مهدی حسنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیاد فکر کردن ممنوع
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
اعتماد به نفس کودکان
  • 168,000 تومان
  • با تخفیف: 168,000 تومان
آرام کردن کودک عصبی
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
بهبود حافظه
  • 21,000 تومان
  • با تخفیف: 21,000 تومان
شانس دوباره
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان

زیاد فکر کردن ممنوع

  • 50,000 تومان

بر الگوهای افکار منفی غلبه کنید، استرس را کاهش دهید و زندگی بدون نگرانی داشته باشید. زیاد فکر کردن یا افراط اندیشی بزرگترین عامل ناراحتی است. خود را در یک حلقه فکری بی پایان گیر نیاندازید. در زمان حال حضور داشته باشید و ذهن خود را از چیزهایی که مهم نیستند و هرگز نخواهند بود دور نگه دارید. کتاب حاضر مرحله‌ای از زندگی که از آن عبور کرده‌اید، موقعیت طاقت فرسایی که خود را در آن قرار داده‌اید و اینکه چگونه ذهن خود را در دام اضطراب و استرس گیر انداخته‌اید را بیان می‌کند. نویسنده با تکنیک‌های دقیق و اثبات شده شما را از موانع عبور می‌دهد تا به شما در سیم کشی مجدد ذهن، کنترل افکار و تغییر عادات ذهنی کمک کند. علاوه بر این، این کتاب رویکرد‌های علمی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با پایان دادن به الگوهای فکری باطل، طرز تفکر و احساس خود را کاملا تغییر دهید.

اعتماد به نفس کودکان

  • 168,000 تومان

رویکردی خلاقانه و نوین برای کمک به کودکان در ایجاد اعتماد به نفس واقعی و پایدار «نمی‌توانم این کار را انجام دهم.» «به اندازه کافی خوب نیستم.» «هیچ‌کس مرا دوست ندارد.» برای والدین بسیار ناراحت‌کننده است که بشنوند فرزندانشان خود را سرزنش می‌کنند و نسبت‌های منفی به خود می‌دهند. ما والدین در برخورد با چنین مواردی، به‌طور غریزی با خود انتقادی آن‌ها مخالفت می‌کنیم و آن‌ها را غرق در تمجید می‌کنیم و سعی می‌کنیم آن‌ها را متقاعد کنیم که چقدر خاص هستند. اما پژوهش‌ها حاکی از این هستند که این رویکرد می‌تواند برعکس عمل کند. هر چه بیشتر به بچه‌های کم اعتماد به نفس خود بگوییم، «تو فوق‌العاده‌ای!» دلایل و استدلال بیشتری می‌آورند که، «فوق‌العاده نیستند!»

آرام کردن کودک عصبی

  • 40,000 تومان

تریشیا گویر نیک می‌داند که والدین کودکان عصبانی با چه چالش‌هایی روبرو هستند. در کتاب آرام کردن کودکان عصبانی گویر با به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود به خوانندگان کمک می‌کند تا: درک کنند که در مغز کودک چه می‌گذرد. بیش از اینکه بر قواعد تمرکز کنند بر روابط متمرکز شوند. به کودک بیاموزند که چگونه بدون عصبانیت سرخوردگی‌ها را کنترل کند....

بهبود حافظه

  • 21,000 تومان

بهبود حافظه به شما کمک می‌کند تا اصول اساسی حافظه را بیاموزید؛ توانایی خود را در به یاد سپردن و در یاد نگاه داشتن آن‌چه که مطالعه کرده‌اید بالا ببرید؛ در امتحانات عملکرد بهتری داشته باشید و به یاد بیاورید که دسته کلیدتان را کجا گذاشته‌اید. اکثر مخاطبین این کتاب دانش‌آموزان دبیرستانی، دانشجویان و افرادی هستند که بهبود عملکرد حافظه خود را جستجو می‌کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا انواع مختلف حافظه را بشناسید. همچنین جدیدترین تکنیک‌های تقویت حافظه را ارائه می‌کند و فرمول‌هایی را به اثبات می‌رساند که می‌توانند قدرت حافظه شما را افزایش دهند. در این کتاب یک فصل شامل آزمون‌هایی ارائه شده است که با انجام آن می‌توانید قدرت حافظه خود را محک بزنید و نقاظ ضعف و قوت حافظه خود را شناسایی کنید. ران فرای سخنرانی شناخته شده برای بهبودبخشی آموزش و پرورش عمومی و یک حامی برای والدین و دانش‌آموزانی است که نقش فعالی در بهبودبخشی برنامه‌های آموزشی شخصی ایفا می‌کند. وی، نویسنده مجموعه کتاب‌های بسیار محبوب «چگونه درس بخوانیم» است که تا کنون بیش از دو میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. او همچنین ویراستار و نویسنده بیش از 30 عنوان کتاب مختلف در زمینه اصلاحات آموزشی است. هدف نهایی نویسنده کمک به موفقیت دانش‌آموزان و دانشجویان است و سبک نگارش او این کتاب را بسیار مفید و کارآمد می‌سازد که مطالعه آن برای همگان ضروری است و بایستی در کتابخانه همه خانواده‌ها موجود باشد.

شانس دوباره

  • 300,000 تومان

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که دریافتنه‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه متفاوتی عمل کنند. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که دریافته اند پس‌انداز پول در بانک‌هایی که در حال چاپ تریلیون‌ها دلار پول هستند دیوانگی است و سرمایه‌گذاری بلند مدت در حالی که بازاریای سهام در حال سقوط هستند احمقانه است؛ و اینکه بازگشت به درس و دانشگاه دیوانگی است وقتی که مدارس و دانشگاه‌ها چیز زیادی در مورد پول به شما نمی‌آموزند. در این کتاب می‌آموزید چگونه در مورد پول و زندگی خود تصمیمان هوشمندانه‌ای بگیرید؛ تصمیماتی که بتوانند تفاوت‌هایی در جهان‌مان ایجاد کنند، تصمیم شما در مورد شانس دوباره‌تان.

صفحه‌ی 1