منصور بیدگلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کاریزما (هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید مهارت در هنر و علم رفتارهای کاریزماتیک)
دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه نمی‌دانید)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
تنفس (علم جدید و هنر فراموش‌شده)
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
مثل 1 راهب فکر کن (هرروز ذهنت را برای آرامش و مقصود آموزش بده)
علی بابا خانه‌ای که جک ما ساخت
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
گنج درونی شما چیست (آن کار شگفت‌انگیزی که برای انجامش متولد شده‌اید را کشف کنید)
جهش دادن ژن ثروت (دی ان ای خود را برای موفقیت بازنویسی کنید)

کاریزما (هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید مهارت در هنر و علم رفتارهای کاریزماتیک)

  • 219,000 تومان

چه می‌شود اگر کاریزما را بتوان یاد گرفت؟ افسانه کاریزما می‌گوید که کاریزما یک ویژگی بنیادین و مادرزادی استء یا آن را دارید (بیل کلینتونء استیو جابزء اپرا) یا آن را ندارید. اما آن گونه که اولیویا فاکس کابان آشکار می‌کندء این افسانه درست نیست. رفتارهای کاریزماتیک را هر کسی می تواند بیاموزد و تکمیل کند. کابان با ترسیم تکنیک‌هایی که در اصل برای دانشگاه هاروارد و ام‌آی‌تی ساختهء کاریزما را به مولفه‌های آن تقسیم می‌کند.

دوباره فکر کن (قدرت دانستن آن‌چه نمی‌دانید)

  • 99,000 تومان

آدام گرانت باور دارد داشتن ذهن باز، مهارتی آموختنی است. و هیچ‌کس نمی‌تواند این مهارت بسیار ارزشمند را بهتر از او در این کتاب فوق‌العاده آموزش بدهد. بینش‌های برجسته‌ی این کتابِ درخشان، تضمین می‌کنند عقاید و مهم‌ترین تصمیمات خود را مورد بازنگری قرار دهید. این کتاب برای هم‌اکنون مناسب است. بله، یادگیری نیازمند تمرکز است. اما از یاد بردن و یادگیری دوباره نیازمند تمرکز بیشتری است: نیازمند انتخاب شجاعت به‌ جای راحتی است. در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت، پژوهش و داستان‌سُرایی را با هم ترکیب می‌کند تا به‌ ما کمک کند ماهیچه‌ی فکری و احساسی مورد نیاز را برای ‌داشتن کنجکاوی لازم درباره‌ی دنیا و تغییر آن بسازیم. هرگز تا این حد به‌ چیزی که نمی‌دانم امیدوار نبوده‌ام.

تنفس (علم جدید و هنر فراموش‌شده)

  • 57,000 تومان

تاریخچه علمی، فرهنگی، معنوی و انقلابی روش تنفس انسان‌ها و اینکه چطور مدت‌های طولانی اشتباه نفس کشیده‌ایم. الیزابت گیلبرت، نویسنده جادوی بزرگ و بخور دعا کن عشق بورز فارغ از اینکه چه می‌خورید، چقدر ورزش می کنید، چقدر لاغر، جوان، یا عاقل هستید، اگر درست نفس نمی ‌کشید، هیچ یک از این‌ها مهم نیست. برای سلامت و تندرستی ما هیچ چیز ضروری‌تر از تنفس نیست: دم، بازدم، تکرار. بیست و پنج هزار بار در روز . اما ما توانایی تنفس صحیح را از دست داده‌ایم که عواقب خطرناکی برایمان دارد...

مثل 1 راهب فکر کن (هرروز ذهنت را برای آرامش و مقصود آموزش بده)

  • 85,000 تومان

وقتی مثل یک راهب فکر کنیدء متوجه می‌شوید: چگونه بر منفی‌ها پیروز شوید؟ چگونه از تفکر بیش از حد دست بردارید؟ چرا مقایسهء عشق را از بین می‌برد؟ چگونه از ترستان استفاده کنید؟ چرا با گشتن به دنبال شادی نمی‌توانید آن را پیدا کنید؟ چگونه از هر کسی که می‌بینیدء بیاموزید؟ چرا شما افکارتان نیستید؟ چگونه مقصودتان را پیدا کنید؟ چرا مهربانی برای موفقیت ضروری است؟ و بسیاری موارد دیگر

