معین محب علیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چمدان
  • همراه با تخفیف
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 76,500 تومان
فنشن (نمایش‌نامه)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
دونات‌های عالی (نمایش‌نامه)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
فرزندخواندگی و 4 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)
سوپ جوجه با جو (نمایش‌نامه)
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
سربازان پیاده‌نظام (فیلم‌نامه)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
شروع به کار استندآپ کمدی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
اولئانا (نمایش‌نامه)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

چمدان

  • 90,000 تومان

دولاتوف در رمان «چمدان» با زبانی ظریف و طنزآلود، بخش‌های مهم زندگی‌اش را با نگاهی به محتویات چمدانی که با آن مهاجرت کرده بازگو می‌کند. او با چمدان، زندگی دراماتیکی را آغاز می‌کند و در این مجموعه‌ داستان که پیوندهایی هم با یکدیگر دارند، به بررسی شرایطی می‌پردازد که در آنها قرار گرفته است. «چمدان» با نوستالژی کمیک آغشته به شوخ‌طبعی گاهاً تلخ دولاتوف، رمانی به‌شدت انسانی و لذت‌بخش است. خواندن این رمان درک لایه‌های انسانی و زندگی را راحت‌تر می‌کند.

فنشن (نمایش‌نامه)

  • 68,000 تومان

شنگ کیو آن: هر خانواده فقط می‌تونست چند دنگ از یه خونه رو داشته باشه؛ هر دنگ شش تا نه فوت، که از خشت و کاهگل درست شده. توانایی هر نفر اندازه یه لحاف، یه ژاکت بافتنی، چندتا شلوار و کفش‌های کتون و یک کاسه است. من شنگ کیو آن هستم. یه هکتار زمین دارم. تین مینگ: زمین لانگ‌بو خوب بار نمی‌ده. بدون کود کشاورزی هیچی رشد نمی‌کنه. کود اصلی کود انسانه...

دونات‌های عالی (نمایش‌نامه)

  • 54,000 تومان

آرتور: (می‌خندد) پری‌شب. فرانکو: رمان رو میگم. آرتور: آفرین (آرتور به سمت آشپزخانه خارج می‌شود.) فرانکو: باور نمی‌کنی؟ آرتور: (خارج از صحنه) چرا باور می‌کنم...

فرزندخواندگی و 4 نمایش‌نامه دیگر (نمایش‌نامه)

  • 36,000 تومان

کتاب پیش‌رو مجموعه نمایش‌نامه‌هایی است که از طیف‌های گوناگون محتوایی، سبکی و فرمی در فاصله سال‌های 1390 تا 1400 انتخاب و ترجمه شده‌اند. نکته‌ای که در این اثر اهمیت دارد، نگاه به مقوله ترجمه تئاتر است. در این زمینه، پیشنهاداتی کوتاه بیان می‌شود که شاید خالی از تامل نباشند.

سوپ جوجه با جو (نمایش‌نامه)

  • 33,000 تومان

هیمی: احمق نشو دختر. سیزی اتحادیه کارگر رو خوب جمع‌وجور می‌کنه. سارا: اون یه گاوه! هیچی از رفاقت حالیش نیست، حتی ذره‌ای! چه فایده‌ای داره سوسیالیست باشی وقتی صمیمی نیستی. هیمی: اما سیزی هیچ‌وقت هاری رو دوست نداشته. سارا: حتی ذره‌ای حرارت تو وجودش نیست. همه‌چی سرد و حساب شده. آدمای اینجوری نمی‌تونن عشق و برادری رو درس بدن. پرینس: عشق بعدها میاد سراغت سارا. سارا: عشق الان میاد. چطور می‌تونی بدون عشق سوسیالیست رو شروع کنی؟

سربازان پیاده‌نظام (فیلم‌نامه)

  • 17,000 تومان

قهرمان برای به دست آوردن هدف یا خنثی کردن برنامه حریف (بوریس اسپاسکی) دست به هرگونه تلاشی می‌زند از جمله این‌که فیشر اصرار می‌کند که در اتاقی کوچک و بدون تماشاگر بی سر و صدا انجام شود و هیچ اهمیتی ندارد که ریچارد نیکسون و هنری کیسینجر مشغول تماشا در کاخ سفید هستند. فیلم‌نامه پیش رو را می‌توان با الگوهای سفر قهرمان که نخستین بار توسط جوزف کمبل در کتاب قهرمان هزار چهره معرفی شد، مورد نقد و بررسی سینمایی قرار دارد. در این الگو سه مرحله کلی جدایی، تشرف و بازگشت قابل ارائه است. در مرحله نخست، قهرمان از دنیای عادی به دنیایی مرموز و ناشناخته سفر می‌کند (سفر قهرمان)، در مرحله دوم شرح این رویدادهاست و در مرحله آخر بازگشت یا مرگ او در دنیای واقعی است که هر کدام از این مراحل با ذکر مثال هایی در فیلم قابل نمود است.

شروع به کار استندآپ کمدی

  • 55,000 تومان

«کارخانه‌ها در آینده فقط دو نیرو خواهند داشت: یک انسان و یک سگ. انسان آنجا خواهد بود تا به سگ غذا دهد و سگ آنجا بود تا نگذارد انسان به تجهیزات دست بزند.» پیش از آنکه فضای اصلی استندآپ کمدی را معرفی کنیم، بهتر است ادبیات عامه، ادبیات در معنای کلی و هنر استندآپ را به طور ساده و تقریبا شفاف با یکدیگر مقایسه کنیم تا با ورودی‌های اطلاعاتی استندآپ بیشتر آشنا شویم؛ زیرا هنر تولیدی نیز به نوبه خود می‌تواند خروجی سایر اطلاعات محسوب شود که پیش‌تر از فضاهای دیگر گرفته شده‌اند. به بیانی ساده‌تر، هنرمند ایده تولید اثر هنری یا اثر اجرایی را از جاهای دیگر الهام می‌گیرد. در واقع، می‌توان ادبیات را سرچشمه خوبی برای هنرمند استندآپ کمدی دانست. استندآپ کمدی هنر جوانی است که پراکندگی امروزش را می‌توان در رهگذر ادبیات معنا کرد. شاید بتوان قضیه را چنین مطرح کرد: ادبیات در وجه شفاهی کار نمود پیدا می‌کند، صدایی که به شی‌ء یا مکانی متصل نیست،گسترده می‌شود، تاثیر می‌گذارد و محیط را به خود وابسته و پیوسته می‌گرداند.

اولئانا (نمایش‌نامه)

  • 25,000 تومان

... این که مردم چطور یاد می‌گیرن. خودم چجوری می‌تونم یاد بگیرم. همون چیزی که در موردش حرف می‌زدم که البته تو قادر به درکش نبودی کارول. اوایل سعی می‌کردم بیشتر در مورد آدم‌های حقیقی صحبت کنم و از کارای این‌جور آدما تعجب می‌کردم. آدم‌های حقیقی اونا کی بودن؟‌ اونا آدم‌های دیگه‌ای بودن. آدم‌های خوب، توانا، کسایی که می‌تونستن یه سری کارایی انجام بدن که من نمی‌تونستم: یادگیری، تحقیق، نگه‌داری... همه اون مزخرفاتی که قبلا تو کلاس شنیدی و من راجع بهشون اگه گفتی... اینجاشو خوب گوش کن. اگه به جوونی بگن تو نمی‌تونی بفهمی اون موقع این جوون همچین حرفی رو توصیفی از حال و روز خودش می‌دونه. من کی‌ام؟ من کسی هستم که نمی‌تونه یاد بگیره...

صفحه‌ی 1