مریم عباسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یافتن فضایی برای رهبری (راهنمای عملی برای رهبری کردن با ذهن‌آگاهی)
30 تمرین جذاب برای آرامش شادی و کنترل ذهن‌آگاهی برای کودکان
پرورش کودکان شاد (ده گام ساده برای افزایش شادی فرزندان و خشنودی والدین)

یافتن فضایی برای رهبری (راهنمای عملی برای رهبری کردن با ذهن‌آگاهی)

  • 200,000 تومان

کتاب «یافتن فضایی برای رهبری» جانیس مارتورانو، به آموزش مدیریت و رهبری با کمک ذهن‌آگاهی می‌پردازد. در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر فرد به‌نوعی در موقعیت یک رهبر است. همه در تلاش‌اند بدانند چگونه در پیچیدگی‌های روزافزون زندگی امروزی همواره هوشیار و آگاه باشند، این کتاب، راهنمای خوبی برای تبدیل شدن به یک رهبر ذهن‌آگاه است. اگر توصیه‌های عملی و تمرین‌های آسان کتاب انجام شود، زندگی افراد متحول خواهد شد. با این کتاب روشنگر، رهبران با هر سبک و جایگاه، نه‌تنها بسیار مؤثرتر می‌شوند، بلکه شادتر نیز خواهند شد.

30 تمرین جذاب برای آرامش شادی و کنترل ذهن‌آگاهی برای کودکان

  • 65,000 تومان

تکالیف سخت مدرسه، کارهای شخصی روزمره و همچنین دوستان نه چندان دلچسب، باعث خستگی ذهن کودکان می‌شود. راز خونسرد، شاد و آرام ماندن، این‌جاست: ذهن‌آگاهی - ذهن‌آگاهی یک قدرت بزرگیست که در درون همه ما وجود دارد ولی نمی‌دانیم چطور از آن استفاده کنیم. در این کتاب کودکان از طریق تمرین‌ها و داستان‌هایی که بچه‌ها برایشان تعریف می‌کنند، یاد می‌گیرند، چطور از این قدرت عظیم درونی، برای داشتن احساس خوب با خود و دنیای اطراف‌شان استفاده کنند؛ فعالیت‌های جذاب این کتاب را کودکان به تنهایی هم می‌توانند انجام دهند.

توجه‌آگاهی برای اضطراب نوجوانان (راهنمای عملی برای غلبه بر اضطراب در خانه مدرسه و محیط‌های دیگر)

  • 65,000 تومان

اگر مثل همه نوجوان‌های دیگر گاهی احساس اضطراب می‌کنید، یا اگر، شبیه بسیاری از نوجوانان از اضطراب شدیدی رنج می‌برید، خواندن چند صفحه از این کتاب به شما کمک می‌کند احساس آرامش بیشتری بکنید. هر فصلی مثل گفتگویی توام با قوت قلب با یک دوست خوب است. این کتاب به شما مهارت‌های واقعی، عملی و ساده‌ای را برای رها شدن از اضطراب، آرام‌تر بودن و مهربان‌تر بودن با خودتان و درنهایت زندگی کردن به سبکی شادمانه‌تر را ارائه می‌دهد. این کتاب جزء معدود کتاب‌های موجود در بازار است که از دیدگاه نوین توجه‌آگاهی (mindfulness) به اضطراب نوجوانان و نحوۀ مقابله موثر با آن می‌پردازد. آنچه کتاب را از موارد مشابه متمایز می‌سازد این است که کتاب با داشتن نظم منطقی در ارائه مطالب، نوجوان را با ماهیت اضطراب خود آشنا می‌سازد و آن را با نگاهی غیرآسیب شناسانه و توام با پذیرش و بدون قضاوت نزد نوجوان ترسیم می‌کند. سپس به نوجوان می‌آموزد چطور اضطراب خاص خودش را تشخیص دهد و به طور مرتب پایش کند و در نهایت راهبردهای توجه‌آگاهانه را برای مقابله با آن ارائه می‌دهد. کاربرگ‌ها و تمرین‌های دقیق در هر فصل امکان عملیاتی کردن آموخته‌های فرد را در سراسر کتاب فراهم می‌کند. همانطور که درجه‌بندی مخاطبان در سایت goodreads نیز نشان می‌دهد این کتاب امتیاز بسیار عالی (4.26/5) را نزد مخاطبان خود دریافت کرده است. این کتاب چشم انداز جامع زیستی - روانی - اجتماعی را نسبت به بهبودی اضطراب دارد و از دیدگاهی غیرپاتولوژیک و با نگرش توام با پذیرش اضطراب و مقابله با آن را معرفی می‌کند. نحوه ارائه مطالب در کتاب به نحوی است که علاوه بر نوجوان، والدین، مربیان و اولیای مدرسه، و همچنین درمانگران حوزه نوجوان می‌توانند از محتوای آن به تناسب نیاز خود استفاده کنند. حتی می‌توان خواندن فصول مربوط به اضطراب در محیط “کار” و “در رفتن به مهمانی” و یا سایر رویدادهای اجتماعی را به بزرگسالان نیز توصیه کرد. مطالب کتاب به نحوی قابل فهم و روان ارائه شده است و مخاطب را تا انتهای فصل علاقه‌مند نگه می‌دارد.

پرورش کودکان شاد (ده گام ساده برای افزایش شادی فرزندان و خشنودی والدین)

  • 180,000 تومان

کتاب پرورش کودکان شاد که اینک در اختیار خوانندگان عزیز قرار دارد یکی از بهترین و ضروری‌ترین آثاری است که برای پدران و مادران جامعه ما منتشر می‌شود. گو این که به گفته نویسنده رهنمودهای علمی و کاربردی آن ممکن است برای همه کسانی که با کودکان و نوجوانان سروکار دارند: معلمان مربیان رشته‌های دینی هنری ورزشی ... مفید و اثربخش باشد. نویسنده به پیروی از مارتین سلیگمن روان شناس نامدار معاصر و پایه‌گذار جنبش روان‌شناسی مثبت شادی را بسیار فراتر از خلق و خوی شاد یا خوش‌مشرب بودن می‌داند.

صفحه‌ی 1