این کتاب زندگی و اتفاقاتی که در طول دوره زیستی هانا آرنت بوده را به رشته تحریر درآورد.

شجاعت قضاوت‌ شدن

  • 100,000 تومان

درحومه‌ی این شهر هزار ساله فیلسوفی زندگی می کرد او آموخت که جهان ساده است و سعادت در دسترس هرکسی است مرد جوانی که از زندگی ناراضی بود به دیدار این فیلسوف رفت تا برای سئوال‌هایش پاسخی بیابد این جوان جهان را توده‌ای آشفته از تناقضات یافت و از نظر ذهن پریشان او، هر تصوری از خوشبختی کاملا پوچ بود

درون و برون سطل خاکروبه

  • 50,000 تومان

پرلز در کتاب «دون و برون سطل خاکروبه» نظریه خودش ـ تمرکز روی آگاهی ـ را به کار می‌برد و «آنچه می‌خواهد نوشته شود» را می‌نویسد. این که نوشته‌ها در قالب شعر، بازی، سبک خاص نوشتن خودش و گاهی در غالب نظریه به نگارش در می‌آیند.این کتاب را به نوشته‌ای خاص تبدیل کرده است. این زندگی‌نامه دوست داشتنی و جذاب ، یک پازل تکه تکه خیره کننده از خاطرات و بازتاب‌هایی متنوع، متفکرانه و اندیشمندانه و زندگی‌ای محرک است.

صفحه‌ی 1