مریم نفیسی راد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تیزذهن بمانید (در هر سنی مغز بهتری بسازید تیزهوش‌تر باشید و به زوال عقل دچار نشوید)
شین‌رین یوکو (استحمام جنگلی درمان جنگی هنر جوان‌سازی شادابی و تمدد اعصاب به روش ژاپنی)
ایچی‌گو ایچی‌یه (هنر نهایت بهره‌بردن از هر لحظه زندگی به روش ژاپنی)
باورش کنید (چگونه می‌توان از فردی که او را دست کم می‌گیرند به فرد توقف‌ناپذیر تبدیل شد)
جرئت رویا‌پردازی (چگونه محمد‌بن راشد رویایش را تحقق بخشید)
چه اتفاقی برایت افتاد (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و التیام)
آدم‌های معمولی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان

تیزذهن بمانید (در هر سنی مغز بهتری بسازید تیزهوش‌تر باشید و به زوال عقل دچار نشوید)

  • 339,900 تومان

دکتر سانجی گوپتا دارای این قابلیت منحصربه‌فرد است که می‌تواند جدیدترین تحقیقات علمی را به زبانی ساده توضیح دهد، به‌گونه‌ای که کاملا قابل فهم باشد. خواه شما نگران از دست دادن حافظه‌تان باشید یا فقط می‌خواهید تیزذهنی و تیزهوشی خود را تقویت کنید، «تیزذهن بمانید» یک راهنمای کلیدی در این حوزه است. - گری اسمال: روان‌پزشک، استاد روان‌پزشکی و مدیر مرکز پیری دانشگاه UCLA و نویسنده کتاب حافظه. «تیزذهن بمانید» طرز فکر شما را درباره مغزتان، نحوه مراقب از آن و چگونگی تقویت و پشتیبانی از ظرفیت مغزتان به‌کلی تغییر می‌دهد. - دیوید بی.اگاس: پزشک، نویسنده کتاب پرفروش پایان بیماری. ای کاش آن زمان که داشتم از پدرم که از آلزایمر رنج می‌برد، مراقبت می‌کردم کتاب «تیزذهن بمانید» منتشر شده و در اختیارم بود. - ماریا شریور: بنیان‌گذار مرکز جنبش آلزایمر زنان. این کتابی است لازم برای همه؛ جوان و پیر. - والتر ایزاکسان، نویسنده، مجری، سردبیر مجله نیویورک تایمز و نویسنده کتاب پرفروش استیو جابز و کتاب ایلان ماسک.

شین‌رین یوکو (استحمام جنگلی درمان جنگی هنر جوان‌سازی شادابی و تمدد اعصاب به روش ژاپنی)

  • 159,900 تومان

بودیسم، شینتو و فرهنگِ سِلت از دیرباز به نقشِ طبیعت بر سلامتِ پِی برده بودند و اکنون تحقیقات علمی نیز خواص حضور در طبیعت را ثابت کرده است. نویسندگانِ پرفروش، فرانسیس میرالس و هکتور گارسیا در این کتاب نشان می‌دهند که چگونه و چرا، حضور در طبیعت، برای تقویت سلامتیِ عاطفی و بهبودِ سلامت عمومی‌مان مؤثر است. کشورهایی همچون ژاپن، طبیعت‌درمانی را به عنوان برنامۀ درمانی تحت پوشش بیمه ارائه می‌دهند که افراد با حضور و پیاده‌روی در جنگل، سیستم ایمنی بدنِ خود را تقویت کرده، و حس و حال خوبی نسبت به خود و جهان می‌یابند و تا بازدیدِ بعدی از جنگل، کاملاً پرانرژی هستند. این کتاب دستورالعمل‌های ساده ولی عمیقی را به ما ارائه می‌دهد تا بتوانیم زندگی معنادارتر، سلامت‌تر و شادتر داشته باشیم.

