مهدی قراچه داغی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وابستگی بیش از اندازه (حرکت به فراسوی وابستگی ناسالم)
شما شیاد نیستید
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
روانشناسی انگیزه مهارت‌های انگیزشی (چگونه دیگران را به تغییر کردن تشویق کنیم)
تعارض (چرا در تله می‌افتیم چگونه از آن بیرون برویم)
نترسید (آموزش کنترل ترس روش جدید برای غلبه بر ترس فوبیا و اضطراب)
آناتومی اضطراب (واکنش بدن به ترس را درک کرده و بر آن غلبه کنید)
همدلی (راهنمایی ساده برای مرز‌گذاری کنترل احساسات و آسان‌تر کردن زندگی)
استرس‌ناپذیر (استرس مزمن و راهنمای علمی برای غلبه بر آن)

بی‌حد و مرز (مغزتان را تقویت کنید همه‌چیز را سریع یاد بگیرید و به انتظارات خود در زندگی بیفزایید)

  • 210,000 تومان

مغز شما قدرتمند‌ترین تکنولوژی در جهان است. اما قبل از خواندن این کتاب، به این قدرت پی نمی‌برید. به‌رغم گفته دیگران، محدودیتی ندارید. شما توانمندی بالقوه تمام نشدنی دارید. با خواندن این کتاب می‌توانید: بر ذهن خود مسلط شوید. بر میزان بهره‌وری خود بیفزایید. به انگیزه‌ای تمام نشدنی دست پیدا کنید. ذهن خود را شفاف کنید. بر توجه خود بیفزایید. همه‌چیز را یاد بگیرید.

وابستگی بیش از اندازه (حرکت به فراسوی وابستگی ناسالم)

  • 110,000 تومان

وابستگی روانی ناسالم، آن‌طور که معمولا رایج است، زمانی اتفاق می‌افتد که یک شخص سعی می‌کند اعمال شخص دیگری را کنترل کند، درحالی‌که در ظاهر به نظر می‌رسد قصد کمک دارد. این شخص تقریبا در همه مواقع درباره خودش احساس بهتری پیدا می‌کند. الگوی وابسته ناسالم ریشه در بحث‌های دوران گذشته، به هنگام دریافت ضربه روانی دارد، این طرز رفتار بعدها روی رفتار و زندگی اثر می‌گذارد.

چگونه روان‌درمانگر خود باشیم (با صرف زمانی کوتاه در روز روحیه خود را بالا برده اضطراب خود را کاهش دهید)

  • 140,000 تومان

من معتقدم روان‌درمانی و به عبارتی تراپی از چنان توانایی بالقوه‌ای برخوردار است که حال همه مردم را بهتر می‌کند اما مسئله این‌جاست که روان‌درمانی، ارزان تمام نمی‌شود. دسترسی به روان‌درمانگر آسان نیست. کسانی هستند که سال‌ها در صف ویزیت روان‌درمانگرها ایستاده‌اند. البته فراموش نکنیم که مراجعه افراد به روان‌درمانگر، هنوز داغی است بر پیشانی آنها، داغ مراجعه به روان‌درمانگر! اما اگر تردید دارید، به این نکته توجه کنید: گاه مغز ما نیاز به کمی محافظت دارد؛ نیازمند آن است که دست نوازشی روی آن کشیده شود. مغز ما گاه نیازمند تعمیر و نگهداری است تا بتواند با چالش‌های زندگی برخورد کند و در اینجاست که تراپی یا روان‌درمانی می‌تواند به کمک ما بیاید. روان‌درمانی هرگز اسباب خجالت نیست. به شما قول می‌دهم کارتان به زندگی در جنگل یا غار نخواهد کشید. روان‌درمانی به شما جرات و شهامت می‌دهد. به شما این امکان را می‌دهد که یک زندگی سرشار از امید و موفقیت داشته باشید.

شما شیاد نیستید

  • 130,000 تومان

اگر همچنان موفقیت‌های خود را به شانس و بخت و اقبال بلند نسبت دهیم و شکست‌‌ها را به پای خود بنویسیم، چگونه می‌توانیم رویاهایمان را دنبال کنیم؟ وقتی به سندروم شیاد فکر می‌کنیم، اغلب آن را به زمینه‌های کار و تجارت نسبت می‌‌دهیم. اما من همیشه در این فکر بوده‌ام که چگونه این شیاد درون می‌تواند روی سایر جنبه‌های زندگی ما تاثیر بگذارد. بیایید این دیوارهایی را که مانع از موفقیت ما می‌شوند فرو بریزیم. بیایید با عزت‌نفس کم، کمال‌طلبی، کمی اعتماد‌به‌نفس، مهرطلبی و بسیاری از رفتارهای نادرست خداحافظی کنیم.

