مسعود مدنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مفاهیم پنهان در فیلم‌نامه (آنچه در زیر سطح نهفته است)
طرح پیش‌نویس و مجموعه تلویزیونی
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
راهنمای بازیگری برای سینما
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
تئوری‌های اساسی فیلم
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
100 صحنه گفتگو (100 الگو برای صحنه‌های گفتگو در فیلم‌های سینمایی)
چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 3 (مبانی نگارش فیلم‌نامه‌نویسی)
چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 2 (2 جلدی)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 1 (2 جلدی)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
فرهنگ اصطلاحات سینمایی (دفتری در زیبایی‌شناسی سینما)
تئوری‌های اساسی فیلم
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

مفاهیم پنهان در فیلم‌نامه (آنچه در زیر سطح نهفته است)

  • 30,000 تومان

در هنرهای نمایشی همچون سینما و تلویزیون، بیش از هر شکل هنری دیگر آدم‌ها آنچه را در ضمیر دارند به صورت صریح بیان نمی‌کنند. البته آنچه به بیان درمی‌آید هم همیشه دروغ نیست، همیشه سخن بیهوده و یا انکار حقیقت نیست. گاه شخصیت‌ها فکر می‌کنند که حقیقت را می‌گویند، گاه حقیقت را نمی‌دانند. گاه آن‌ها با بیان حقایق راحت نیستند. در درام‌های بزرگ کلمات بزرگ هستند و حقایق در پشت کلمات پنهان. آنچه هست متن است و زیرمتن. این دو یکی نیستند و قرار نیست یکی هم باشند.

طرح پیش‌نویس و مجموعه تلویزیونی

  • 24,000 تومان

فیلم‌نامه پایه کار عملی تولید پرخرج پرهزینه سینمایی است. طرحی است که باید با مشورت‌های اولیه و هماهنگی جمعی نگاشته شود، کار نگارش فیلم‌نامه مرحله به مرحله به پیش می‌رود تا نگارش نهایی با مشورت‌ها و پیش‌بینی‌های مختلف دست‌اندکاران همراه شود. نویسنده - که غالبن ارائه دهنده ایده اولیه است، با مشورت با تهیه‌کننده و کارگردان، ایده‌هایی را که در مشورت همگانی به دست آمده، به شکل ایده‌آل به روی کاغذ می‌آورد. مراحلی چون «پیش‌نویس»، «خلاصه فصل»، «خلاصه صحنه» مراحلی است که نویسنده فیلم‌نامه از طریق آن‌ها به تدریج به‌ شکل قطعی و مشخص فیلم‌نامه دست می یابد. در هر مرحله، دقایق و جزییات آن مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا در مرحله تولید همه مراحل قابل پیش‌بینی و همراه با موفقعیت باشد. آن‌چه این کتاب به آن می‌پردازد توصیف الگوی تولید فیلم‌نامه به عنوان کاری است که در اروپا و آمریکا با تفاوت‌هایی اندک در تولید فیلم به کار گرفته می‌شود، یک فیلم هر چند ایده‌اش بیشتر به یک داستان کوتاه می‌ماند، اما مبنای یک کار گروهی است و نویسنده سینمایی با همکاری و هماهنگی دست‌اندرکاران تولید و با مشورت آنان فیلم‌نامه را به پایان می‌آورد.

راهنمای بازیگری برای سینما

  • 15,000 تومان

سبک بازیگری امروزه عوض شده است. در قدیم اگر ابزیگری می‌خواست در صحنه‌ای گریه کند، تنها به شماری شیوه‌های عاطفی مشخص متوسل می‌شد تا واکنش عاطفی‌اش را نشان دهد. او سبک بازیگری‌اش را بر طبق آنچه دیده بود و مورد ستایش قرار گرفته بود، ارائه می‌داد، حالا این سبک بازیگری اثربخش بود و یا نه این سنت بازیگری متلق به آن دوره بود.

تئوری‌های اساسی فیلم

  • 75,000 تومان

این کتاب دارای برخی نمودهای تاریخی نیز هست، اما البته فقط به طور ضمنی، من تمیز کلاسیک بین نظریات دوران شکل‌گیرایی و نظریات دوران واقع‌گرایی یا عکاسی را - که اکنون همگانی شده و بر این باور کلیشه‌ای مبتنی است که تمامی سینما یا در «لومیر» و یا در «مه‌لیس» خلاصه می‌شود- نیز حفظ کرده‌ام. در نظریات سینمایی هم اولین عصر بزرگ اندیشه، تقریبا به طور یکدستی، عصر شکل‌گرایی بوده است.

100 صحنه گفتگو (100 الگو برای صحنه‌های گفتگو در فیلم‌های سینمایی)

  • 40,000 تومان

بسیاری بر این باورند که برای ساخت یک فیلم سینمایی، تنها بودجه کلان ضروری است. هدف من در این کتاب این است که نشان دهم که شکل سینمایی یک فیلم ربطی به بودجه آن ندارد. آن‌چه یک صحنه سینمایی نیرومند را تشکیل می‌دهد محل دوربین و محل استقرار بازیگران در صحنه و هدایت آن‌هاست. در این کتاب نشان خواهم داد که با مهارت‌های فراگرفته در این کتاب می‌توانید صحنه‌های گفتگو را چنان نیرومند و موثر که در خور آن‌هاست، ارائه دهید به طریقی که تمام نکات داستانی، احساسات نمایشی و تمام زیر و بم‌های مفهومی با وضوح کامل به بیننده منتقل شود و در عین حال شما در مقام کارگردان از بازیگران خود بهترین بازی‌‌ها را اخذ کنید.

چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 3 (مبانی نگارش فیلم‌نامه‌نویسی)

  • 55,000 تومان

سید فیلد نویسنده آمریکایی، متنفذترین فیلم‌نامه‌نویس صنعت فیلم‌سازی در دنیا، نویسنده‌ای با شهرت جهانی، استاد نگارش فیلم‌نامه و نویسنده پرفروش‌ترین خودآموزها در زمینه فیلم‌نامه‌نویسی است. کتاب «فیلم‌نامه» او (در ایران با عنوان چگونه فیلم‌نامه بنویسیم) به 20 زبان برگردانده شده و در پیش از 400 کالج آمریکا در رشته فیلم به عنوان متن درسی به کار گرفته می‌شود. با تکیه به تجربه عملی او در زمینه نگارش و تحلیل فیلم‌نامه، وی به عنوان مشاور بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم‌سازی آمریکا (رولاند جفز، فوکس قرن بیستم، استودیوی دیزنی، یونیورسال و تری ستار پیکچرز) مشغول به فعالیت است. وی هزاران فیلم‌نامه را از نگاه تخصصی خوانده و مورد ارزشیابی قرار داده است. نویسندگان و کارگردانان بسیاری در سینمای معاصر تحت نفوذ آموزه‌های او هستند. کتاب فیلم‌نامه وی بیش از 40 بار با ویرایش جدید به چاپ رسیده است.

چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 2 (2 جلدی)

  • 90,000 تومان

این کتاب برای افراد خاصی در نظر گرفته نشده است، این کتاب برای آنهاست که در نویسندگی دارای تجربه قبلی نیستند، برای آنها که موفقیت چندانی در نویسندگی نداشته‌اند و باید در روش خود در نگارش تجدید نظر کنند. هدف این کتاب این است که خواننده بتواند با انتخاب، اطمینان و اعتقاد، اعتماد از نظر درونی تا خودش بداند چه می‌کند، فیلم‌نامه بنویسد. زیرا دشوارترین کار نویسندگی این است که بدانید چه می‌خواهید بنویسید.

چگونه فیلم‌نامه بنویسیم 1 (2 جلدی)

  • 90,000 تومان

این کتاب برای افراد خاصی در نظر گرفته نشده است، این کتاب برای آنهاست که در نویسندگی دارای تجربه قبلی نیستند، برای آنها که موفقیت چندانی در نویسندگی نداشته‌اند و باید در روش خود در نگارش تجدید نظر کنند. هدف این کتاب این است که خواننده بتواند با انتخاب، اطمینان و اعتقاد، اعتماد از نظر درونی تا خودش بداند چه می‌کند، فیلم‌نامه بنویسد. زیرا دشوارترین کار نویسندگی این است که بدانید چه می‌خواهید بنویسید.

فرهنگ اصطلاحات سینمایی (دفتری در زیبایی‌شناسی سینما)

  • 55,000 تومان

دنیای سینما شامل زبان‌های مختلف است: زبان تصویری روایت، زبان محاوره‌ای کارگردان، مسئولان فنی دنیای صحنه فیلم‌برداری، زبان تحقیقات و نقد سینمایی، گفتمان عمومی و اصطلاحات تخصصی مختصصان فنی سینما و ... افزون بر آن سینما دنیایی در حال تغییر است و روش‌های کارکردی جدید، مفاهیم کلیدی زیبایی‌شناسی نوین و دورنماهای تحقیقاتی تازه در آن با سرعتی دیوانه‌وار رشد می‌کنند. فرهنگ اصطلاحات سینمایی بازتابی از وضعیت هنر سینما دردنیای امروزه است و به عنوان راهنمایی مطمئن و جامع ما در درک رسانه سینما یاری خواهد رساند. جای شگفتی نیست که این مرجع، 20 سال تمام به عنوان تنها مرجع در زمینه سینما باقی مانده و هم‌چنان به تمامی زبان‌های بین‌المللی برگردانده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تئوری‌های اساسی فیلم

  • 40,000 تومان

" دادلی آندرو" پیش از آنکه در سال 2000 به عنوان استاد فیلم و ادبیات تطبیقی به دانشگاه " ییل" برود، بیش از سی پایان‌نامه تحصیلی سینما را در دانشگاه آیوآ به عهده گرفته بود. او اکنون مدیر برنامه فوق‌کارشناسی بخش مطالعات سینمایی دانشگاه " ییل" می‌باشد. زمینه‌های تحقیقاتی زیر نظر او: سینمای جهان، (توجه ویژه به سینمای آفریقا، فرانسه، آسیای شرقی و ایرلند)، زیبایی‌شناسی (نگره تصویر، فیلم و دیگر هنرها) سینمای فرانسه و فرهنگ می‌باشد. از او کتاب‌های زیر به چاپ رسانده‌اند: " تئوری‌های اساسی فیلم"، " مفاهیم نظریه فیلم" و " آندره بازن" که این سه کتاب از سوی نشر دانشگاه " آکسفورد" به چاپ رسیده‌اند. مجموعه دیگری از کتاب‌هایش به کاوش در سینما و سینماگران می‌پردازد: " فیلم در فضای هنرها"، کتابی منبع درباره سینماگر ژاپنی: " سانشو دایو، ساخته میزوگوشی". بزرگترین اثر او درباره سینمای فرانسه در دهه سی است:" مه اندوه: فرهنگ و درک در سینمای کلاسیک فرانسه" (1995) و کتاب " پایس و تغزل فرهنگی" که با همکاری " استیون اونگار" (هروارد 2005) به چاپ رسیده است. او مجموعه‌ای نیز به نام " تصویر گفتار" (1997) منتشر کرده است. دادلی اندرو از سوی وزارت فرهنگ فرانسه، عنوان " شوالیه" را دریافت کرده و در سال 2006 در آکادمی هنر و علوم آمریکا پذیرفته شده است.

صفحه‌ی 1