ایچی‌گو ایچی‌یه (هنر نهایت بهره‌بردن از هر لحظه زندگی به روش ژاپنی)

  • 99,900 تومان

ایچی‌گو ایچی‌یه را می‌توان به عنوان «یک بار، یک ملاقات» و همچنین به عنوان (در این لحظه، یک فرصت) ترجمه کرد. به‌عبارتی آنچه می‌گوید این است که هر ملاقات و هر چیزی که تجربه می‌کنید، گنجینه‌ای منحصربه‌فرد است که دیگر هرگز به همان شکل تکرار نخواهد شد. آگاهی از ایچی‌گو ایچی‌یه به شما کمک می‌کند پای خود را از روی پدال گاز بردارید و به یاد داشته باشید هر روزی که در دنیا سپری می کنید، هر لحظه‌‌ای که با فرزندانتان و عزیزانتان می‌گذرانید بی‌نهایت ارزشمند است و سزاوار توجه کامل شماست مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکتة زندگی همین است که شما نمی‌دانید زندگی چه زمانی به پایان می‌رسد. هر روز می‌تواند آخرین روز زندگی شما باشد هیچ‌کس نمی‌تواند مطمئن باشد که وقتی می‌خوابد صبح روز بعد دوباره چشمان خود را باز خواهد کرد. در پایان این کتاب، شما شکارچی لحظات خاص خواهید شد و می‌آموزید چگونه می‌توانید از این لحظات نهایت بهره و لذت را ببرید؛ زیرا زندگی پر از تجربه‌های منحصربه‌فرد و بی‌مانندی است که فقط یک بار تجربه‌شان می‌کنید.

باورش کنید (چگونه می‌توان از فردی که او را دست کم می‌گیرند به فرد توقف‌ناپذیر تبدیل شد)

  • 189,900 تومان

جیمی کرن لیما در این کتاب هم به زندگی حرفه‌ای و هم به زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و راه و رمزهای ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی و موفقیت در زندگی شخصی را می‌آموزد. کتاب باورش کنید مناسب همه مردان و زنانی است که همیشه در ذهن رویای ثروتمند شدن را می‌پرورانده‌اند، اما هرگزاعتماد به نفس و جرئت تحقق بخشیدن به رویاهایشان را نداشته‌اند. این کتاب برای همه کسانی است که با این دیدگاه بزرگ شده‌اند که سرنوشت از پیش تعیین شده و نمی‌توانند قدمی در جهت رشد مالی،‌حرفه‌ای و شخصی خود بردارند و تا آخر عمر محکوم به سازش با شرایط هستند. جیمی شرکتش را در اتاق پذیرایی خانه‌اش تاسیس کرد و اکنون به یک چهره سرشناس و ثروتمند امریکایی تبدیل شده است. این اثر جزو پرفروش ترین‌های نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال،‌ یو‌اس‌ای تودی و آمارون بوده و به زبان های مختتلفی ترجمه شده است.

جرئت رویا‌پردازی (چگونه محمد‌بن راشد رویایش را تحقق بخشید)

  • 149,900 تومان

در کتاب جرئت رویاپردازی نویسنده تجربه خود را از همراهی و مطالعه شیوه زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشته تحریر درآورده است. نویسنده در این کتاب کوشیده شخصیت پر جرئت و رویاپرداز محمد بن راشد را تحلیل کند و در خلال بررسی این واقعیت که دبی فقط در چند دهه به یکی از شهرهای تراز اول جهان تبدیل شده است، پاسخ کاملی به این پرسش بدهد که: چگونه محمد بن راشد از مدت‌ها پیش، تحقق یافتن رویاها را در یک محیط عربی ممکن کرد؟

چه اتفاقی برایت افتاد (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و التیام)

  • 199,900 تومان

کتابی که پیش‌رو دارید، مناسب هر مادر، پدر، شریک زندگی یا فرزندی است که آسیب روحی را تجربه کرده است. اگر تا به حال برچسب‌هایی به شما زده‌اند و دیگران شما یا افراد مورد علاقه‌تان را «مهرطلب»، «خودویرانگر»، «مخل»، «بحث‌کننده»، «حواس‌پرت»، «بی‌حوصله»، «دلسرد»، «ناتوان در نگهداری شغل» یا «افتضاح در روابط» توصیف می‌کرده‌اند، یا اگر فقط می‌خواهید خودتان و دیگران را بیشتر درک کنید، پس این کتاب مناسب شماست.

آدم‌های معمولی

  • 50,000 تومان

کانل گفته بود که دوست دارد با دیگران آشنا شود و ماریان هم گفته بود که مشکلی ندارد. از آنجایی که نامزد واقعی‌اش نبوده، پس حالا هم نامزد سابق به شمار نمی‌رود. ماریان هیچ‌کس او نمی‌شود.

صفحه‌ی 1