روانشناسی انگیزه مهارت‌های انگیزشی (چگونه دیگران را به تغییر کردن تشویق کنیم)

  • 250,000 تومان

بدون داشتن انگیزه، در بدترین شرایط مقاومت و در بهترین شرایط تردید و دودلی در برابر قبول تغییر وجود خواهد داشت. وقتی خود انگیزه وجود داشته باشد، می‌توانید به همه دستاوردهای مورد نظرتان برسید، چیزهایی که قبلاً غیر ممکن به نظر می‌رسیدند. دامنه موقعیت‌هایی که می‌توان از داشتن انگیزه بهره‌برداری کرد، بسیار وسیع است. کتاب «روانشناسی انگیزه» بیشتر برای کارکنان خط مقدم در زمینه‌های بهداشت و سلامتی، مراقبت‌های اجتماعی، عدالت کیفری و خدمات مربوط به جوانان نوشته شده است.

تعارض (چرا در تله می‌افتیم چگونه از آن بیرون برویم)

  • 180,000 تومان

وقتی در خانه با همسرمان اختلاف‌نظر پیدا می‌کنیم و کارمان به مخالفت و درگیری می‌کشد، متوجه نیستیم که در واقع، کار به تعارض کشیده است. البته تنها در جمع خانواده نیست که این وضع شکل می‌گیرد، چراکه درسازمان های کاری و شرکت‌ها و موسسات مختلف هم شاهد چنین اوضاعی هستیم. این مطلب در کتاب تعارض بحث و بررسی می‌شود و راهکارهای بسیار موثری برای جلوگری از صدمات ناشی از این تعارض‌ها که هم کارکنان و هم صاحبان سازمان‌ها با آن درگیرند پیشنهاد می‌شود. ضمن اینکه باید توجه داشت تعارض همیشه بد نیست، بلکه جنبه‌های مفید گوناگون هم دارد. اشخاص موفق در روابط زناشویی و محیط‌های کاری کسانی‌اند که این دو نوع تعارض را از هم تمیز دهند و در هر زمینه، روش و رفتاری مناسب را به کار گیرند.

نترسید (آموزش کنترل ترس روش جدید برای غلبه بر ترس فوبیا و اضطراب)

  • 250,000 تومان

انسان از بدو پیدایش خود از ترس رنج برده است. نوشته‌ها، ادبیات و تاریخ پُر ازمثال در این‌باره هستند. این هراس‌ها منحصر و محدود به افراد معمولی نیست. رتبه و درجه، شهر و استعداد هم کمکی به حل دشواری نمی‌کنند. بسیاری از بازیگران بزرگ گرفتار ترس از صحنه هستند، قیصر آگوستوس جرات نداشت در تاریکی بنشیند. ملکه الیزابت اول از رُزها می‌ترسید. فیدو، نمایش‍نامه‌نویس بزرگ فرانسوی از ترس روشنایی، روزها از منزل بیرون نمی‌رفت. ساموئل جانسون هم به شدت از مرگ می‌ترسید…

آناتومی اضطراب (واکنش بدن به ترس را درک کرده و بر آن غلبه کنید)

  • 220,000 تومان

دکتر اِلِن وِرا، روانشناس، معتقد است که اضطراب، برخلاف اعتقاد خیلی‌ها که آن را یک اختلال ذهنی می‌دانند، منشأ جسمانی دارد و از درون ما نشأت می‌گیرد. به جای اینکه بر این باور باشیم که این فکر ماست که روی بدنمان تأثیر می‌گذارد و زمینه‌ساز نشانه‌های فیزیکی می‌شود، او معتقد است بسیاری از انواع اضطراب‌ها ناشی از عدم تعادل بدن ما است، خواه این تعادل در قند خون باشد یا کیفوری ناشی از نوشیدن قهوه یا محرومیت از خواب، بررسی‌های بالینی دکتر ورا نشان می‌دهد می‌توان این نوع اضطراب را به‌راحتی درمان کرد و اینکه همه‌چیز بستگی به سبک زندگی و برنامۀ غذایی ما دارد.