نامحدود (تکنیک های عملی برای بهبود مهارت‌های ذهنی تقویت حافظه یادگیری سریع و لذت بردن از مطالعه)

  • 89,000 تومان

بیشترمان مهارت‌های خواندن و مطالعه را در دوران دبستان آموخته‌ایم و در مقاطع تحصیلی بالاتر با وجود بیشتر و سنگین‌تر شدن حجم مطالب، تکنیک‌های یادگیری‌مان هیچ تغییری نکرده و همان تکنیک‌های دوران دبستان است. همین مسئله باعث می‌شود یادگیری سخت‌تر و زمان‌بر شود. به ویژه در دنیای پرمشغله امروز که همه از کمبود وقت شکایت دارند، ندانستن روش‌های درست حافظه و یادگیری، رغبت ما را به مطالعه کم می‌کند.با یادگیری مهارت‌ها و نکات جیم کوئیک و انجام دادن تمرین‌های این کتاب نه تنها مهارت‌هایتان بهبود می‌یابد، با کارکرد ذهنتان بیشتر و بهتر آشنا می‌شوید و مطالعه، لذت بیشتری برایتان خواهد داشت.

علی بابا خانه‌ای که جک ما ساخت

  • 35,000 تومان

کتاب پیش ‌روی شما، سرگذشت یک معلم زبان انگلیسی است که با تلاش و پشتکار، یکی از بزرگترین و ارزشمندترین شرکت‌های تجارت الکترونیک دنیا را در چین راه‌اندازی کرد. فراز و نشیب‌هایی که در طی راه‌اندازی، اداره و پیشرفت علی بابا با آن‌ها روبرو شد پر از درس‌های آموزنده است. ضمن این‌که با واقعیت اقتصاد جدید چین نیز آشنا می‌شوید. «هر کسی که فکر می‌کند چینی‌ها فقط کپی می‌کنند یا فناوری را از جهان غرب می‌دزدند باید این کتاب را بخواند و دوباره فکر کند. جک ‌ما بخشی از ویژگی‌های بیل گیتس، استیو جابز، لری پیج، سرگئی برین و مارک زاکربرگ را دارد. همه این ویژگی‌ها در یک نفر جمع شده‌اند.» سر مارتین سورل، مدیر عامل WPP.

گنج درونی شما چیست (آن کار شگفت‌انگیزی که برای انجامش متولد شده‌اید را کشف کنید)

  • 66,000 تومان

هر از گاهی کتابی بیرون می‌آید که واقعا می‌تواند به مردم کمک کند. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که احساس می‌کنند ار کار خود ناراضی هستند یا نمی‌دانند که وقتی بزرگ شدند می‌خواهند چکار کنند. این کتاب را بخوانید. تمرین‌های آن را انجام دهید و شاهد تغییرات زندگی خود باشید.

جهش دادن ژن ثروت (دی ان ای خود را برای موفقیت بازنویسی کنید)

  • 9,500 تومان

همه ما چیز‌های زیادی در زندگی می‌خواهیم. اما اغلب نمی‌دانیم چگونه به رویاهای‌مان دست یابیم یا چگونه از این‌جا به آن‌جا برسیم. تحقیقات جدید، اطلاعات و دیدگاه‌های نوین این کتاب باعث می‌شود درک بنیادی که از تجربه کردن جهان بدین صورت دارید دچار تغییر شود، ضمن این‌که مهارت‌های جدیدی می‌آموزید تا زندگی خود را بهبود بخشیده و به رویاهای‌تان دست یابید. می‌آموزید که جهش دادن ژن ثروت‌تان ساده‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید و در این فرایند لذت خواهید برد. آن‌چه در این کتاب کشف خواهید کرد رابطه‌ شما با ثروت و موفقیت را برای همیشه تغییر خواهد داد. و یکی از معدود افرادی خواهید بود دارای اطلاعاتی که به شما امکان می‌دهد جهان‌های بالقوه و امکانات جدیدی را باز کنید.

صفحه‌ی 1