مریم مشایخ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بچه‌های مصرف‌گرا (فرزندان‌مان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم)
راه حل‌های واقعی برای غلبه بر اعتیاد به اینترنت

کودکان و نوجوانان سرکش و ستیزه‌جو (رویکردی غیر دارویی برای چالش برانگیزترین رفتارهای او‌سی‌دی)

  • 245,000 تومان

امروزه بسیاری از والدین نگران رفتارهای ستیزه‌جویانه و پرخاشگرانه فرزندان خود، حمله کردن آنها به معلمانشان و مورد ضرب و شتم قرار دادن همکلاسهایشان هستند و برای حل این معضل به متخصصان مختلف مراجعه می‌کنند. در بعضی مواقع پزشکان از دارودرمانی استفاده می‌کنند که در حل این مشکل تاثیر چندانی ندارد و مشکلات رفتاری فرزندانشان را بیشتر می‌کند علاوه بر اینکه هزینه‌های درمانی زیادی به والدین تحمیل می‌شود. مسئولین مدارس نیز در نحوه برخورد با این نوع بچه‌ها تبحر چندانی نداشته و برای اصلاح رفتارهای آنها به تنبیه و توبیخ و جا‌به‌جا کردن مدرسه متوسل می‌شوند که شرایط را بدتر می‌کند. بنابراین، این سوال همچنان باقی است که برای اصلاح رفتار اینگونه بچه‌ها چه باید کرد؟ کتابی که در دست دارید به این معضلات می‌پردازد و علت آنها را بررسی می‌کند و برای آنها راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد و روش‌های درمانی متعددی را در این زمینه ارائه می‌دهد. بنابراین به تمامی والدین، مربیان، متخصصان بهداشت و روان مطالعه این کتاب توصیه می‌شود.

بچه‌های مصرف‌گرا (فرزندان‌مان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب‌ها حفظ کنیم)

  • 55,000 تومان

امروزه بسیاری از والدین نگران استفاده بیش از اندازه فرزندانشان از کالاهای تجاری و وفادار بودن آنها به یک برند خاص هستند. فرزندان آنها ساعت‌های متمادی تلویزیون تماشا می‌کنند و وقت خود را صرف دیدن فیلم‌های تبلیغاتی می‌کنند تا همیشه لباسی که می‌پوشند، کفشی که به پا می‌کنند، کیفی که به دست می‌گیرند، آرایشی که دارند و مدلی که بر اساس آن موهایشان را اصلاح می‌کنند به روز باشد. نوع غذاهایی که آنها می‌خورند، می‌بایست بر اساس آن چیزی باشد که هنرپیشه‌ها تبلیغ می‌کنند و بدین‌سان چاقی روانی در بین آنها دیده می‌شود و ژست‌های رفتاری آنها یادآور حرکت و رفتارهای هنرپیشه‌های هالیوودی است...

راه حل‌های واقعی برای غلبه بر اعتیاد به اینترنت

  • 38,500 تومان

امروزه بسیاری از خانواده‌ها نگران استفاده بیش از اندازه و نامناسب اعضای خانواده‌اشان از اینترنت و وسایل ارتباط جمعی هستند. ابزاری که آشنا نبودن با نحوه استفاده از آن باعث بوجود آمدن خشکی چشم، سندرم مچ‌دست و اختلال در خواب می‌شود و استفاده بیش از اندازه از آن منجر به افت تحصیلی، اختلافات زناشویی، شکست‌های شغلی،کاهش تمرکز، شکست‌های مالی، رفتارهای پرخاشگرانه و پرهیجان و افسردگی و احساس تنهایی می‌شود و بعضی از آدم‌ها نمی‌توانند زمان استفاده از این ابزار را مدیریت نمایند و برای فرار از شرایط فشارزا به این ابزار پناه می‌آورند. بازهای آن‌لاین، قماربازی‌ها، خریدهای اینترنتی، چت روم‌ها، هرزه‌نگاری‌ها، فیلم‌ها و کتابخانه‌های آن‌لاین همگی برای آدم‌ها جذابیت دارند و گمنامی در فضای مجازی جذابیت آن‌را دو چندان می‌کند و زمینه معضل اعتیاد به اینترنت را فراهم می کند. کتابی که در دست دارید معضل اعتیاد به اینترنت را تعریف می‌کند و راه حل‌های درمانی برای آن پیشنهاد می‌دهد لذا خواندن آن به تمامی خانواده‌ها، متخصصان یهداشت و روان، مربیان و والدین توصیه می‌شود.

صفحه‌ی 1