آموختن لذت بردن غرقگی و رشد کردن (استفاده از اصول روانشناسی مثبت برای رسیدن به اشتیاق و معنا در زندگی)

  • 95,000 تومان

چه می‌شد اگر راهی برای کمک کردن به خود و دیگران پیدا می‌کردید و زندگی مفیدتر و پرمعناتری می‌داشتید. روش یاد گرفتن، لذت بردن، غرقگی و رشد کردن جوابی عالی برای این خواسته شماست. روشی که می‌تواند در مورد شما و دیگران کاربرد داشته باشد. در نهایت اینها فرایند تعالی بخشیدن به خویشتن و بهره‌برداری از فرصت‌های مناسب است. در این کتاب درک تیت نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید یک عمر یاد بگیرید و از همه توانمندی‌های بالقوه خود استفاده کنید.

همدلی (راهنمایی ساده برای مرز‌گذاری کنترل احساسات و آسان‌تر کردن زندگی)

  • 75,000 تومان

همدل‌بودن بسیار زیباست و همدل‌ها روی‌هم‌رفته آدم‌های خلاقی هستند. می‌خواهند تمام مشکلات دنیا را از بین ببرند. واقعیت این است که عملی کردن چنین خواسته‌ای غیرممکن است. اکهارت تول می‌گوید برای رسیدن به مصونیت نسبی باید درهای ورودی بدل خود را به روی انرژی منفی ببندید و در لحظه‌ی حال زندگی کنید و به خود تلقین کنید که در عین سلامت هستید.

بیداری آگاهانه (درد را به قدرت تبدیل کنید خود واقعی را در آغوش بگیرید آزادانه و فارغ بال زندگی کنید)

  • 125,000 تومان

در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که شیوه‌های قدیمی را مانند کفش‌های کهنه‌ی خود، دور می‌اندازد، فهرست «بایدها» و تعهدات خود را پاره پاره می‌کند و انتظارات ناممکن خود را می‌سوزاند و تبدیل به خاکستر می‌کند. در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که تمایلش به همرنگ شدن با جماعت از میان می‌رود، دیگر تمایلی به کامل و بی‌نقص بودن ندارد و دغدغه‌ی وافر او برای محبوب بودن نزد دیگران، محو می‌شود. در زندگی هر زنی زمانی فرا می‌رسد که به راحتی «نه» می‌گوید، از حیله، دورویی و خیانت بیزاری می‌جوید و از تعصب، برتری‌جویی و پیروی کورکورانه دست می‌کشد. شفالی ساباری، نویسنده‌ی این کتاب، زاده‌ی هندوستان و دارای دکترای روان‌شناس بالینی از دانشگاه کلمبیا است. وی نویسنده و سخنرانی مشهور در سطح بین‌الملل است که در زمینه‌های رشد و بالندگی فردی، فرزندپروری، خانواده و زندگی آگاهانه دارای تحقیقات و چندین کتاب است. دکتر ساباری با تلفیق آموزه‌های فلسفه‌ی شرق و روان‌شناسی غرب توانسته است نه تنها زندگی خود را دچار تغییر و تحولی عظیم نماید بلکه با رویکرد منحصربه‌فرد خود به زنان و مردان دنیا نیز کمک کرده تا خود و زندگی‌شان را دگرگون سازند.

استرس‌ناپذیر (استرس مزمن و راهنمای علمی برای غلبه بر آن)

  • 120,000 تومان

مغز احساسی شما استرس روانی-اجتماعی شماست. اگر این احساس آتش بگیرد، واکنش استرس را به‌همراه می‌آورد. استرس مزمن از آستانه‌ی مغز احساسی شما می‌کاهد. سیستمی در مغز وجود دارد به نام دایره‌ی پاداش که به شما انگیزه می‌دهد تا کاری بکنید. درباره‌ی مکانیزم واقع در پس پاداش و انگیزه، نقطه‌نظرهای مختلف وجود دارد. براساس این مکتب فکری، انگیزه برای به دست آوردن پاداش از سه بخش تشکیل می‌شود: خواستن، دوست‌داشتن و یاد گرفتن.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  صفحه‌ی 1